לראשונה: אוטיסטית שהותקפה מינית זכתה לפטור מעדות

anti is back

New member
יפה - וחבל שלא מאפשרים את זה

לכל קרבנות התקיפה המינית (או כל תקיפה טראומטית), כי ידוע שמתן העדות בבית המשפט נחווית כטראומה שנייה עבור קרבנות רבים - ולא קשה להבין מדוע.
 

arana1

New member
לגמרי.

התלות בשיפוטם של אנשים שהם בעצמם בריונים חונקת לגמרי אנשים פגועים,
וממה שאנחנו יודעים על תגובות השופטים והמשטרה,
והפסיכולוגים גם,
כל מה שנחשב לטיפול ועזרה מהווה לא יותר מההמשך של האונס באמצעים אחרים
 

נתנאל184

New member
זה עולם של בני זונות.

אין מילה אחרת התעללות זה חלק בלתי נפרד מהיום שנולדת עד היום שתמוות מי שקצת חלש עדיף לו לקפוץ מהחלון וגם אז יאשמו אותו בפחדנות וחוסר יכולת להתמוד מול הצער היגון והסבל הבלתי יתאור שהמערכת המשומנת פותחת לנו תרגלים ומחדירה את " אהבה המזיופת שלה עם טענה שהם יעזרו, כמה פעמים שמעתי את מהשטרה " אנחנו נעזור לך אתה ילד טוב נוציא אותך מעולם הזה" והם הכי אלימים בעולם ונבלים, אני חטפתי מכות משטורים שאני אזוק כי הם חרות, אני הכי הכי שונא את הכחולים אין רעים מהם.
 

נתנאל184

New member
זה ידוע ששופטים הם נבלים.

והם תתי אדם ובכלל כל המערכת שאמורה לטפל בנפגעי פגיעה מינית משני הצדדים, אבל אותי תמיד שיגע איך אפשר לבוא ולומר על ילדה בת 10 ( גם לי אמרו אותו דבר בערך באותו גיל) שהיא ילדה פתיינת? השופט המפגר אמר " התוקף אמנם זאב אבל הילדה לא יפה אדומה" האמנם? חח מצד אחד זה אמירה די מצחיקה אבל כי זה משעשע למה זה מראה כמה השופטים הם טיפשים, ואחר מתפלאים למה לא רוצים להתלונן, קיצור מדינה עולם של בני זונות.
 
תקדים גרוע מאוד

הנחה מובלעת בתקדים שנשים תמיד קרבן וגברים אלימים מטבעם.
על הפנים, אי אפשר לחקור, אי אפשר לשאול שאלות ישר לכלא.
אולי ישר כיתת יורים וזהו.
 

נתנאל184

New member
אכן כן לא נותנים לי לחקור.

לא שאני שואל מי שהוא מה לחקור או לא אבל השרשור הראה בירור מי מוכן לחקור את האפל ומי לא מי מוכן להתמודד מול הטראומה שלו ומי לא באיזה טראומה מזלזלים ואיך זה קשור למגזר ואיך צריך רק לחבק ולנשק את הקרבן ולא לחקור מכל מיני הבטים אחרת אתה סוטה מין שמתענג על אונס, פחחחחח כן ממש לא מבינים כלום, כמובן שהם קרבן וכמובן שזה לא כיף אבל אדם שלא ינסה להבין למה אדם שעבר אותו דבר וגם ברמה מאוד מאוד גבוהה למה הוא חוקר את זה ולומר שהוא מרושע זה טמטום ורוע והפסול במומו פסול, אני שם פס.
 
למעלה