עיריית אריאל משביתה ילדים אוטיסטים מלימודיהם בצורה פחדנית

dark knight 66

New member
עיריית אריאל משביתה ילדים אוטיסטים מלימודיהם בצורה פחדנית

בפעם הראשונה מזה שנים: עיריית אריאל משביתה ילדים אוטיסטים מלימודיהם, נגד רצון הורים, וללא שום סיבה הגיונית. בניגוד לנהוג במדינת ישראל, בה תלמידים אוטיסטים אינם שובתים אפילו כשיש שביתות – מורים, נוקטת עיריית אריאל בצעד מקורי ומשאירה את הילדים בבית ללא סיבה – כבר ביום ראשון הקרוב.
בדרך פחדנית של הודעה טלפונית ביום חמישי אחרי שעות העבודה, נתבשרנו כי אין לעירייה פתרון לליווי ההסעה, וכי בפעם הראשונה ב 17 השנים בהן נוסע בננו בהסעות דומות – עיריית אריאל החליטה פתאום לא לקבל אישור הורים לנסיעה ללא מלווה. בגלל שעת ההודעה – לא ניתן להפעיל כמובן אף אחד ממשרד החינוך, וילדינו המיוחדים נתונים לרחמיה של עובדת עירייה אחת – שאיננה ניתנת אפילו להשגה בטלפון.
למרות פנייתה האישית של מנהלת בית הספר המיוחד, והורי התלמידים, מתעקשת עיריית אריאל, לא להוציא הסעה לתלמידי בי"ס יהודה הלוי בנתניה המתגוררים באריאל, וזאת עקב היעדרותה של המלווה.
למרות שהמדובר בנערים בני 17 המכירים את הנהג כבר שנים, ונסעו פעמים רבות עם אישור הורים בלבד, ייאלצו להישאר בביתם ביום ראשון רק כי העירייה לא הצליחה לשאת באחריותה לדאוג למלווה בהסעתם.
וכך משלימה עיריית אריאל את המעגל : לא רק שלא טרחה לבנות מסגרת לתלמידי החינוך המיוחד, הרי שגם נכשלה בתפקידה על פי חוק למצוא פתרון להסעתם של הילדים ללימודים – וגם טרחה להודיע על כך ביום חמישי בערב, ולא להשאיר לנו אפילו טלפון ישיר לעובדת שהחליטה על כל החידושים הללו.
כתושבי אריאל מאז שנת 1992 – זו הפעם הראשונה שאנחנו מתביישים בעירייה שלנו. לצערנו – אין שם עם מי לדבר.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
נשמע באמת מקומם...

וגם תמוה- אין מלוה מחליפה?
העובדת המחליטה- מה תפקידה? האחראית על הסעות חנ"מ?
מה צפוי לקרות ביום שני- המלוה אמורה לשוב?
 

yuliyuli1

New member
תנסו את התוכנית "יהיה בסדר" של גלי צה"ל

הם עושים קסמים בפתרון בעיות כאלה בדיוק.
 
למעלה