לצערי את מפספסת את הנקודה הכי חשובה
ברור שההוכחה היא שחשובה ובוודאי שבמתמטיקה עצם למידת השפה, שהיא מאוד מאוד פורמלית, מסורתית, ומובנית, ומתבססת על עבודה רבה וארוכת שנים,
הדרך,
בוודאי בזמן הלימודים אבל לא רק, חשובה מהמטרה,
הדרך היא המטרה.
אבל כל הקטע באוטיזם, וזה נוגע להכל, לא רק למתמטיקה, שהשונות היא שונות גם בגלל היחס הלא מקובל והלא מוכר בין הדרך למטרה.
אוטיסטים עושים ישר וקצר מה שאחרים עושים ארוך וממושך
ולהפך
גם בגלל זה
אבל אין סיכוי שמישהו יקבל את זה או ינסה להבין את זה גם בגלל מה שאת טוענת,שהוא נכון,
שצריך להקפיד על מבנה המסורתי של של הידע ושל הדרך שבה הוא נרכש ומתורגל ומיושם,
אלא שבצד זה, המדע, הדרך שבה אנחנו לומדים, יכולה וצריכה גם להתחדש, להשתנות.
את חושבת שארכימדס דבק בשיטות הקיימות ?
אני בטוח שלא,
הרי זה מה שאיפשר לו להמציא אותן.
אז לא כל אוטיסט הוא ארכימדס אבל חלקם הגדול חושב בצורה שונה,
אני עבדתי המון שנים בפיתוח תוכנה, אף פעם לא למדתי את זה והגישה שלי לתכנות היא מאוד שונה מהמקובל, אז מה ? זה עבד, ויפה מאוד, הרבה פעמים הרבה יותר יפה מהמקובל אחרת לא היו מחזיקים מופרע כמוני.
כל העניין שסובלנות אמיתית היא גם פתיחות לאפשרות שיש דרכים שונות ומשונות,
ואפילו במתמטיקה שכל מהותה היא הפורמליסטיקה הכי נוקשה, ברמה של פנאטיות דתית, אפשר שחלק מהאנשים ידעו לעשות דברים אחרת מהמקובל.