זה שאנשים הם כעולם ומלאו בשבילי גרם שיחשבו שאני מזניטרופ
כי אמרו- שאני לא יכול להתקרב אז אני מפתח חסינות מבני האדם, אני לא מסוגל להתחבר, בטח לאדם שהוא לא הכל בשבילי.
והכי תסביך זה שדווקא אותם אנשים שאתה הכי אוהב הם אלו שהכי נפגעים ממך כל הזמן ובכל הכוח. וכל השאר הם צללים
סך הכול צבעים שצבועים תמונה שלמה. כי גם לי יש את המחשבה שאני מזינוטרופ, אבל אז אני ניזכר שיש עוד כמה אנשים
שמאוד חביבים עלי ,ואני אוהב אותם אך איני יודע להראות, כאלו יש מחסומים ויש כל מיני מוקשים והם צריכים לדעת לעבור אותם
כדאי להגיע ליעד,אחרת הם יתפצצו לפני שיגעו על היעד= נתנאל, אני לא מדבר עם הרבה, אני מדבר עם עצמי, אני רואה את קים
פיק. והוא מאוד מזכיר לי אותי, החזרתיות הרצון לקורא, החזרה על אותו משפטו, התרכזות בעצמך, הציטוטים של ספרים שלמים
בעל פה. וכך אתה מנהל שיחה, זה שאתה לא יכול לנהל שיחה הדדית אלה רק שאתה מדבר על מה שאתה אוהב, הרצון שלך
תמיד להתבודד,אבל כמו שאמרת הקרוב הוא הרחוק והרחוק הוא הקרוב כי בצוותא הם, כי חד המה, הם שזורים אחד בשני.
הם.משלמים אחד את השני, כי הם פזל ואנחנו החלקים וצריכים ללמוד להרכיב אותם באיטיות וחכמה כמו את הקשר האוטיסטי
ואומרים לי שלדבר איתי זה לא שיחה אלה הרצאה, " יש לך יכולת מיוחדת לקורא טקסט ולחזור עליו באופן מושלם ולא רק
אלה לתת לו פרשנות, ולהסביר איך אותו חומר ישב לך בראש, גם אם הוא לא מתורגם כלפי חוץ, אבל אתה מרוב התלהבות
לא יכול לתת לאנשים אחרים לדבר, זאת לא שיחה אלה מונלוג"" כך אמרה לי המטפלת שלי שדברתי איתה על נירלוגיה
גם הקרמינלוגית על מדעי הפשע, או המורה לציור על תולדות האומנות ,וכל תחום אחר שאני עוסק בו כמו ספרות, שירה.
או המלצות בטכנלוגיה כמו מסכים, שעד היום יש לי שם של בר אסמכא ברמה ארצית, ופנו עלי במשך השנים מאות.
אבל תמיד הייתה בעניהם המוזר, כמו טקסט, אין יחס אנוש, אין מילים בצדדים, רק אחרי שאני מסיים את המלצה.
אני מסביר ורק לאחר מכאן אפשר לשוחח לא באמצע, כאלו אני נכנס לדמות, קשה לי להסביר את זה....