אני אולי את עצמי שוב אז לא היה פה כמה זמן

בודלר

New member
אני אולי את עצמי שוב אז לא היה פה כמה זמן

אולי בכפייה לא יודע מה היה אני חזרתי מאשפוז לפני חודש אשםזו אותי בעקבות נסיון אובגני . חוץ מזה אני מדוכא והורי מעצבנים אותי רוצים שאני אנתק קשר עם ילדנ ילדה בת 12 מדהימה שאני מאוד אוהב כי הם טוענים שאני חוצה גבומדבר איתה על מין , אני באופן כללי יודע מה זה ילדות בגיל כזה והם כן מדברות ועוד איך אני זוכר בתור ילדו אני לא עשיתי לה כלום אני אוהב אותה כמו אחות ואין היה כי אחרת שגיגע אותי אבל זו לא ככה איתה מה לעשות להפרד ? מה אתם אומרים ? אשמח לעצות ..
 

בודלר

New member
הכוונה שאיתה אין שום מגע

בעבר הכרתי גפ ילדה. בת 12 מדהימה שממש אהבתי די הייתי מאוהב בה והיא שיגע אותי וחפרה לי שניפכש ונפגשנו והיה כיף אבל התחרטתי אחר כך כי הרגשתי שזה לא בסדר הקטע בנינו ונפרדתי ממנה והיה לה נורא קשה גם לי זה מוטט אותי והיא הבנינוי ילדה מאוד מסכנה שנוצלה מינית על ידי אביה ואחיה ןאת זה גליתי יותר מאחור יותר וכאב לי נורא ונפל לי האסימון למה היא התנהגה ככה .
 
זה לא בשבילך הם צודקים

אבל. זה בעיקר לא בשבילה.
תנסה למצוא לה עזרה כמו שאתה מבין כמו אח גדול. מספרי טלפון אנשים וכולי... לא מעבר.
אל תתערבב רגשית. זה פשוט לא צודק. מבחינתה , אני יודע שאוטיסטים זה קצת פיטר פן לא גדלים אף פעם. אבל היא כן גדלה וצריך לתת לה לגדול ולהכיר את העולם גם אם אכזרי מבחוץ.
אם היא נוצלה מינית גש למשטרה. מעבר לזה זה לא עניין שלך. ההורים צודקים.
 

בודלר

New member
הילדה שנוצלה זו הילדה הראשונה שהכרתי לפני החדשה

והיא נוצלה על ידי אביה ואחיה ואני לא יכול לגשצ למשטרה כי היא לא מעוניינת אמרתיי לה שתתן לי לטפל בם היא לא רוצה וזו הילדה שהיה לי איתה מגע והתחרטתי , חוץ מזה אני מבין בשכל שאתה צודק אבל אני אוהב אותה וזה קשה נורא .
 

noamlah

New member
יש סרט צרפתי מדהים בשם Sundays and Cybele

סרט מ1962 שמספר סיפור על פייר, בחור בן 30 הלום קרב, קצת ילד באישיותו שפוגש בתחנת הרכבת את סיבל, ילדה בת 12 שנלקחת לבית יתומים על ידי אביה.
מכיוון שאביה של סיבל לא בא לבקר אותה, האנשים בבית היתומים לא יודעים מי הוא ולכן פייר מנצל זאת ובא כל יום ראשון להוציא את סיבל מבית היתומים ואומר שהוא אביה, הם מנהלים סוג של מערכת יחסים מאוד נאיבית ותמימה (ללא מין) ומסכמים שבינתיים הם ייצאו לדייטים כל יום ראשון עד שסיבל תהיה בת 18 ואז יוכלו להתחתן
אהבתי מאוד את הסרט הזה, לפי דעתי הוא מאוד יוצא מגבולות מה שהחברה מגדירה כ"בסדר", אך אם זאת מציג את הרומן ביניהם כרומן תמים ואף אחד מהם לא מזיק לרגע לבן אדם השני. מאוד חדשני גם לעכשיו ובטח לזמנו
אבל גם הסיפור הזה לא הסתיים טוב (אפילו בטרגדיה) בגלל איך שהחברה ראתה את מערכת היחסים שלהם

אז יש לך שתי אפשרויות
1. לצנן את מערכת היחסים הזאת, לדבר פחות, לדבר על נושאים פחות אישיים, לגרום לקשר להיות פחות אינטנסיבי, אולי זה יהיה טוב גם לך ולה, תלות לא טובה לאף אחד לפי דעתי
2. לחתוך את הקשר לגמריי ולהפרד
 

cosmo15

New member
צריך לנתק

מכירה את זה מעצמי , בכיתה ח' יכולתי ליצור אותו קשר מעניין עם ילדים בני שבע ועם קשישים בני שבעים.

זאת בעיה ,כי ילד ההתפתחות והזיקה שלו לדמוית מפתח בעולמו מאוד חזקות .
ושוב אני אחזור על מה שאמרתי תמיד- אתה עלול להסתבך וגם אם הקשר נותר במקום טהור רוב העולם לא מסוגל לעשות הפרדה ואולי גם לא הילדה הזו.

מה שאמרת מאוד נכון, הייתה לנו שכנה שאחיה כנראה התעלל בה מינית , או אביה וההליכה שלה , הדיבור שלה, המשחק שלה הכל היה בו משהו מהניסיון לפתיינות , תשומת לב ומיניות שנראתה מוזרה ואיומה גם בילדה.
זו בעיה שזה מצלק ילד.

אני חושבת שהכי נכון להתרחק...
 

בודלר

New member
אני מסכים לגמרי , אבל עם הילדה הרטשונה כן היה מגע

לצערי לא עמדתי בפתוי והיא חרפנה אותי לגמרי עד שהסכמתח , בקשר לחדשה אני לא רוצה לנתק את הקשר היא נותנת לי שמחה בעולם השחור הסה , אני שם זין על המוסכמה ואנשים צרי מוחין וטיפשים הקשר שלנו נפלא וטהור .
 

cosmo15

New member
בסדר , זה מדאגה

שלא תסתבך .

ושמור שיהיה טהור,
אני חושבת שעדיף להתרחק בכל זאת.
אבל עשה מה שנראה לך.
 

בודלר

New member
איתה הכל. טהור עם הקודמת היה מגע מיני

י היא שגע אותי הזאתי היא כמו אחות קטנה לא יותר .
 

בודלר

New member
ואני לא אשקר שגם איתה אני רוצה מגע ..

אבל אני שומר על עצמי ועל הטוהר איתה זה כמו אח ואחות .
 

noamlah

New member
העניין הוא

שכשאתה לבד אתה יכול לשים זין על המוסכמה, כמה שזה יכול להיות קשה לפעמים
אבל פה אתה לא לבד והילדה שנמצאת איתך, כמה שיכולה להיות לה מחשבה עצמאית עדיין כפופה למוסכמות עקב היותה קטינה

אתה מדבר כל הזמן על האלימות של הנ"ט שהייתה כלפיך כל החיים
תאר לך כמה אלימות תהיה כלפיה אם העניין הזה יתפוצץ ויתחילו להתייחס אליה כנפגעת מין (שוב, לא אומר שפגעת בה אבל אני בטוח שכך תהיה ההתייחסות), איך ייראו היחסים שלה בסביבה הקרובה שלה? עם המשפחה שלה ועם בית הספר? דמיין לעצמך איך היא נשלחת לפסיכולוגית שמסתכלת עליה במבט מעורר רחמים? איך ייראה הדימוי שלה כלפיי עצמה?
אם היא יקרה לך אתה צריך לקחת את הדברים הללו בחשבון, לשים זין על המוסכמות זה לא הפתרון פה
 

בודלר

New member
אבל אני לא פוגע בה והיא רוצה תקשר

אין שום מין ולא היה אי אפשר להמציא מה שלא היה . אפשר לנסות ואני אתנגד לזה אתה אומר לי לנתק קשר אני מבין בשכל אבל הלב לא נותן , קשה לי להסביר לך כמה אני אוהב ונמשך עליה , אז בגלל שיחשבו שאני פדופיל עלי להפסיק ? לא נראה לי לוותר זו לא חברות .
 

noamlah

New member
אם תנתק או לא תנתק

זו בחירה שלך, כבר כתבתי לך למעלה מה אני חושב
מה שניסיתי להגיד פה הוא שאיזה החלטה שלא תבחר אתה לא יכול להגיד "אני שם זין על המוסכמה" כי אם העניין יתפוצץ המוסכמה לא תתקוף רק אותך אלא גם אותה ועליה זה ישפיע הרבה יותר בגלל שהיא קטינה ובכך החוק מאפשר לאחרים להחליט ולקבוע בשבילה
הדיעה של כל הסביבה הקרובה שלה היא דבר שאתה צריך לקחת בחשבון אם היא יקרה לך
 

בודלר

New member
נו ברור שאני מבין זאת אבל צריך לחשוב יצרתית

איך להשאר בקשר בלי שזה יקרה אסון לוותר זה לא הקטע שלי אני אמצא פתרון .
 
למעלה