מיואשת לגמרי ....צריכה את דעתכם

תן תן 4

New member
מיואשת לגמרי ....צריכה את דעתכם


הבן שלי בן 6 היה אמור לעלות לכיתה א' אך אנו (ההורים) החלטנו שאנו מעוניינים להשאיר אותו שנה נוספת בגן כדי שיצבור יותר ביטחון ויגיע כמה שיותר מוכן לכיתה א, אומנם נכון לעכשיו הוא אמור היה לעלות לביס לחינוך מיוחד ,כל זה בתקווה שיוכל בשנה הבאה ללכת לכיתת תקשורת בביס רגיל , הבן שלי בתפקוד די גבוהה זה אומר שהוא גמול מדבר מעט (מבין הכל ) יודע לרשום ולקורא אבל בעיקר אינטילגנט מאוד ובעל יכול חיקוי טובה.
הגן שבו היה שנה שעברה הייתה גננת חדשה חסרת נסיון בכל מה שקשור לאוטיזם (ועפי התרשמותי לא מתאימה להיות גננת כלל - ואני אומרת זאת מנסיון של שנתיים קודם שהיה עם גננת מקצועית שלצערי עזבה) ובנוסף לכך רמת התפקוד של הילדים הייתה הרבה יותר נמוכה ממנו ככה שלא היה לו את מי לחכות וממי ללמוד .
השנה אחרי שאושר לנו שנה נוספת בגן שיבצו אותו לאותו הגן שהיה בו בשנה שעברה ,אנו ביקשנו שבבנו ישובץ לגן אחר שידוע כגן ASD בתפקוד גבוהה עם גננת מקצועית ביותר , אך לטענתם הגן מלא (8 ילדים) ותווך הגליאים של הילדים בגן הוא בין 3 ל 4וחצי , לי כאמא יותר חשוב התפקוד של הילדים שבגן ופחות הגיל (שכן בשנה שעברה היו ילדים בני גילו אך בתפקוד הרבה יותר נמוך ממנו).
ציינתי זאת בפני האחראים בעיריה אך לטענתם לא ניתן לשבץ את הילד לגן כייון שהוא גדול וגם שהגן מלא ( אני יודעת שאפשר להכניס ילד נוסף במקרה חריג)
הסברתי בעירייה את כל הרציונאלים למה הבן שלי כן צריך להיות בגן שבתפקוד גבוה אך הם אטומים ואורים כי אין מה לעשות , כרגע הבן שלי נמצא בבית מתחילת הלימודים , ואף אחד לא פנה אליי , אפילו לא קבסי"ת (נראה לי קצת חוסר אחריות - בכל זאת זה גיל של חינוך חובה)
היום פניתי שוב לעירייה לראות אם השתנו דברים והם בעמדתם מצעים לי או שיעלה לכיתה א או שימשיך בגן של שנה שעברה .
אני שואלת מה דעתכם ?
מה עדיף שהילד יהיה בגן עם ילדים נמוכים ממנו אבל העיקר הוא מתאים בשנתון וגננת לדעתי לא מקצועית
או שיהיה בגן שהילדים קטנים ממנו אבל התפקוד גבוה יותר וגגנת מקועית יותר

או שיעלה לכיתה א ביס לחינוך מיוחד
אני באמת לא יודעת מה לעשות אשמח לכל ייעוץ / הכוונה
תודה מראש
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לפי נסיוני
אין לך מה לחשוש כ"כ מרמת התפקוד של הילדים.
כשה
היה בכתת תקשורת ביסודי (ג-ו)
היו איתו ילדים בכלמיני תפקודים,
מילד לא ורבלי, עד גאון מתמטי-מוזיקלי,
וכל הטווח שבאמצע

כולם נתרמו ותרמו מכולם ולכולם.
לכל אחד יש מה לתת, כל אחד יכול להוציא מחבריו דברים טובים.

אם את לא מעריכה את הגננת, לא סומכת עליה, זה כבר עניין אחר.
זו בעיה.

האם יש אפשרות לכתת תקשורת השנה?
 

nati6589884

New member
מעניין גאון מתמטי.

זה דבר מאוד נדיר שהייתי ילד נסיו לתייג אותי גאון מתמטי.
בגלל היכולת המיוחדת שלי לחשב או לעלות על כל מיני בעיות.
לשרטט כל מיני מבינים ולחשב, וכן הלאה, הורים שלי חשבו שאני
מטומטם, אמא שלי לא אמרה לי מעולם שאני גאון אני חושב שזה עזר
להתפתחות שלי, בעייני אסור לומר לילד שהוא גאון, אני לא מחובר למילה גאון.
היום כל ילד טיפה מוכשר הוא מחונן וכל ילד מחונן הוא גאון, גאונות היא דבר מרתק
כי היא מתפרסת לא רק על השכל על על כל תחומי החיים גאונות זו אשיות בפני עצמה
מורכבת, בעל המון רבדים ויש בה הרבה קיפולי קיפולים, גאונות זה אדם לא יכולת
רק. לפחות בעייני, ומדבר אדם בעל שגעון גדלות חריף מאוד שהוא מאמין שהוא אחד
כזה כפי שאמרו לו מזמן ומעדיף לסיים הכל אם לא היה כזה, לכן גאון היא מילה קשה
עבורי מאוד, היא מכניסה אותי למאבק קשה מאוד, עקיש מאוד, אכזרי וצורם מאוד מאוד. מאבק קיומי שלם הן במישור הרחוני והן במישור הפיזי ביותר החל בהתנהגות ועד המחשבות.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
ברור שאין לי מושג מה ה IQ של אותו ילד

וגם שעקרונית אין סתירה בכלל
בין גאונות לחוסר מילוליות או מה שמוגדר תפקוד נמוך.
השתמשתי במונחים השגורים כדי להעביר את הרעיון
שאין מה לחשוש מרמת התפקוד של ילדי הכתה.
 

nati6589884

New member
אין קשר למנת משכל

המנת משכל שלי מעל 160 אני לא חושב שבגלל זה אני גאון...
בעייני אני גאון בגלל דברים אחרים אבל גאונות היא לא בהכרח דבר
טוב להפך היא לפעמים הורסת הכל מנסיון, אני הבנתי מה נסית לומר.
אבל למען האמת אני במצב נורא, עדיף לטבוע כבר ולא להיות במצבי.
לכן אנא מכם אל תיקחו את דברי בכבוד ראש תמיד הייתי ליצן, תמיד
ידעתי לשעשע. זהה מי שאני.
 
למעלה