מעוניין להוריד סרטים מהיוטיוב לDVD במכשיר באוטו dalco dl-696

fox831

New member
מעוניין להוריד סרטים מהיוטיוב לDVD במכשיר באוטו dalco dl-696

שלום לכולם ברשותי מכשיר DVD ברכב שלי עם 2 מסכים מאחורה לילדים מחוברים
הבעיה היא שאני מוריד סרטים למכשיר. בהתחלה הורדתי דרך USB שניתן להתחבר להתקן אח"כ ראיתי שזה לא עובד אז צרבתי את הסרטים בדיסק DVD למכשיר עם NERO
הפורמטים שאני מוריד אותם היו MP4 ו AVI (כמובן שסוכרן)
ניסיתי להקרין אתם במכשיר אך ללא הצלחה אשמח אם תעזרו לי
דגם מכשיר שלי הוא : dalco dl-6960b

אשמח לעזרה בהקדם תודה

 

גיליום

New member
רוב הסיכויים שזו בעיית קודק או פורמט

היי,
אני לא מכיר את המכשיר שברשותך, לפיכך אני יכול רק לעשות ניחוש מושכל.
בהנחה שהציוד תקין ומחובר היטב, הסיבה לכך שאתה לא מצליח לראות את הסרטים היא מכיוון שהקודק או הפורמט אינם מתאימים למכשיר.
הפורמט זהו "סוג הקובץ" - ציינת שניסית AVI ו-MP4, אך האם בדקת בספרון הדרכה לאיזה פורמט הוא מצפה? אולי הוא לא תומך בפורמטים בהם השתמשת ודווקא מצפה לסרטים בפורמט MKV? (פורמט די נפוץ במכשירים כיום). ממליץ לבדוק את הפורמטים הנתמכים.
דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא הקודק. לפי התמונה של המכשיר, ניתן לראות שהוא תומך בקודק DivX, אך השאלה היא האם הסרטים שניסית לנגן מקודדים ב-DivX או בקודק שונה, שאינו נתמך (ולכן המכשיר לא מצליח לנגן את הסרטים).
במקרה שהקודק אינו מתאים, עומדת בפניך האפשרות לקדד מחדש את הסרט שבידך, בעזרת קודק שנתמך על-ידי המכשיר וכך המכשיר יוכל לנגן אותו.
יש ב"מאמרים" של הפורום מידע לגבי קידוד מחדש של סרטים ואתה יכול להעזר בו כדי לשנות את קידוד הסרט, אך לפני כן, עליך לגלות מהם הקודקים הנתמכים על-ידי המכשיר (DivX כאמור כתוב על-גבי המכשיר ובחוברת המצורפת למכשיר בוודאי כתובים קודקים נוספים שנתמכים) וכן לגלות באיזה קודק השתמשו כדי לקודד את הסרטים שיש לך (יש מאמר במאמרי הפורום שמדריך כיצד לקבל פרטים על סרט מסוים).
בברכה,
גיליום
 
למעלה