העפתי את חמותי מהבית

Smadi21

New member
העפתי את חמותי מהבית

אני מגלה את הפורום הזה יום לאחר ניתוח באמצע הריון. היום, שכביכול היא באה לעזור עם הנכדה , אבל בעצם הגיעה לעשות פרצופים, להגיב על גן דבר שניתן ולבקר את מה שאני אומרת. אז זה לא עזר שאמרתי לה שדיי, מספיק, שאני לא מרגישה טוב ואם היא באה לעזור אז שתפסיק (הייתי גם ככה עצבנית וטרודה). אז במקום לעצור היא התחילה להרים את הקול ומשם החלה כל הסאגה של ההטחות- כל אשר היה לי על הלב בשבע השנים האחרונות הטחתי בה....ממש הכל. בלי לדפוק חשבון (במיוחד לבעלי) ואמרתי בעיקרון שהיא אישה רעה ואני לא רוצה לראות אותה יותר וברוך שפטרנו.
הדבר הכי מדאיג בסיפור הוא בעלי. בעלי שאולי ירצה להתגרש נוכח הסיפור. כי הרי מי אומר כזה דבר לחמות.
 
וואו, איזה סיפור

אבל למה את חושבת שבעלך ירצה להתגרש? מה הוא אמר אחרי שהוא שמע מה קרה?
 

Smadi21

New member
הוא היה די אדיש

הוא למען האמת לא רצה לדבר על הנושא. אבל אני דיי פסימית, לפני שנה לערך חמותי יצאה שוב מכליה והלכנו ליועץ נישואין. היה פיוס כמעין הצגה. ומאז היה שקט. לא יודעת ככה נראה לי
 

נומלה

New member
לא מבינה כלום

1. מי שיצא מכליו הפעם זו את ולא היא (לפחות לפי מה שכתוב לעיל)
2. אם הוא די אדיש למה את חושבת שירצה להתגרש?
משהו לא מסתדר לי עם כל הסיפור הזה.
 
את מספר הפעמים שהחמות שלי

נכנסה אליי הבייתה אפשר למנות על יד אחת. הרבה פחות בעייתי לעזוב מאשר להעיף מישהו מהבית... ממליצה לך להבא לא להזמין אותה אליכם, אלא רק להפך.
אגב, החמים שלי אינטליגנטיים מהבחינה הזאת, וגם כשהם באו לבקר אותנו בחו"ל (גרנו שם משהו כמו 6 שנים) הם אף פעם לא התארחו אצלנו ובקושי אפילו נכנסו אלינו הבייתה, אם בכלל - הם תמיד שכרו דירה בסמוך, ואנחנו היינו מגיעים אליהם. זה הפחית מאוד את כמות החיכוכים, ואפשר להם גם לארח את הילדות בלעדיי, וכו'.
 

Smadi21

New member
מעולם לא הזמנתי אותה

לא הזמנתי אותה. נהפוכו, ביקשתי מהבייביסיטר שתבוא ותעזור לי. היא נפגעה ובעלי ואביו של בעלי התקשרו מספר פעמים על מנת שהיא תבוא. מסתבר שהיא פשוט לא רצתה להיות אצלי בבית אני לא רציתי את העזרה שלה (מעולם לא רציתי בה). וככה שהיה פיצוץ גדול. אני מעדיפה כמה שפחות להתראות עם כל המשפחה שלו (שכל הזמן מחפשת חיכוכים ותככים) ובעלי חושב שלא ניתן לעשות חציץ
 
מקווה שאת מרגישה טוב מבחינה פיזית ורגשית


אני חושבת שהגעתן למצב ששתיכן לא מסוגלות להיות אחת עם השנייה.
זה לגמרי בסדר לא להזמין אותה אלייך הבייתה אבל כן הייתי עושה מאמץ ונפגשת מידי פעם אבל מחוץ לבית וככה כשזה לא מתאים לך יותר- את פשוט יכולה ללכת ולעזוב.
 

ai21

New member
מי מציק לאישה שעברה ניתוח במהלך הריון?

חמותך צריכה להתאפס על עצמה,
בעלך כנראה מבין את זה, ואולי גם טיפה חושש מהעצבים האלו.
&nbsp
בכל מקרה עצבנות הריון היא לא עילה לגירושין.
&nbsp
&nbsp
 

נהורית1

New member
צריך להביא בחשבון ש...

התנהגות של אנשים זה מהבית. לא יודעת מה מידת ההשכלה של חמותך, אבל כנראה סוג התנהגות כזה היא קיבלה בירושה מחמותה או מהאמא שלה. היא לא מכירה שאפשר גם אחרת. אולי לא קראה ספרים בנושא, רק קבלה את מה שקיבלה, התנהגות קלוקלת. קשה מאד לחנך אנשים בגיל מבוגר, קשה להעמיד אותם במקום ולהגיד שההתנהגות הזו לא מקובלת. ככה היא רגילה. הרבה חמות דואגות לבן שלהן שאולי הכלה לא כל כך מתאימה, לא כל כך דואגת לבן, לכן ההתנהגות שלהן זה מעין הגנה על הבן, בבחינת 'דיר בלק תזהרי'.
אילו היית מערבת את הבן, ומבקשת ממנו לשוחח עם האמא,(ללא ההתערבות שלך בשיחה), יכול להיות שזה היה עוזר. האמא תשמע את הבן שלה ותנהג לפי מה שהוא אומר ולא לפי מה שאת אומרת. אני מכירה ממקור ראשון (שני הבנים שלי), שמאד מגינים על נשותיהם ולא מרשים לי להעיר הערות בשום נושא. את ההערות שלי אני מעבירה לבנים. אם הם רוצים שיעבירו הלאה, אם לא זו זכותם. ככה יש לי שקט משתי הכלות שלי שהן בכלל נשים משכילות, טובות, ומבינות, ואני אוהבת אותן מאד.

שתהיה לך הצלחה בכל שתפני.
 
למעלה