היתבישו לכם.חיללתם את זכר רבין זאת

humeini

New member
אתם ממש לא בכיוון...

הם צודקים לחלוטין...הם אמרו בפריים טיים אמירה בוטה וצודקת כנגד הלגיטימציה שהחברה הישראלית נותנת לרצח ע"י יגאל עמיר.. רבותי כ40 אחוז מאזרחי ישראל חושבים שהוא ישוחרר טרם זמנו ..רבים רוצים לתת לו את הזכות לעשות ילד.. הגיע הזמן שמישהו יקום ויצעק חמס..והם עשו את זה..בצורת הומור אמנם..אבל זה בהחלט לא ביזוי של רבין ההיפך הגמור אם כבר..
 

lori1990

New member
גועל נפש!!!

זה ממש גועל נפש, זה לא יפה בכלל אבל בכלל לצחוק על חשבון רה"מ שנפטר!!! זה פשוט גועל נפש!!!
 

ענבאך

New member
אני חושבת שיותר מחלל זה להגיד

שהוא נפטר. אבל זאת רק אני
 
יאלה איתך ככר !@#$#$%^&

תקשיב טוב, זה עולם חופשי ומותר לצחוק על מה שרוצים... ואם זה מצחיק אז למה לא? חוצמיזה זה לא היה על רבין אלא על יגאל אמיר (אבל זה חפיף).. רבין לא היה כזה קדוש כמו שהתקשורת עשתה ממנו, הוא היה פוליטיקאי. זהו.
 
אני אישית מאד התאכזבתי....

מהמערכון הראשון זה לא מצחיק אף אחד זה לא מתאים זה לא שייך זה לא קשור זה עובר את גבול ההומור השחור זה כבר מעבר לזה.... לא יודעת לא אהבתי...זה ניראה לי חסר טאקט לגמרי...
 

darklighter

New member
../images/Emo45.gifמסכימה עם כל מילה!../images/Emo121.gif

המחזמר הוא השחתה לא פחות מהקטע המגעיל שהיה בתחילת התכנית... ולגבי הקטע- הם באמת הגזימו...זה היה מאוד פוגע ולא מצחיק ומה שהכי פגע זה העיתוי....
 

d@r121

New member
אתם פספסתם את הנקודה

אף אחד לא צחק על הרצחו של יצחק רבין, אף אחד לא הזנה את הרצח ואף אחד לא התכוון לרדת נמוך. באו ארץ נהדרת ועשו פארודיה על השערוריה הזו שנקראת "מי שחלם". הרי אם מותר לעשות מחזמר על רבין, למה לא לעשות על הרוצח שלו?
 
למעלה