אירוח עו"ד רוטלר -שאלות ותשובות בקבצי וורד.

גאמי

New member
אירוח עו"ד רוטלר -שאלות ותשובות בקבצי וורד.

לנוחיותכם הורים. להלן כל השאלות וכל התשובות על פי סדר שאלה ותשובה, כפי שנשאלו ונענו באירוח של עורכת הדין רוטלר. כאן לא תצטרכו לחפש את התשובות בשרשור מפרך הכל מאוגד כשאלות ותשובות כמו שהבטחתי, השרשור לא הולך לאיבוד, תוכלו מהיום למצוא אותו בקישורים תחת קטגורית "מומחים מתארחים". לילה טוב לכם ותודה על שיתוף הפעולה
 

yonitbrk

New member
גאמי יקירתי

שוב, המון תודות על היוזמה הברוכה והעבודה הקשה, שאת משקיעה כאן, בכל רגע נתון. וכן לך עו"ד רוני קוטלר, המון המון תודות על הרצון הטוב לעזור וליעץ, על ההשקעה והעבודה הקשה שאת עושה למעננו. יונית.
 

snooopi

New member
מצטרף לברכות

כל הכבוד על היוזמה, אני בטוח שהתשובות שניתנו היום חידשו לפחות בתחום מסויים גם לותיקים שביננו. המון תודה על העבודה הקשה והקידום של הפורום.
 

doroniz

New member
גם אני מצטרף

האישה הזאת פשוט מדהימה. קראתי את כל השאלות וכל התשובות שלה - הכל מנוסח בצורה ברורה, פשוט תענוג לקרוא. לשמחתי זכיתי לעזרה אישית מרוני בכמה מקרים בשנה האחרונה ותמיד תמיד קיבלתי את הסיוע בזרועות פתוחות. תודה רוני ותודי בבקשה לכל הצוות בקליניקה. דורון.
 

n o g a h

New member
תודה רבה לרוני רוטלר

תודה על התשובות הברורות והעינייניות, ותודה אישית מיוחדת על העזרה שהענקת למשפחתנו בהגשת הערר לביטוח לאומי, שבו זכינו בעזרתך הנדיבה והמקצועית ביותר.
 
תודה מיוחדת לעו"ד רוני רוטלר ויונתן העוזר

המקסים ולכל הצוות בקליניקה בבר אילן על כל העבודה האכפתיות ואהבה שלכם . תודה לכם על הכול מאיתנו משפחת שוורץ. תודה לך גלית היקרה על הפינה החדשה ועל העבודה המדהימה שאת עושה בהמון אהבה.
 
למעלה