חייבת את עזרתכם!

חייבת את עזרתכם!

טוב אני פעם פה ופעם לא אבל אני בבעיה רצינית זה בטוח.... אנחנו גרים מספר שנים אצל חמותי - ביחידה נפרדת אבל... עדיין היא משלמת את חשבון החשמל והמים שלנו (אגב כמה בממוצע חשבון חשמל ל3 נפשות?) לאחרונה נמאס נמאס לנו ממנה! היא עושה טובה לשמור על הילד החולה כשהיא שומרת הוא קודח מחום ולא איכפת לה! החלטנו סופי להביא עזרה בכסף מצבנו הכלכלי גרוע ביותר בעלי לא עובד מסודר כבר 3 שנים - אלה רק עבודות מזדמנות וממש לא מבחירה ויש עוד כמה צדדים עוד כמה אחים ואחיות שחלקם גרים בבית ביחידה נפרדת והיא מממנת להם אוניברסיטה מחייה ו...בעצם הכל יש אחים שגרים בחוץ והיא משלמת שכ"ד + קניות + בישולים והכי חשוב לציין מבין כולם רק אנחנו נשואים אז.........מה הבעיה?- היא החליטה שאנחנו ורק אנחנו - זה עול כלכלי כבר וקשה לה עם זה! טוב אין הרבה מה לדון בנושא נכון שהבנתם גם שהעול הכלכלי הוא לא אנחנו אבל השאלה היא....מה עושים מכאן והלאה? אין לנו תקציב לשכ"ד - אבל נהיה חייבים לעשות את זה כל הבניה הקיימת היא שלה ואין מה לעשות.... אבל...זה הגיוני כל זה ? או שאולי משהו דפוק אצלנו??? החצי טוען שלא להתייחס ולהישאר לגור שם אני טוענת - לא רוצה לראות אותה יותר....
 
אופס......

נכנסתי לכאן בשם בדוי - כי לא נעים לי הסיפור אבל...כתבתי שאני בת 10 ושכחתי שכאן חשדניים- אז תיקנתי מיד! בבקשה באמת חשובה לי דעתכם
 

sovlanit

New member
מתוקה,

קבלי ממני חיזוק חיובי,חיבוק וכתף. אין לי מילים .........
 
חמותך צודקת.

כמה שנים אתם גרים אצלה? לא הגיע הזמן לקום ולהיות עצמאיים?. מה עשיתם כל השנים שחייתם אצלה? לא עבדתם? לא חסכתם?. אם לא תעשו את הצעד הזה עכשיו, תתקעו שם לכל החיים ותביאו עוד ילדים ובכלל לא תצליחו להיחלץ ממעגל המצוקה. היא עושה בשכל שהיא מאלצת אתכם לצאת. כי רק כך תעמדו על הרגליים שלכם. בהצלחה בהמשך דרככם. תעריף חשמל ל-3 איש לחודש - בערך 250 ש'ח.
 

אוסה

New member
לחודשששששששששששששששש

ממוצע לחודש זה בין 200-250 ולא לחודשיים , מה עם מים , אוכל גז וכו,??? וחוץ מזה אנשים צריכים לדעת שההורים לא חייבים!!!!!!!!!!
 

דורית++

New member
תעריף חשמל

לשלוש נפשות, אצלי בבית בממוצע - 450 ש"ח לחודש (900 לחודשיים). בקיץ יותר, כי המזגן פועל.
 

mariana

New member
ואי אתם משלמים המון

אצל הורי ל6 נפשות היינו מגיעים ל300 ש"ח
 

מנופ

New member
כנראה זה בלי מזגן ובלי מכונת ייבוש

אצלי בקיץ מגיע ל 900 ובחורף אם זה חודש קר במיוחד אני גם מגיעה ל 900 בגלל רדיאטור ומכונות ייבוש.
 

שש שבע

New member
ואצלי 2500 ש" לחשבון דו חודשי, ואם

זה חורף מטפס ל-3000, בור שלכל אחד חשבון אחר.
 

דורית++

New member
את עובדת בחברת חשמל ? ../images/Emo8.gif

בטח בקיץ כשקר מדי מהמזגן את מדליקה תנור
 

שש שבע

New member
לא, אבל יש בית ענק

שצריך להכיל את כל החברה, ובקיץ הם מדליקים חופשי את המזגן המרכזי, ובחורף גם רדיאטורים בחדרים, ואת הבוילר, וגם המיבש וכל שאר המכונות. אבל כל אלה העוזרות שלי. לא יכולה לסבול חום, ולא קור, מה לעשות,אני חיה רק פעם אחת, ואם חם מידי הילדים עצבנים ורבים כל היום, ואם יש מזגן הם מסתדרים יופי גם אם יהיו בחדר אחד.
 
אני בהלם

איך זה יכול להיות???? אצלנו 6 נפשות 1500 בקיץ והרבה-הרבה-הרבה יותר בחורף!!!
 
אני עם 5 ילדים

מגיעה ל600 שח בממוצע לחודשיים.ואם אין כסף לא חייבים מזגן יש מאוורר לשעת הצורך
 
חמות צדיקה

חמותך היא אישה צדיקה, אם היא לא תמרר לכם את החיים אתם תמשיכו להיות חסרי אונים ולחיות בביתה עוד שנים רבות. הגיעה השעה להתעורר, אתם לא תיכוניסטים ואין לכם ברירה אלא לגור לבד. המצב קשה ולבעלך אין עבודה? צאי את לעבוד ושהוא ישמור על הילד. מאוד מהר תגלי שכשאין ברירה - מוצאים עבודה, גם אם זו עבודה משעממת/ מתישה. וכמו שמוצאים כסף לחיתולים ופורמולות כשהילדים נולדים, כך תמצאו כסף לשכר דירה כשתתבגרו ותבינו שאתם יחידה משפחתית עצמאית. בהצלחה.
 

שש שבע

New member
פעם ראשונה שאני מסכימה איתך אבל

ממש מהכיוון הרציני והלא אירוני.
 

שש שבע

New member
הנאדם עשה לך טובה

מתמשכת ואחר כך אומר לך שהוא כבר לא יכול יותר, אז את אומרת ,לא רוצה לראות אותו יותר"? תןדה על מה שעשתה עבורכם אמרתם? אולי תשתתפו קצת בהוצאות הבית? ולמה היא חיבת להחזיק אתכם אצלה? וגם להיות המטפלת של הילד? תגידו אתם נורמאלים? למה אתם חושבים שסבתא חיבת להיות המטפלת? מה לה אין חיים? לא מספיק שיושבים לה על הראש כל מיני נזקקים, היא גם צריכה לטפל בחום של הבן שלך?ואיפה את? ולמה שלא היא תחליט למי רוצה לעזור ולמי לא? אולי היא חושבת שלימודים היא יכולה לממן אבל זוג נשוי עם ילד יכול להיות עצמאי? אולי הם היו קודם? אותי זה היה משגע אילו הזוג הצעיר היה בא לגור אצלי, בשביל זה התחתנו? תשכרו דירה (או שתשלמו שכר מסוים עבור המקום בו אתם גרים) תצאי קצת לעבוד, ושום מלאכה לא מבישת את בעליה, שבעלך ישתדל יותר להחזיק במשרה שלו, צטמצמו בהוצאות , ותראי איך תעלו על דרך המלך, כי אם תמשיכו לגור שם, במתכונת שאת מספרת, בחיים לא תסתדרו.
 
למעלה