לא מכבסים כביסה מלוכלכת בחוץ

לא מכבסים כביסה מלוכלכת בחוץ


באיזה שלב בזוגיות בן/ת הזוג שיתפו אותכם בדברים שקורים במשפחה כמו מתיחות בין הורים, סיפורים משפחתיים לא הכי מחמיאים וכו'
מתי אתם שיתפתם את בן/ת הזוג בסיפורים כאלו


האם אתם בעד לשתף את בן/ת הזוג בדברים אישיים שקורים אצלכם במשפחה או שמעדיפים להשאיר את זה בתא המשפחתי המצומצם ולהימנע מלדבר על דברים כאלה
 

mykal

New member
נראה לי שחשוב

להגדיר לעצמינו מה זה "כביסה מלוכלכת"
ומה אנחנו מבקשים להסתיר.
באופן עקרוני, אגיד דבר והיפוכו,--לי אין סודות ואין כביסה מלוכלכת,
ומצד שני לא נראה לי שיש לבני הזוג לבחון את ההתנהלות
ומערכת החיים בבית בן הזוג.
אז נכון לדבר על מה שחשוב להתנהלות של בן הזוג בתוך המשפחה.
למשל--אם יש הרגל או הליכות שבבית שלי מקובלים, כדאי לומר לבן הזוג.
 
לא ממש זוכרת.. בכל זאת בן זוגי ואני יחד כבר 22 שנים, נשואים
קרוב ל-17. אבל אני חושבת שכבר משלבים די מוקדמים היה לנו ברור שאין בינינו סודות, ספרנו הכול ודברנו על הכול, לטוב ולרע. וכך זה עד היום. וזה נכון לגבי המשפחה שלי ושלו כאחד.
 

נומלה

New member
סודות זה רע

בעיני זוגיות זה שותפות שאין בה סודות. לא "מלוכלכים" ולא "נקיים". זה המקום שלי שבו אני לא עומדת על המשמר. לכן, אני לא מקבלת מאף אחד הוראה "אל תספרי לבעלך" וזה ברור לכולם שמה שמעבירים לי עשוי להגיע אליו, ולהיפך. מי שרוצה לשמור בסוד ממנו, שלא יספר לי. זה בגדול. (סודות קטנים של ילדים על "מה לקנות מתנה לאבא" אני שומרת
)
 
אצלנו לרוב לא מבקשים לא לספר לבן הזוג,

אבל אם מבקשים - אנחנו מכבדים את זה, ואין לנו בעייה עם זה. אנחנו בכל זאת לא אותו בן אדם, ואם מישהו רוצה, נניח, להתייעץ עם אחד מאיתנו בלי שהשני יידע מזה, אנחנו לא רואים סיבה למנוע את זה ממנו.
 

נומלה

New member
לא לזה הכוונה (שלי)

אם מישהו רוצה להתיעץ איתי בנושאים שלא קשורים, אין בעיה. הבעיות מתחילות עם "אני רוצה לומר לך משהו שקשור ביוסף אבל אל תספרי לו". כל מה שקשור ב"יוסף" הפרטי שלי, כולל משפחתו המורחבת ומשפחתי המורחבת, אין סודות.
 
אה, סוד עליו? נראה לי משונה

שמישהו יעלה בדעתו לספר לי סוד על בעלי, ובכל מקרה זה מעולם לא קרה. אבל בהחלט קרה שסיפרו משהו לאחד מאיתנו (שקשור לרוב לזה שמספר) וביקשו לא לספר לשני. לגבי המשפחות שלנו (נניח אם מישהו מספר לי משהו על המשפחה שלי ומבקש לא לגלות לאיש), גם פה אין לי בעייה לשמור סודות אם מבקשים ממני.
 
למעלה