איילולה211
New member
שלום לכולם שאלה.||
אני סייעת בכיתה. היועצת הביאה סיפור האנשה.
אספר אותו בקצרה. מדובר באדם שרוצא לישון וניסה לספור כבשים.
הכבשים טיילו לו בחדר, ולכן כדי לספור אותן אחת אחת, הוא שם להם מכשול, וכל אחת הייתה צריכה לעבור מעל המכשול.
הכבשה הראשונה עברה מעל. הכבשה השניה מתחת. הכבשה השלישית דרכה על האחרות. כבשה שהיה מצוייר לה מלכה המכשול ירד בשבלה.
האחרת התעלמה מהמכשול ולא עברה אותה כלל.
ועוד ועוד תיאורים של כבשות.
הנקודה היא שהילד שאתו אני עובדת לא הבין ולא עשה הקשר, למרות שהוא ילד חכם מאוד. האם כל ילדי הPDD לא עושים את ההקשר או שזה תלוי ויש ילדי PDD שכן מבינים.
אשמח לתשובה.
א
אני סייעת בכיתה. היועצת הביאה סיפור האנשה.
אספר אותו בקצרה. מדובר באדם שרוצא לישון וניסה לספור כבשים.
הכבשים טיילו לו בחדר, ולכן כדי לספור אותן אחת אחת, הוא שם להם מכשול, וכל אחת הייתה צריכה לעבור מעל המכשול.
הכבשה הראשונה עברה מעל. הכבשה השניה מתחת. הכבשה השלישית דרכה על האחרות. כבשה שהיה מצוייר לה מלכה המכשול ירד בשבלה.
האחרת התעלמה מהמכשול ולא עברה אותה כלל.
ועוד ועוד תיאורים של כבשות.
הנקודה היא שהילד שאתו אני עובדת לא הבין ולא עשה הקשר, למרות שהוא ילד חכם מאוד. האם כל ילדי הPDD לא עושים את ההקשר או שזה תלוי ויש ילדי PDD שכן מבינים.
אשמח לתשובה.
א