מה דעתכם שכל אחד יספר קצת משהו על עצמו כדי שנכיר

Himmelfarb

New member
מה דעתכם שכל אחד יספר קצת משהו על עצמו כדי שנכיר

אחד את השני יותר טוב?

אז אני אתחיל:
אני בן 24. גר בעיר נתניה (עיר שאני לא אוהב לחיות בה). למדתי באוניברסיטה במשך כמה שנים (לקחתי כמה קורסים) אבל לא המשכתי את הלימודים. אני תמיד מאוד התעניינתי ואהבתי היסטוריה, גיאוגרפיה, פוליטיקה עולמית (מדעי המדינה, יחסים בינלאומיים) ואני אוהב לקרוא חומר בנושאים הללו. אני דובר עוד 2 שפות בנוסף לעברית ואנגלית שהן: צרפתית וספרדית, ומאוד הייתי רוצה לדעת גרמנית ורוסית. אני באופן כללי יותר נוטה למקצועות הומאניים מאשר ריאליים (כמו מדעים מדוייקים) אבל יש לי ידע כללי גם בתחומים הנ"ל (במדעים הכוונה). אני מאוד אוהב ארכיטקטורה ומתעניין גם באמנות קצת (ציור, פיסול) למרות שאני לא יכול לדבר על זה כי אני לא מספיק מבין בזה. אני מאוד אוהב כל מיני סוגים של מוסיקה, כולל מוסיקה קלאסית ואופרה אגב, וגם התעניינתי פעם בהיסטוריה של המוסיקה הקלאסית. אני גם מתעניין בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה וביחסים בין קבוצות ומאוד אוהב ללמוד על תרבויות אחרות.

מה איתכם?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
יופי של רעיון

תחומי העניין שלך חביבים גם עליי, וגם על הבנים הא"סים שלי
והיו חביבים אפילו על האבא הא"ס שלי

בעיקר היסטוריה, גיאוגרפיה, סוציולוגיה ויחסים בינ"ל.
&nbsp
מותר לשאול במה אתה עוסק כיום?
לומד?/עובד?/מחפש?/אחר?
&nbsp
אני שלומית

בחרתי לוותר על המקצוע שלי כדי להיות אמא במשרה מלאה.
שני הבנים הגדולים שלי מאובחנים על הספקטרום
(בן 21 ובן כמעט 17 ).
הפשוש (בן 13 וחצי) הוא הנ"ט היחיד במשפחה,
הפיצקי (בן 9 וחצי) ספק ילד אמצע ספק א"ס.
אני אשת אמצע.
 

Himmelfarb

New member
כרגע אני לא לומד, למדתי באוניברסיטת תל אביב

בחוג להיסטוריה, הפסקתי את הלימודים, למרות שבעיקרון אני יכול לחזור בכל שלב ללמוד.
כרגע אני עובד בעבודה שיקומית שנקראת "סיפור חוזר" (אולי שמעת על זה), אבל אני לא כל כך מרוצה מהעבודה הזו ואני מרגיש שאני לא מגשים לגמרי את כל היכולות והכישורים שלי בה, ואני מקווה להשתלב בשוק החופשי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
:)

בת 28, חיה בצפון . אחותי אוטיסטית ולדעתי אני א"א (למרות שחלק אומרים פה שאני לא אשת אמצע) .
אני מתעניינת בהרבה תחומים , כרגע במין הפסקה מהחיים לצורך למידת הזהות האוטיסטית ובעיקר הגעתי כשהבנתי שאני ואחותי דומות מאוד בדרך המחשבה ואני בעיקר מנסה להעמיד פנים ...
אני מתרגשת מאוד היום כי אחותי התקבלה להוסטל לפי בחירתה ורצונה שמתאים לצרכים הרגשיים והרוחניים שלה (היא טבעונית ומאמינה באלוהים) ומצאה מקום תואם. אני קצת חוששת שלמרות הקשיים שיש לנו לפעמים אני כבר מתגעגעת אליה.

אני מתעניינת בהמון תחומים - הכי אהבתי לקרוא בביולוגיה ולקחתי בזה גם מעט קורסים באוניברסיטה הפתוחה ואני מאוד אוהבת לבשל. אני גם מאוד אוהבת לקרוא ספרים חוקים ונהניתי מאוד מספרי שו"ת וספרי הלכה ודת בכלל (כל הדתות כולן מהנות לי וגם מאוד נהנית לקרוא על תרבויות).
אני גם אוהבת היסטוריה - למשל קראתי לפני כמה חודשים ספר מאוד מרתק על ה-CIA ועל מלחמת האזרחים בין הצפון לדרום בארה"ב ואני מאוד מאוד אוהבת לקרוא ביוגרפיות של אנשים ומאוד אוהבת פילוסופיה ושירה.אני אוהבת מאוד גם סרטים בעיקר סרטים ישנים ומאוד אוהבת סרטים גרמניים משנות ה-30 וה-20 בעיקר לפני עליית הנאצים כשהאמנות פרחה שם.

פחות מתחברת לספרי עלילה אלא אם יש להם בסיס היסטורי או עובדתי אבל זה פחות מוחלט - אני גם מאוד אוהבת לקרוא אבל נכנסת חזק לדמויות ובדרך כלל מעדיפה לוותר בגלל זה.

מאוד אוהבת גם סרטי תעודה . דוברת עברית ואנגלית ומבינה מעט ספרדית ומילמולים במרוקאית של אמא שלי .

כרגע מאוד מתעניינת בזהות אוטיסטית ובמאפיינים שלה וזה מאוד עוזר לי להבין את העולם דרך עצמי ומאוד עזר לי ביחסים עם אחותי שלדעתי היא בחורה מבריקה בכל מה שבוחרת וסיימה גם תואר בהצטיינות בפסיכולוגיה.

השאיפות שלי זה לקרוא ולהתעסק בכל מה שאני אוהבת, למצוא עבודה שאני אוהבת וללמוד מה שאני רוצה שלא תכריח אותי לבוא במגע קשיח ולא נעים עם בני אדם ואני מקווה שאם אהיה פעם מוכנה גם להקים משפחה- משהו שקשה לי איתו עדין . אני עברתי בין הרבה עבודות ובחלקן הייתי מאוד מצטיינת מקצועית ואהבתי אותן בעיקר כל מה שקשור לדישדוש בחוקים ופרטים וזה נותן לי הנאה .

אני מאוד מתקשה בסביבות חברתיות ומקווה למצוא מקום שיוכל לקיים פחות מגע כזה כי הוא מצריך ממני המון אנרגיות והמון נסיון לפענח ולהבין אחרים ומעייף אותי מאוד ואחריו גם אין לי צורך בכלל לחפש חברים חוץ מבן הזוג שלי - כי זה מאוד מספיק לי ביחסים . במערכת יחסים כרגע עם אדם נט ואחרי מערכת יחסים ארוכה של קרוב כמעט לחמש שנים עם אדם מיוחד מאוד שעדין אוהבת.

הזמנתי לא מזמן מסיפור חוזר את הספר "גוג ומגוג" ומקווה בקרוב להתפנות לקרוא אותו .
הנוף האהוב עלי בכל העולם הוא הנוף של ים המלח על החולות האדומים שבו, תצורות הסלעים , מזג האוויר , ים המלח וההיסטוריה המעניינת של כתות יהודיות שהתקיימו בו (מגילות קומראן אם מישהו מתעניין).

אני מאוד אוהבת את הים של נתניה וחשבתי שזה מצחיק שיש שם מעלית שיורדת לים .
אשמח לדעת למה אתה לא אוהב את עבודתך ומה אתה שואף לחייך ולשאול זאת כל אדם פה וגם את שלומית?
 

trSky12

New member
היי

אני איש אמצע, נוטה בעיקר למקצועות ריאליים, אבל מרגיש שמשהו חסר בלי מקצועות הומאניים. מתקשה להתמודד עם "בני אדם" ולהבין אותם, במיוחד בסיטואציות קבוצתיות. זורם טוב יותר עם בעלי חיים אחרים
 
מסומם , מופרע ושיכור

זה מי שאני בן עשרים ושלוש עשרות נסיניות התטבדות אלימות קשה ודי דפקט , לא למדתי עלום ולא מעוניין ללמוד
 
למעלה