התייעצות
שלום,
בתי בת שנה וארבעה חודשים (ילדה שלישית לשני אחים בני 11,9) מדאיגה אותנו בהתפתחות ונקבעה לנו יחד איתה פגישה אצל נוירולוגית .
בתי היא היפוטונית ולכן היא בעלת התפתחות מוטורית איטית (זוחלת על 6, נעמדת על יד כל מקום והולכת לאט בעזרת משהו יציב-אך לא הולכת בצורה עצמאית עדיין).
מה שמטריד אותנו והדליק לנו נורה אדומה:
1. היא לא מצביעה על דברים שרוצה, היא לא אומרת "את זה" (למשל:שואלים איפה אור-היא תסתכל אבל לא תצביע)
2. היא לא מחקה אותנו-לא מוחאת כפיים, לא חוזרת אחרי תנועות ידיים למעלה,על הראש...
3. שהיתה קטנה יותר מחאה כפיים וזה נעלם.
4. כשהיא מאושרת היא מנופפת בידיים בשמחה (יש לה הרבה נפנופי ידיים)
5. היא לא בונה מגדל מ 2 קוביות, לא שמה טבעות על חישוק-מכניסה כל דבר לפה.
6. היא לא אוכלת מוצק בכלל-רק טחון (מרק,פירות וכמובן דיסות)
מצד שני:
1. היא יוצרת קשר עין איתנו כל הזמן, קשר עין עם משחק משותף.
2. היא משתמשת במחוות כמו:הטיית הגוף שהיא רוצה משהו (נניח נדנדה בגינה), היא באה ודורשת תשומת לב-נעמדת עלינו ורוצה שנרים אותה.
3. היא מחבקת, אוהבת התרפקויות, צוחקת ומחייכת כל הזמן כשיש דברים שמשעשים אותה.
4. היא יודעת מספר מילים (אבל חוזרת רק אחרי ההברה האחרונה של המילה)
5. היא מביעה רגשות כמו- כשאני מלטפת בובה-היא מקנאה,בוכה זוחלת עד אלי "מעיפה " את הבובה ונצמדת אלי.
6. היא מקשיבה לסיפורים, מסתכלת בעין (לא מצביעה) כשמראים חתול,כלב...
אנו מתחילים תהליך של אבחון,נשמח לשמוע כל דבר שהוא ממי שמכיר , עבר דברים דומים
תודה רבה.
שלום,
בתי בת שנה וארבעה חודשים (ילדה שלישית לשני אחים בני 11,9) מדאיגה אותנו בהתפתחות ונקבעה לנו יחד איתה פגישה אצל נוירולוגית .
בתי היא היפוטונית ולכן היא בעלת התפתחות מוטורית איטית (זוחלת על 6, נעמדת על יד כל מקום והולכת לאט בעזרת משהו יציב-אך לא הולכת בצורה עצמאית עדיין).
מה שמטריד אותנו והדליק לנו נורה אדומה:
1. היא לא מצביעה על דברים שרוצה, היא לא אומרת "את זה" (למשל:שואלים איפה אור-היא תסתכל אבל לא תצביע)
2. היא לא מחקה אותנו-לא מוחאת כפיים, לא חוזרת אחרי תנועות ידיים למעלה,על הראש...
3. שהיתה קטנה יותר מחאה כפיים וזה נעלם.
4. כשהיא מאושרת היא מנופפת בידיים בשמחה (יש לה הרבה נפנופי ידיים)
5. היא לא בונה מגדל מ 2 קוביות, לא שמה טבעות על חישוק-מכניסה כל דבר לפה.
6. היא לא אוכלת מוצק בכלל-רק טחון (מרק,פירות וכמובן דיסות)
מצד שני:
1. היא יוצרת קשר עין איתנו כל הזמן, קשר עין עם משחק משותף.
2. היא משתמשת במחוות כמו:הטיית הגוף שהיא רוצה משהו (נניח נדנדה בגינה), היא באה ודורשת תשומת לב-נעמדת עלינו ורוצה שנרים אותה.
3. היא מחבקת, אוהבת התרפקויות, צוחקת ומחייכת כל הזמן כשיש דברים שמשעשים אותה.
4. היא יודעת מספר מילים (אבל חוזרת רק אחרי ההברה האחרונה של המילה)
5. היא מביעה רגשות כמו- כשאני מלטפת בובה-היא מקנאה,בוכה זוחלת עד אלי "מעיפה " את הבובה ונצמדת אלי.
6. היא מקשיבה לסיפורים, מסתכלת בעין (לא מצביעה) כשמראים חתול,כלב...
אנו מתחילים תהליך של אבחון,נשמח לשמוע כל דבר שהוא ממי שמכיר , עבר דברים דומים
תודה רבה.