תודה לכם. באותה הזדמנות קראתי את השרשור ואומר שהיועצת הבינה
שהילד לא הבין את הרעיון והיא הסבירה לו את הרעיון של הספר..
שמתי לב שאתם מתנגדים שהמורה או משהו בעל סמכות ידבר בצורה כזו שילד א"ס לא מבין דו משמעות, אבל זו כיתה רגילה ומורה בד"כ לא מבין או לא שם לב לעובדה שהילד לא מבין ולכן, אני שם כדי להסביר לו את כל הדברים האלה. לחבר בינו לבין הכיתה ולמצבים שהוא לא מבין.
אי אפשר לצפות ממורה "להתחשבות כזו".
מורה לפעמים לא יודעת האם הילד יבין או לא יבין. היא גם לא עושה את השיקול, משום שהיא לא עשתה שום קורס בנושא PDD. היא קבלה את הילד אליה לכיתה וזו עובדה. היא לומדת על הילד הכל לבד.
אפילו אני עדיין לומדת, תמיד. גם אתם עם הילדים שלכם כל הזמן לומדים. בשביל זה יש את הפורום לשאול שאלות ולדעת ולהתייעץ.
בעיני זה פורום מדהים
גם כשמורה מביאה רעיון כדי להביא את הילדים להתמודד איתה, היא משתמשת בד"כ בהאנשה. כאנשים אנחנו לומדים הרבה לקחים מסיפורים, משלים והאנשות. יותר קל לנו.
נכון לא"ס לא!!!
אבל אין מה לעשות עדיין זו כיתה רגילה.
א.