איך עברה ארוחת החג?

איך עברה ארוחת החג?

היו אירועים מיוחדים?
 

נומלה

New member
ארוחות החג התכוונת?

כאן בגולה הדוויה אוכלים פעמיים. שלא לדבר על זה שבמשפחתנו כאן מקפידים שאף אחד לא יצא רעב מה שאומר 6 מנות בשריות בלי להתחיל לספור את התוספות, בלי לדבר על הברכות ועל הקינוח. עכשיו אני מבינה למה המציאו או יום כיפור אחרי ראש השנה.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
הארוחה עצמה עברה בסדר

מה שקרה סביב ארוחת ערב החג (לפניה ואחריה) די מעציב.
השנה החלטתי להזמין את כל משפחתי לארוחת חג, לאחר לא מעט שנים שלא היו אצלי. מיותר לציין שהתכוננתי ועבדתי יותר משבוע לפני החג והתרגשתי.
אך לצערי בדיוק שבוע לפני החג אשפזו את חמתי ובעלי היה במצב נפשי, מה שנקרא, "על הפנים". האבחנה (אומנם לא במאת האחוזים אך התסמינים מעידים על כך) לצערי לא מעודדת, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.
אז הכנתי ה-כ-ל לבד (פרט שולי) והכל עבר בשלום אך לאורך כל החג שברתי את הראש איך אני מתמודדת עם החדשה והכי חשוב כיצד אני תומכת בבעלי שנמצא בשוק כולל בכי לעיתים קרובות.
 

עדיקים

Active member
בדיוק לפני שנה הייתי באותו מצב כמוך

ערב החג היה יומיים לפני התחלת טיפולים קשים מאוד. למזלנו השנה כבר חגגנו, מרגישה הרבה יותר טוב. עברנו שנה קשה מאוד מאוד מאוד אבל מקווה שהיא מאחורינו ושהשנה תהיה בריאה ומוצלחת.
קשה מאוד לעבור את התקופה הזו, צריך לתמוך המון לשחרר ולשלוח אותו להיות איתה כמה שהוא רוצה/יכול. זה מה שאני עשיתי והייתי כמעט לבד חצי שנה, במקביל לכך שגם אני הגעתי לשם המון. למזלי באמת המצב השתפר מאוד בעזרת הטיפולים והיום המצב הרבה יותר טוב.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
אני מאד מקווה


שמצבה ישתפר, אך ההתייחסות של הרופאים, על פי מה שתיאר בעלי, לא מעודדת.
אומנם עדיין אין תוצאות חד משמעיות אך הם חושבים (על פי הסימפטומים) שמדובר בסוג די אלים שלא יעבור בקלות ולא מדובר בשלב מוקדם.
אני די אופטימית ומניסיון נתקלתי בלא מעט טעויות של רופאים, אך בזמן שהוא חקר את הנושא באינטנרט לאורך החג, נפלו אצלי כמה אסימונים.
אין לי בעיה לשחרר וברור לחלוטין שיהיה כמה שהוא רוצה איתה (מבחינתי זהו זמן שלא יחזור). מה שכואב לי הוא שמלבד לחבק אותו, כשהוא איתי, אין לי יותר מה לעשות.

מודה לך על תגובתך ומאחלת לכל משפחתך בריאות.
 
עבר סביר. היינו במתכונת מצומצמת, כפי שאנחנו בכל שנה
מאז שאחי עבר לחו"ל ומאז שלחמותי נמאס לארח והיא לא מזמינה אף פעם בשום מצב ולרגל שום אירוע..
היינו 8 אצלנו במרפסת - את רוב האוכל אני הכנתי, קצת חמותי וקצת אמא שלי. הארוחה הייתה חלבית (ובחלקה טבעונית בגלל אבא שלי) ומאוד הקפדתי לא להשתגע עם כמויות וסוגי אוכל. נשארו שאריות ל-2 ארוחות ערב לילדים וזהו.
הערב עצמו עבר בגדול בסדר, חוץ מכמה פעמים שבן זוגי ואני כמעט נחנקנו מכמה שטויות שפלטה גיסתי ההזויה וחסרת המודעות העצמית, אבל בסך הכול היה סבבה. עד השעה 22 כולם כבר היו בחוץ, הכלים שטופים, המדיח בפעולה, ואנחנו הצלחנו אפילו לראות סרט על הספה. מבחינתי הצלחה מסחררת
 

עדיקים

Active member
ארוחת החג עברה מעולה

היינו אצל גיסתי, כל אחד הביא איתו משהו.
הילדים נהנו, היתה אוירה נהדרת, קליל וכייף מאוד.
בשישי אירחנו את המשפחה שלי, היה מוצלח מאוד ומעל המצופה. לשם שינוי לא נשארו לי כמויות מטורפות של אוכל (אולי בזכות תבשיל שנארז ונשלח לאחותי
).
בילינו המון בחג ביחד והיה כייף גדול.
מחכה עכשיו לסוכות שוב חופש בבית עם הילדים. השגרה תתחיל אחרי.
 
למעלה