ומה עם הגברים במשפחה

ומה עם הגברים במשפחה


אנחנו מדברים הרבה על יחסי חמות-כלה, אבל לא ממש מדברים על הגברים שבחבורה- החתן והחם.

איך היחסים שלכם עם החתן/חם

האם אתם מבלים איתם אחד על אחד

האם קשר טוב עם החתן/חם משפיע על הקשר בין חמות לכלה, לדעתכם
 
בן זוגי כבר מזמן אמר, שאבא שלי הוא יותר אבא עבורו ממה שאי
פעם היה אבא שלו..
חמי תמיד היה אדם מאוד מרוחק, שמתקשה מאוד ליצור קשרים קרובים ובעלי משמעות עם אנשים, כולל עם ילדיו שלו. בן זוגי אף פעם לא היה מתייעץ איתו או מבקש ממנו עזרה, גם כילד ועוד יותר כבוגר. מאז שאנחנו יחד (מגיל 21....), ובעיקר מאז שעברנו לגור יחד, ההורים שלי די אמצו אותו כבן נוסף, ותמיד בן זוגי מתייעץ עם אבא שלי, מבקש עזרה וכו'. אין ביניהם יחסים חבריים, כלומר הם לא יצאו לשתות בירה ביחד, כי הם בני אדם מאוד מאוד שונים. אבל שניהם מאוד מעריכים ואוהבים אחד את השני, בגדול יש להם שפה משותפת, ובן זוגי מאוד סומך עליו. הוא תמיד אמר שהוא למד מאבא שלי איך להיות אבא, ומאבא שלו איך לא להיות...
 
כל כך עצוב ולפחות יש אבא שלך כאב עבורו


מבינה אותו כי ככה זה אצלי עם גיסי, או לפחות היה ככה בעבר- הוא היה לי כמו אח גדול למרות שיש לי אח ואחות גדולים.
 
זה באמת נושא מאוד כאוב. כך חמי היה גם עבור הילדים שלי - סבא
מאוד מרוחק ומאוד לא נוכח בחייהם. כשנפטר לפני שנה וחצי זה לא ממש השפיע עליהם, כי לא היה להם שום קשר ממשי איתו. אם חס וחלילה יקרה משהו לאבא שלי, יהיה להם מאוד מאוד קשה להתמודד עם זה, כי אבא שלי מאוד דומיננטי בחיים היומיומיים של הילדים שלי.
 

כפרקי

New member
קשה להגיד...

אני חושבת שיש לי קשר טוב אך שטחי עם חמי.
מידי פעם שולח וואטסאפ מתעניין שמטרתו בעיקר להזכיר לי שמזמן כבר לא שלחתי תמונות מתוקות של הנכדים. כשאנחנו מתארחים לפעמים יוצא שיושבים לדבר קצת. הוא משתף תסכולים ועניינים שלו. בגלל שאני יודעת שיש לו נטייה לראות בצרות שלנו כצרות שלו ולקחת את זה קשה, גם אני וגם בעלי משדרים שאצלנו הכל תותים (תכלס, צרות של עשירים), וגיסתי מספקת לו מספיק כאב ראש.
אני חושבת שאנחנו לא יכולים להעיד על כלל מסיבה עיקרית שהיא חמותי.
בעלי מספר שכבר המון שנים ההורים שלו לא מסתדרים והסיבה היחידה שלא התגרשו היא שלה אין לאן ללכת והוא לא טיפוס שיזרוק את האמא של הילדים שלו, גם אם היא תהרוג אותו בדרך. עם הזקנה חמותי הופכת לעוד פחות נסבלת. עבור כולם - לי, לבעלי ולחמי. יש מקרים שאנחנו מתארחים והיא פשוט יושבת בצד. בשקט. בחושך. זה הזוי.
אני כן יודעת שכשהיו מקרים (בודדים) של תאקל ביני לחמותי הוא לקח את הצד שלי. אני חושבת שזה יותר כי הוא לא סובל אותה מאשר בגלל שהוא אוהב אותי...
בעלי מסתדר מעולה עם המשפחה שלי. לפעמים כשהם מגזימים הוא יודע להציב גבולות, בין אם ישירות ובין אם דרכי. מורידים קצת תדירות מפגש, מתאווררים וחוזרים להנות.
 
למעלה