http://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3048

Yemeth

New member
מה שחוזר על עצמו שוב ושוב בכל מחקר ובכל זמן

זה חוסר בראיה ארוכת טווח. בכל קפיצת זמן המתוארת במחקר, עולה אותה בעיה שאך אחד לא מסתכל מעבר לאף שלו ולא מחבר בין נקודות רחוקות כדי להגיע למסקנות.
&nbsp
נותנים תרופה->יש שיפור אחרי שבוע->משחררים->גמרנו. לא משנה שלאורך זמן המצב יותר גרוע.
אני רק לא מבין - אם מחקרים כאלו מראים פעם אחר פעם שהתרופות רק הורסות את המוח ומונעות מאנשים לתקן את עצמם, למה כל הנושא הזה עדיין קיים? למה ממשיכים לתת תרופות?
 
אולי הם רוצים להרוויח כסף? הראי התעשיה הזו.

מרוויחה הון תעופות אז מזה משנה שאנשים חולים? גם בכדורים רגילים יש המון תופעות לוואי ועדיין מקבלים, התעשה מגלגלת המון כסף, אז מעגלים פיניות ככה לפחות אני חושב וקראתי..
 

arana1

New member
חלק מהתשובות מופיעות במאמר

וכרגיל מדובר בשילוב של גורמים רבים ושונים,
הרבה פוליטיקה, מאבקי יוקרה ושליטה, בצע (מדובר בעשרות מיליארדים אם לא יותר), יהירות וחוסר אכפתיות... ופרמטרים אחרים שמצטרפים בסופו להזנחת הטווח הארוך למען הטווח הקצר.

המון ילדים, ומספר מטורף של מבוגרים, חיים על תרופות פסיכיאטריות שהשפעתם לטווחים ארוכים מעולם לא נמדדה אבל די במעט אינטואציה על מנת ליצור תמונה מעוררת חרדה ( מה שהיה אמור להקפיץ את הגורמים האחראים אבל כאמור אין כאלה לא בתעשייה ולא באקדמיה).
משער שבכל האנשים האלה יצטרכו "לטפל" עם הזמן בתרופות אחרות וחזקות יותר,
עד שירקבו למותם.

מצד שני, קראתי גם מאמרים שמעידים על התעוררות מסויימת אצל חלק מהגורמים, למשל, בארצות הברית בדקו ומצאו שהמון מאנשים שאושפזו וטופלו בתרופות מאוד חריפות, ובמינונים מטורפים, ויש כאלה שאפילו נטלו עשרות של תרופות ביום, אובחנו בטעות כסכיזופרנים או סובלים מהפרעה דו קוטבית בזמן שאבחנה של אוטיזם או אספרגר הרבה יותר מתאימה למצבם.

אנשים אלה שוחררו מבתי החולים, הורידו להם את רוב התרופות וגם את המינונים, והיום הם מנהלים חיים סבירים למדי ודי עצמאיים, בדירה משלהם (עם השגחה וליווי מסויים כמובן) שכוללים נסיעה לספריה על מנת לבצע מחקרים בתחומי העניין שלהם,
ומדובר על אנשים שסוממו ואושפזו מילדות,
סתם דפקו להם את החיים ללא שום סיבה אמיתית.


האשמים העיקריים הם הפסיכיאטרים שהם המגזר הכי מושחת והכי אלים בעולם,
וגם רודפי בצע בטירוף,
והרקע להתעצמות כוחם הוא התזוזה השחצנית לתפישות מכניסטיות שמבוססת על ההנחה שהכל כבר נמדד וידוע ואין טעם להתעסק בנפש ובנשמה כי הכל זה רק פיזיקה ופיזיולוגיה.

המדע הפך לסוג של דת,פנאטית בטירוף, שבו כל נסיון להזכיר רגש ורוח ונפש ונשמה נתפש כנלעג וכמעיד על פרימיטיביות וחוסר הבנה של התהליך המדעי.

התפישות הנאורות, של אמפיריות כחזות כל, הפכו בעצמן להכי נחשלות ומכשילות, כנראה בגלל שתאוות הכח והבצע לא מאפשרת מימוש אמיתי שלהן
 
כן גם אני קראתי את מה שאתה מתאר.

שאנשים שלקחו כמויות אדירות של כדורי פיתחו מחלות נפש קשות, אני גם נפגעתי קשה מכדורים, הייתי לוקח זריקות פעם בשבוע בכמות עצומה חומר מאוד חזק. וכמו שהיטיבת לתאר ואני כתבתי בקיצור : הכל ענין של כוח והשפעה ורצון לשליטה הן נפשית והם כלכלית על חולים זה שיטית דכוי מאוד יעלה מה שלא היה פעם ובאופן חוקי ואף מוסרי? לפחות ככה חושבים הרבה אנשים, שלתת כדורים זה מוסרי - לטעמי לא זה שקר זה נזק בלתי הפיך גם אם באותו רגע לא נראה לך זה הורס את החשיבה את היצרתיות היצירה ולא סתם אמנים רוצים להיכנס למעין מאניה או צורכים סמים .(הרבה מוזקאים, אמנים) והכדורים הפסכיטרים פועלים בכיוון הפוך, ומדכאים את הנשמות המורכבות, וכמו שאמרת בסוף כולם יקבלו תרופות, כי יש פתיחות אין סופית לטיפולים ולאילוף מכל הסוגים וזה ימוטט את העולם מחבל על הזמן לפחות לטעמי.
 

צלליתי

New member
ובישראל?

מעניין איך אני יכולה למנוע ממטפלים עתידיים לתת לאחי כדורים כאלה ואחרים.
 
כן זה קורה בכל העולם.

ובקשר למתן תרופות הוא לא מטופל גם ככה - אז אין חשש שיתנו לו אם הוא יתחיל הם יציעו ככאלו הם דוחפים ישר תרופות יש אפשרות להתנגד אבל מניסיון אותי אישפזו כי לא רציתי לקבל תרופות.
 

arana1

New member
החוק מאפשר לסרב לטיפול אבל אז הם הולכים על הכל או לא כלום

שזו שיטה שמרוקנת את החוק מתוכנו ומושחתי הפסיכיאטריה מתמחים בכך,
ולא רק הם,
מה שהם עושים זה להתנות עזרה ותמיכה בציות ללא שום ביקורת לכל מה שהם דוחפים,
ואז או שאת לא מקבלת כלום או שאת מקבלת גם את כל מה שאת לא צריכה ואפילו מזיק לך נורא
 
נכון מה שעשו לי..

ככה הם עשו לי אמרו לי שאם אני לא אקח כדורים אני היה פסיכוטי אז אמרתי שאני לא אז הם אמרו " אם לא יקח כדורים המצב שלך ידרדר ונאשפז אותך" ועוד נתתי להם מכתב מנירלוג שהכדור גרם לי נזק הם התעקשו. ובסוף הכריחו אותי כי לא רציתי שיאשפזו אותי שוב...
 

arana1

New member
הסביבה הנ"ט עושה את זה כל הזמן, בלי להרגיש בכלל

והעובדה הזאת רוצחת את האוטיסט אפילו יותר מהתרופות והטיפולים,
אנשים בכלל לא מרגישים במידה שבה הם מקרינים וכופים כל הזמן את הנורמטיביות המגעילה והמשעממת והמדכאת שלהם על סביבתם דרך ההכל או לא כלום השטחי והרדוד שלהם,
ודי שלא תעקוב בדיוק מושלם אחרי המחווה הכי דפוקה על מנת לזכות אותך בהתנהלות שתבהיר לי חד משמעית שאתה תת אדם שלא ראוי לנשום.

זה הרעל שבו האוטיסט, שגם ככה רגיש למבטים ותנועות ומחוות הרבה יותר מהממוצע, צריך לנסות לשרוד כל חייו
ואין מקום לברוח מזה
כי זה קיים גם במשפחה וגם בבית הספר וגם ברחוב
אז אוטיסטים מסתגרים ומתפרצים ומחפשים נואשות אחר רגע אחד של קבלה אמיתית שיאפשר להם לחוש את עצמם כבני אדם,
רובם ככולם לא יזכו לזה לעולם
 
נכון ואת זה צריכה להבין צללית.

אני מסכים עם כל מילה אני חושב שהתיאור שלי על עצמי מראה את זה באופן לא פחות ממרשים. מי שקורא אותי ובאמת מבין מה אני אומר יכול להבין מה הסביבה יכולה לגרום לבן אדם שבתוך תוכו הוא טוב ולא פסיכופת כמו שכולם רואים אותו. אבל תמיד יראו אותי ואנשים כמו אחיה וכמוך כפסיכופתים.. זה המציאות אבל אני לא אני ולא אתה ולא הוא אנחנו רגישים ואף אחד לא שם לב בכלל, אנחנו כותבים אני וגם אתה מהלב וכולם משפריצים לנו על הפניםומהכרחים אותנו לבלוע את הסמוכטה הנורמטיבית המזיופת שלהם. פה ובכל מקום הנורמה שולטת. אז אני שונא ואתה שונא שילכו למצוץ..
 

צלליתי

New member
התניית עזרה

אז אין מקום שבו לא מתנים את העזרה בלקיחת כדורים ?


זה עוד יותר מסבך את הדילמה...

האם לפנות לרווחה או לא .
 
לא לפנות עדיין.

ויש כאלו שמוותרים רובם לא לא כדי לקחת את הסיכון אם את חוששת.
 
הגישה המכניסטית היא גישה של נבלות.

אנשים שרואים - בבני אדם מכונות אין פלא שיתעללו בחלשים ,שיאנסו, ויעשו כאלו דברי נבלה איומים. כי אין אדם הוא סתם חומר מחורבן? אז מה הבעיה? נתעלל בכל הכוח כי אתה חייב להיות חומר שדומה לחומר אחר כלומר כולם אותו חומר בדיוק, כולם אותו צבע, מרקם,וכולי זה נורא אין יחודיות ולא פלא שהעולם נראה כמו שדה קרב או בית זונות גדול., מי שבא יכול לדפוק אותך מאחור תן כמה לירות תשלם ודפוק את כל הזונות הזונה לא תאים את עצמה לאחיותה אז תזרקו אותה לפח תביאו אחרת, זה נורא, אוטיסטים הם זונות ממש ככה ונדפקים כמו שרמוטות ממש ככה ואני יודע שאני מקלל, אבל אפילו בסקס כזה זה בא מרצון פה זה ממש אונס גם לאוטיסטים וגם לחולי נפש..
 

arana1

New member
למשלנו במקביל מתפתחת גם גישה אחרת

כי הגישה המכניסטית לקחה גם את המדע לקצה שבו הפרדוקסים שבה ממוטטים את השיטה לתוכה,
זו גם הסיבה ליצורים כל כך מוזרים כמו מכניקת הקוואנטים למשל,
שפשוט עושה צחוק מכל מה שנתפש כמכני,
וגם הנטיה ההולכת וגדלה למחקר ויצור של חומר לא ליניארי מחוללת עם הזמן תשתית, גם פיזית, שתאפשר גם לביטוי של זהות יחודית מרחב חברתי.
 
באמת הייתי רוצה לדבר איתך על קוונטים.

מה אתה חושב על קוונטים? מה בדיוק התורה הזאת נותנת? בזמנו נסיתי ללמוד אותה ( תואר ראשון) הייתי די בהתחלה ופרשתי, אבל זה מגניב לגמרי, לא יודע אם ממש הבנתי במה מדובר. אבל הייתי שמח לשמוע מה דעתך עליה. כי לפי הבנתי מכניקת קוונטים אומרת שיש אין סופר אפשריות ושתמיד אפשר לפסול הכל אבל תמיד הוא גם קיים זה פדוקסלי לגמרי, ואטיסטי לגמרי, זה עולם אחר לגמרי וכאוס בתוך בלאגן זה מושך אותי מאוד...
 
למעלה