הבן שלי ...הנחמד ״מדי"

rachel176

New member
הבן שלי ...הנחמד ״מדי"

הבן שלי התפקוד גבעוה ובכיתה שלו אין תיפולים פרה רפוים. הוא מאוד תיקשורתי, הייתי אומרת ״ איפר תיקשורתי״ , והילדים בכיתה לא מקבלים אותו בגלל זה. לדוגמה הוא רוצה להיות נחמד ונותן מחמאות כמו ״ אתה געון״ או אל הבוקר אומר בוקר טוב , ומתניין ושאול ״ מנשימה״ וזה מפריע להם נורה. אפילו שסחלית היא מבין שהם לא אוהבים את זה בכולזאת לא מצליח לשתלת אל זה. אני חשבתי לחפש עבורו מנתח היתנגותי לתת לו את הכלים שבכיתה לצערי לא מקבל. האם אתם יכולים להמליץ אל מנתח גבר באזור מרכז , זה יעזור לי מאוד. הבן שלי כולו לב ונתינה...וכואב לו מאוד שבכיתה חצי מהילדים לא מקבלים אותו והוא רוצה לשנות אך לא מצליח ומרגיש כול כך כישלון .
 

schlomitsmile

Member
מנהל
האם הוא נפגע מתגובתם?
מבינה שאת נפגעת, האם גם הוא מביע הרגשה של פגיעה מהם?
&nbsp
לעניות דעתי, לפי תיאורך, הוא לא צריך להשתנות.
לנסות לשנות אותו למשל ע"י מעצב התנהגות,
זה בעצם לחזק את המסר שממנו את חוששת- אתה כשלון, אתה לא בסדר כמו שאתה.
&nbsp
האם הוא בשילוב יחידני? בכתה רגילה?
אם כן, אולי צריך לעבוד עם הילדים האחרים על הכלה, על פתיחות וקבלה.
מי מנחה את השילוב?
אולי משהו בדרך שהוא אומר את המחמאות, לא נעים לילדים.
גם איתו כדאי שמישהו ידבר- יקשיב וגם יעלה נקודות למחשבה,
כדי לעזור לו להבין את הילדים.
בן כמה הוא? באיזו כתה?
&nbsp
&nbsp
 

rachel176

New member
היי שלומית...הוא בכיתה תיקשרתית של 9 ילדיםוכולם תיפקוד גבוע

הבן שלי בן 11. והוא מאוד נפגע ומבין שלו רוצים את חברתו, פשות הוא מאוד מתקש ורק לדבר איתו ךא עוזר בפעול. הוא מבין תאורתית....אבל ברגע אמת שוחח.
 

rachel176

New member
כמו שאמרתי שבכיתה אין שום תיפול םשרש רפוית שמקבל אפילו שזה

כיתה פדד
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אם זו כתת תקשורת חייבות להיות בה שעות פארא-רפואיות
אם אין- "גונבים" אתכם.
במידה וזה חשוב בעיניכם, כלל הורי הכתה, כדאי לפנות יחד למשרד החינוך.
&nbsp
&nbsp
מה עושה המחנכת בעניין הקצרים בתקשורת בין בנך לשאר ילדי הכתה?
האם היא מודעת למצב?
&nbsp
 
למעלה