מה הופך בן אדם לרוצח או לפסיכופת?

מה הופך בן אדם לרוצח או לפסיכופת?

כמה פעמים שמעתי את הזוג מילים האלו מעל ראשי " אתה פסיכופת" זה פעם היה די מגניב אותי בעיקר שהייתי נער מושפע וטיפש שחיי בשכונות וחושב על שטויות, היום אני מאוד נרתע מזה ,הייתה לי שיחה עם בחורה שטענה שאני פסיכופת או לפחות נשמע ככה. זה מאוד השפיע עלי. האם אני נשמע פסיכופת? מה הופך אותי לכזה? ולמה זה נאמר ממנה שאני עוד באתי ועזרתי לה? זה די פגע בי אולי גם בי יש רגשות. אני חושב שכל בני האדם הם פסיכופתים במידה כזו או אחרת אני פסיכופת זה ברור. אבל אני חושב שיש פה מה שהוא מעבר לנתפס, לקייים יש דבר שצריך לברר ולחקור, למה אני כה סגור וכה נוקשה אבל לעתים קרבות גם מאוד רגיש ופתוח. מי שהיא פה אמרה שהיו מעייפים כל אדם שכותב כמוני, ומתאר את מה שתארתי - אני חושב שהיא צודקת לגמרי וזה לא מחמיא לי איני רוצה שירחמו עלי או התיחסו עלי שונה, אני חושב שאני די חולה אולי חולה הרבה, אבל יש סיכוי להשתקם אני מאמין שיש לי סיכוי לצאת מהרצחנות שבי, אני מאמין שאולי יש בי גם נקודות של אור. אני חושב שאולי אני ישתנה לא בטוח, כי שנוי הוא דבר מסיבי וקשה דורש המון מאמץ מכל הבחינות. אבל מעניין לדעת האם מרחמים עלי ובו זמנית שונאים אותי וכועסים עלי? כמו שאמרה לי הדודה שהיא קוראת אותי צוחקת נגעלת, כועסת ,ואוהבת זה מוזר כל התחושות האל מה דעתכם על הרב כווניות הזו?
 
אגב אני חושב שנהפכתי לכזה כי זיינו אותי שהייתי ילד.

גם ככה טענו המטפלים שלי, שבגלל שזיינו אותי שהייתי ילד וכל מה שעברתי נדפק לי המוח ונהייתי כזה אלים שמתעסק באהבה/שנאה, אני לא יודע אם זה נכון, אבל אני בהחלט מתעסק באהבה/שנאה, כנראה זה קשור לזה מי יודע?
 
משעמם..................

משעמם אחושליונג אני כבר לא מצליח למצוא לעצמי תעסוקה בכלל, מרוב שעמום. איזה חרא זה שאני רק משתעממם כל הזמ,ן ומחפש רק לדבר נהייתי חופר לגמרי.............. כנראה זה הבדידות. אבל לא יודע מה קורה לי פעם לא הייתי חפרן כזה לא הייתי אוהב לדבר, היום אני רק מחפש לקשקש כמו זקנה זונה... הדרדרתי אבל ארנה אומרים שהדרדרות זה גם חלק מהתפחות אז אולי אני ירחף למעלה שוב....
 
אם הייתי פוגש את דה וינצי הייתי עושה בו כאלו מעשים.

ואני לא הומו אבל מרוב שאני אוהב אותו הייתי עושה בו כאלו מעשים ומזיין אותו כמו שהמרקיז דה סאד לא היה מסוגל לדמיין אפילו הסוטה הזה, איזו אהבה !!!!!!!!!!!!!!! רהבה שלי הואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא.
 
למעלה