טלפון בכיתה ג' כדי "ליישר קו" עם שאר החבר'ה ועוד תהיות
שלום,
זה כמה שנים שלא ביקרנו בפורום. בתנו (בת 8) החלה ללמוד בבית ספר רגיל עם סייעת. היום היא בכיתה ג'. אנחנו מתמודדים עם כלמיני דברים שילדים בני שמונה אמורים כבר לדעת להתחיל לעשות. למשל לעלות לבד הביתה במעלית, היא עדיין פוחדת (אנחנו גרים בקומה 12) הצעדים הם קטנים ואיטיים - עד כה לימדנו אותה ללכת לבד לבי"ס (אנחנו צופים מרחוק) ולהישאר לבד בבית לרבע שעה. נשמח לדעת איך זה אצלכם.
התלבטות נוספת וחשובה היא עניין הטלפון הנייד. מצד אחד משמש להתקשרות עם הילד - כלומר רלוונטיות חשובה אך ניתן להתגבר עליה כרגע כי הילדה בהשגחה בשעות הצהריים ואינה נשארת לבד בבית. מצד שני, החברות לכיתה מצויידות היטב. זה אומר קטע חברתי! יש להם קבוצת וואטסאפ - זה נורמלי בכיתה ג'? הן קובעות להיפגש, מקשקשות ואין עוד צורך להסביר שזה מחדד את המעמד בכיתה. מה דעתכם? עד כמה העניין הזה משמעותי? לי נראה שכן אבל אין לנו מושג. נשמח לדעת איך זה אצלכם.
שלום,
זה כמה שנים שלא ביקרנו בפורום. בתנו (בת 8) החלה ללמוד בבית ספר רגיל עם סייעת. היום היא בכיתה ג'. אנחנו מתמודדים עם כלמיני דברים שילדים בני שמונה אמורים כבר לדעת להתחיל לעשות. למשל לעלות לבד הביתה במעלית, היא עדיין פוחדת (אנחנו גרים בקומה 12) הצעדים הם קטנים ואיטיים - עד כה לימדנו אותה ללכת לבד לבי"ס (אנחנו צופים מרחוק) ולהישאר לבד בבית לרבע שעה. נשמח לדעת איך זה אצלכם.
התלבטות נוספת וחשובה היא עניין הטלפון הנייד. מצד אחד משמש להתקשרות עם הילד - כלומר רלוונטיות חשובה אך ניתן להתגבר עליה כרגע כי הילדה בהשגחה בשעות הצהריים ואינה נשארת לבד בבית. מצד שני, החברות לכיתה מצויידות היטב. זה אומר קטע חברתי! יש להם קבוצת וואטסאפ - זה נורמלי בכיתה ג'? הן קובעות להיפגש, מקשקשות ואין עוד צורך להסביר שזה מחדד את המעמד בכיתה. מה דעתכם? עד כמה העניין הזה משמעותי? לי נראה שכן אבל אין לנו מושג. נשמח לדעת איך זה אצלכם.