שאלון בנושא התמודדות וקשיים בין אבות לאמהות.

angrela06

New member
שאלון בנושא התמודדות וקשיים בין אבות לאמהות.

שלום חברים,
אנו סטודנטיות להוראה בגיל הרך, כותבות סמנר בנושא התמודדות וקשיים של הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. בודקות את הבדלים בהתמודדות ובקשיים בין אבות לאמהות. השאלון הוא אנונימי ורק לצרכי מחקר. נשמח אם תוכלו למלא את השאלון עבור הסמינר שלנו.
https://docs.google.com/forms/d/1hEKueagvsPxpy5vgJpAcEdTLZOOVwNzq6wXqTc4R33s/viewform

תודה, הילה ואנג'לה.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
הצעה למחשבה: כ"כ הרבה דובר על הקשיים, אולי מעניין יותר
לחקור את השימחה?
את נקודות האור,
את תחושת המבורכות בילד המיוחד
את השימחה ואף הגאווה של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים בילדיהם?
&nbsp
אגב, בפניה מסוג זה, יש מקום לכתוב באיזה מוסד לימודי אתן לומדות,
מה הקורס המדובר ואפילו מי המרצה.
&nbsp
 

בודלר

New member
על איזה אור את מדברת? הכל חשך ומוות

עד היום לא שמעתי על אף הורה שגאה בילדו המיוחד אלא על רבבות רבות של הורים שאונסים למוות אוטיסט. נכנב לכלא 24 שבע בתוך עצמך ווהסביבה? אוכלת לך תכבד. בהכי שמחהי . והסביבה הכח קרובה שאמורה להגן היא מכת הסרטן שלך. לא רואה אור רק תיקה ועלטה סביב ושינה ואף הורה לא חף מאשמה. אז אל תזינו לי תמוח שאני מרעיל כבאתי משפחה אלימה כי הכל עניין של דרגת כוויה וכולם חרכים ברמות שונות אני לא מקרה יוצא דופן יש אין סוף כמוני שידממו לעד.
 

בודלר

New member
לא שלי של כולנו י המון כמוני אני לא מיוחד

כל אוטיסט סובל אין מצב שלא רק ברמות שונןת כל אחד וחבילתו
 

virlomi

New member
אל תגיד לאנשים מה הם מרגישים

כל הורה עושה טעויות . זה חלק מלהיות הורה ולא רק לאוטיסטים . כי להיות הורה זה לקבל החלטות על מישהו אחר . ואתה אף פעם לא קרוב להבין בן אדם אחר באופן מושלם וגם ההבנה כזו לא תעזור תמיד בבחירה. ורב ההורים - או אולי רק מבין מכרי רוצים את הטוב ביותר עבור ילדם גם אם לא תמיד בדרך נכונה.

אני לא חושבת שהיו לי הורים רעים אבל הם עשו איתי טעויות קשות , אני גם עושה טעויות עם ילדיי .. וכן יש לי בעיות שאולי עם הורים אחרים לא היו, אבל במקרה כזה כנראה היו לי בעיות אחרות.

לעשות טעויות זה חלק מלהיות אנושי נ"ט או אוטיסט. גם לעשות הכללות זה אנושי וגם לשפוט לפי ההכללות. וכן אוטיסטים עושים את שניהם .(לדוגמה הפוסטים האחרונים שלך). אבל בעניי להיות אנושי זה גם לנסות להתגבר על הבעיות שזה גורם ולרצות לראות קצת מעבר לסטריוטיפ.
 

בודלר

New member
כל הורים אוהבים את ילדם רוב הורים או כולם פוגעים בם

אני כתבתי על זה ארוכות ונמקתי אין לי סבלנות או יכולת לחזור על זה שוב. יש לי דעה מאד ברורה בקשר להורות לטעמי הורות זה המקצוע הכי קשה. אז בטח שיש טעיות אבל מי סובל? הילד כמובן אני בעד תקשורת פתוחה לגמרי בין ילד להורה אפילו אנרכסטית בגובה עינים זה קורה.? לא אז בתור ילד לי רע.
 

angrela06

New member
שלום יקירתי,

שלום יקירתי,
בחרנו לחקור את מה שהכי מעניין אותנו! בחרנו לחקור נקודה ספציפית, ולפיה הרכבנו את השאלון, לידיעתך, השאלון עבר מספר אישורים לפני שאושר להפצה.
ולבקשתך, אנו לומדות במכללת גבעת וושינגטון, קורס: סמינר, מרצה: ד"ר בנג'ו אפרת (מקווה שזה תורם לך בצורה כזאת או אחרת)
&nbsp
 
למעלה