שאלה

dina199

New member
אני לא מנסה לשכנע אותך. (אולי מישהו אחר ישתכנע
)

אני רק רוצה לתמוך ברעיון שזה לא פחות טוב מטיפול בבעלי חיים או פינת ליטוף . ואת (וכל אחד אחר) הרי לא מבצעת כל רעיון שמציעים לך.
למשל אני לא אקח כלב למרות שיש הרבה שמשוכנעים שבתור חיית מחמד כלב הרבה יותר טוב מחתול.

ואם את רוצה אנקדוטה לגבי חיית מחמד במיטה
. קרוב משפחה קנה כלב קטן הביתה (משהו קטן גזעי ,אין לי מושג איך קוראים לזה). הבת שלו בת 12 לא נתנה קודם לאף אחד אפילו להתיישב על המיטה שלה. ועכשיו היא מכניסה את הכלבלב בלי בעיות כדי שיישן איתה. אצל הילדים שלי זה לא היה אפילו עם חתול.
 

dina199

New member
חתול שורט
. לא אסון טבע.

מי שמכניס כל סוג של בעל חיים הביתה צריך לצפות שהבית לא יישאר סטרילי (גם ילדים קטנים הם לא בדיוק ידידותיים לחפצים בבית
).
חתול לא צריך לצאת ההחוצה. הוא חיה טריטוריאלית. מבחינתו הדירה שהוא חי בה זו הטריטוריה שלו. לכן כשיש חתול , קשה להחליף דירה כי הוא מתרגל למקום.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לפעמים הוא שורט את מי שרוצה לאהוב אותו...
בילדותי היה לי חתול שמאד אהבתי, היה ישן עליי.
פעם, רציתי להרים אותו, בחיי שלא תפסתי בכח,
אבל לא התאים לו באותו רגע, אז הוא שרט אותי בשפתיים...
כאב מאד מאד...
הכלבה שלי סופגת חיבוקי-דוב מעיקים מהבן שלי,
ולעולם לא תפגע בו.
וזה רק אחד הבדלים בין כלבים לחתולים

&nbsp
הנה עוד אחד
https://www.youtube.com/watch?v=Oq8nYgnE93Y
 
החתול שלי בובי לא שורט אף פעם אלה בורח

ואני ממש מוחץ אותו ומחבק אותו חזק, הוא ממש חמוד ואף פעם לא תוקף לא משנה כמעת מה, אבל דילן כן, אולי זהקשור לאופי עצמו אני לא יודע,ויש כאלו כמו בובי שלא תוקפים מהר אלה אם ממש מציקים להם מאוד.
 
אני אוהב בעלי חיים ויש לי הרבה

יש לי כלוב אם קורי( ארנב אנגורה שחור מדהים!) ובובו( שרקן מסוג מיוחד ומדהים) ושלוש חתולים ועוד מעט אני מביא את הגור הרבעי שלי מהוטרינר דין דין, ועוד כמה זמן אני קונה עוד חתול גזעי מיון קון ויש לי גם שני כלבים אז כרגע יש לי8 בעלי חיים מדהימים ביחד אם התוכית קווקר, ועוד מעט עוד 2 אז היה לי 10 ועוד הזרוע נטויה מבחינתי ואני גר בדירה מושכרת(בקרוב קונים ומשפצים), ומקוה שהיה לי עוד כמה וכמה חיות אף פעם לא נמאב אני מת על היוצרים האלו, אני קשור אליהם הרבה יותר מבני אדם.
 
נכון בגלל זה אני אוהב אותם יותר מבני אדם

אפילו שיש כאלו שזה נשמע להם מוזר,ושאני פריק או משוגע אבל אני מעדיף להיות בחברתם ולא בחברת בני אדם, כי הם לא פוגעים בי ומקבלים אותי איך שאני.
 

גור42

New member
שווה את ההשקעה הכספית? לא.

טיפולים כאלה עולים הון, והם יכולים גם להזיק יותר מאשר להועיל. בעיקר כשמתחילים אותם מתוך תחושה של "חייבים לעשות משהו", ולא בגלל איזושהי סיבה נקודתית טובה באמת.

חווץ מזה, מדובר בהרבה כסף, ובמציאות הכלכלית של היום כסף לא גדל על עצים. מאיפה את מתכוונת, בדיוק, להוציא אלפי שקלים נוספים על טיפולים בכל חודש?
 
לדעתי....

כדאי מאוד לנסות ABA. מהנסיון שלי הוא עושה פלאים. כמו כן הוא לא מתאים לכל אחד... אז אפשר לנסות כמה חודשים ובמידה זה לא זה אז לנסות משהו אחר....
לגבי טיפול בע"ח... לדעתי זה נחשב רק טיפול משלים ולא עיקרי.
כדאי לדעתי לכל הורה לשבת עם גורם בכיר שאיבחן או יאבחן את הילד ויבנה לו גם תוענית טיפול.
בהצלחה...
 
למעלה