על אבות ואוטיזם

schlomitsmile

Member
מנהל

nati6589884

New member
מה אני יאמר?
אני ואבא זה סיפור עתיק יומן שמלווה בהרבה צער וכאב, אני יכול לומר שאת הפחד שלי להיות בקשר עם בחורה או להיות בעצמי הורה קבלתי ממנו, אני מאוד דומה אני אפילו גרוע ממנו, אני לעומת זאת אוהב מאוד את אמי, היא אישה מאוד מיוחדת, רגישה מאוד, מבריקה,משכילה מאוד, אני די חושב שאבי טימא אותה כמה שקשה לומר את זה, יש לי גם איתה קשר סאדו - מאזו מסיום אמי בשבילי היא הדמות של האישה, של האדיאל, אני מאמין שהגישה אבאית שונה משל אימות ,לטעמי נשים רגישות יותר, גברים זה די דרעק, לא היה לי אבא, כלומר היה לי אבל הוא לא היה חלק מחיי עד גיל די מבוגר. ויש לי הרבה רגשות מאוד שלילים עליו. ובעצם אם נסתכל על המתלוגיה היוונית אני יכול להבין את הטענה המעניינת שהפנתה עלי בחורה שאני אמרתי לה שאבא שלה אנס אז היא החזירה לי שיש לי תסביך אדיפוס, זה לא נגמר טוב, אז לגופו של עניין, בעייני כן אישה ,יכולה יותר להכיל, להבין, לחוות את הקושי, אבות יותר מתביישים לפי נסיו,ני פחותץ תומכים, אבא שלי עד היום לא מודה שאני אוטיסט, הוא מאוד מתבייש בזה, אמא שלי ממש לא, אז החוויה שלי שאמא היא העוגן, היא המקום שאפשר לבוא שרע לך, היא המקלט, והיא הבית. אבא לא קשור. אני אכנס אחר כך לסרטונים ויגיב שוב פה הבעתי את דעתי בקצרה על אבי, ועל החוויה עצמה.
 

nati6589884

New member
כן יש.
אבא שלי לא רק שלא מקבל שאני אוטיסט, יש לו דעות קדמות מאוד, למשל הוא מתעקש שאני בתפקוד גבוהה. ושאני לא מפגר, זה מתקשר לו לפיגור, שנית לא מדנה כמה נסיתי להסביר לו. שאוטיסטיות זה דבר יפה, ושכל אדם שונה זה גם טוב, ושלא חייבים להיות כמו כולם .הוא לא הבין. לעומת זו אמא שלי אמרה לי מהתחלה שאוטיסטיות זה דבר מקסים
&nbsp
והיא מקבלת אותי. והיא אמרה שהם ילדים מקסמים ,ושיש להם יכולות בתחומים שלהם, אז מבחינת קבלה אבא שלי מאוד מתנגד, הוא גם אמר שהוא לא רוצה לשמוע את המילה הזו. קיצור הוא שונא אוטיסטיות, הוא מרחם עלינו, וחושב שאנחנו מוגבלים, הוא דגנרט, ונבל, וגזען ומה לא, קיצור הוא לא ממש בן אדם מקבל, ואמא שלי היא ממש לא, היא מהתחלה לקחה אותי לטיפולים, לקלנאי תקשורת, וגם למרפה בעיסוק, והבינה שאני שונה לגמרי. והוא גם סוגר אותי בחדר כל הזמן, שבאים אורחים, ולא נותן לי לצאת ,או שהייתי ילד היה עושה את הסימן המפורסם של סימן שחיטה שהייתי מדבר, והיה מאוד קשה, עלי בגלל שהייתי שונה. קיצור טיפוס מורכב. אבל הוא מאוד אוהב אותי, אבל לא יודע להראות את זה, באופן כללי אני אוהב בחורות/ ונשים/ ובעלי חיים נקבות אני לא מתחבר לזכרים, הם רעים, ואני מוצא שנשים הרבה יותר מבינות אותי וריגשות כלפי, ונחמדות עלי, ואני גם די נשי. ודי אוהב אותן. אז אני מעדיף להיות בסביביתם של נשים ולא גברים.
 
למעלה