צילום סרטוני וידאו בסמסונג גלקסי 4

alm982

New member
צילום סרטוני וידאו בסמסונג גלקסי 4

צילמתי סרטי וידאו בטלפון סמסונג גלקסי 4 כאשר הטלפון עומד במצב מאונך ולא אופקי וזאת מחוסר ידע לפני כן......העברתי את הסירטונים למחשב ומשם העתקתי לדיסק און קי... במחשב נראה הסרטונים בסדר לעומת זאת לאכזבתי בטלויזיה זה נראה הפוך ב-90 מעלות ....מזה יומיים אני מנסה מספר אפשריות המרת הקבצים מ-MP4 ל- AVI וללא תוצאות... ניסיתי ב- תוכנת מובי מייקר וגם לא עזר ...האם יש שיטה אחרת ??
 

גיליום

New member
זה די פשוט לעשות את זה עם Format Factory

היי,
התוכנה החינמית Format factory יודעת להמיר מפורמט אחד לאחר די בקלות וגם באפשרויות ההמרה, ניתן להגדיר "סיבוב" של התמונה לצד ימין או שמאל (90 מעלות).
אם אתה לא מכיר את התוכנה,יש ב"מאמרים" של הפורום מאמר ישן יחסית אך עדיין רלוונטי, שמסביר את עקרונות השימוש בה. מה שחשוב לך זה, במסך ההגדרות, לגשת לסקציה "Advanced" ותחת ההגדרה "Rotate" (לסובב), צריך לבחור לימין (Right) או לשמאל (Left).
שים-לב, לא בדקתי זאת אישית, אך אני יודע שהתוכנה Format factory עברה קצת שינויים בשנה האחרונה וייתכן שבזמן ההתקנה היא תציע לך להתקין כול-מיני תוכנות "אקסטרה" שלא קשורות לקידוד של הסרט וייתכן בהחלט שהן מכילות תוכנות-ריגול (Adware), כי ככה המפיצים של התוכנה הזו מתפרנסים..
במילים אחרות, אם התוכנה מציעה להתקין דברים אקסטרה שמבטיחים "לשפר" את המחשב שלך, עדיף שלא ללחוץ על הכפתור של האישור..
בברכה,
גיליום
 
למעלה