היתבישו לכם.חיללתם את זכר רבין זאת

../images/Emo45.gif זה גם וגם.

רבאק, התכנית הזו בעיקר יורדת על ימנים כל הזמן, ואף תכנית שפויה בדעתה [וכן, אני מאמינה שארץ נהדרת עדיין שפויים] לא תרד על רצח רבין. ועוד תכנית שמדגישה לטובה את השמאל. הקטע היה מעולה, כי הוא גם ירד על יגאל עמיר [מה רע בזה?], ונכון- גם ירד על התומכים שלו [מה רע בזה?2]- וגם ירד על הדבר המטומטם ביותר שנערך במדינת ישראל, "מי שחלם".
[מה רע בזה?3- הבנתם את הנקודה] כל היפי נפש פה פשוט מפספים את הנקודה. וחבל שכך, כי אם הייתם מבינים אותה.. הייתם רואים כמה הקטע הזה טוב.
 
זו לא הנקודה

זו ירידה על המחזמר (שהבנתי שהוא לא משהו?) מי שחלם. או על תומכי יגאל עמיר.... התאריך באמת לא ממש מתאים- אבל זה במוצאי יום הירצחו של רבין ז"ל... אני בכל זאת חושבת שיכלו לדחות קצת. אבל לא צריך להקצין... זה היה במוצאי היום....
 

miamor18

New member
מה מוצאי היום? השיא של היום

שיא הפריים טיים בדיוק אחרי אולפן שישי זה היה פשוט מציק לראות את זה.
 

boziato

New member
יאללה כל יום מחללים את מורשתו

אפשר לחשוב מה הוא כבר תרם למדינה . כולם שכחו שהוא אולץ להתפטר מתפקיד שגריר ישראל בארה"ב אחרי שהוא העביר כספי שגרירות לחשבונו הפרטי. למה כולם מעדיפים לשכוח את זה ? הרצח שלו העניק לו חיי נצח. אילולא רציחתו הוא היה כנראה היום בתהום הנשיה. לגבי כל אלה שמקטרגים את התוכנית על שידור המערכון ( הדי משעשע אני חייב לציין), אתם מתעלמים מכך שהתכונית עוסקת באקטואליה. מה רצית שישדרו את המערכון בעוד 4 חודשיים ? ! ?
 
לא בעוד 4 חודשים..

בעוד אף פעם לא! זה היה נראה כמו איזה יום העצמאות בדרך כלל יש תכניות חגיגיות ומצחיקות בחגים זה היה נראה כאילו הם אשכרה חוגגים 10 שנים למותו כל כך הרבה זמן חיכיתי שהעונה תחזור אפילו לא יצאתי בערב ופשוט ביאסו לי את הצורה בדרך כלל לא מזיז לי הומור שחור אבל פה הם ממש עשו לי טעם מר אפילו המערכון המעולה של אסי כהן לא היה לי כיף לראות כבר
 
פתיחה מעולה לתכנית!!!

סוף סוף תכנית סאטירה הביאה אותה בבום כזה, כמו שצריך! סאטירה מעולה על כל הפסטיבלים ועל ימנים קיצוניים. הסטפס פשוט קרע אותי! שלא תבינו אותי לא נכון, רבין היה ראש הממשלה האהוב עליי, אבל זה לא היה סאטירה כדי לחלל את זכרו או משהו. ארץ נהדרת היא סאטירה על אירועי היום וזה מה שהם עשו, סאטירה מצויינת, כמו שצריך. פתיחה נורא אסטרטגית לעונה, כיוון שמערכון זה יעורר שערורייה שתעורר את הרייטינג מן הסתם
 

Rakbeisrael

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שחשבתי.

...וכל יפי הנפש יכולים לכבות ת'טלוויזיה, אף אחד לא מכריח אותם. זה היה קטע די חזק שביקר את הפסטיבל סביב יגאל עמיר, שבתור רוצח מצליח להישאר בכותרות הראשיות כבר כמה שנים כל פעם סביב עניין אחר.
 
סליחה מה לעזזל רע להיות ביפה נפש??

התייפיפות זה משהו אחר אבל אם תקרא למי שאכפת לו ובעל טאקט לגבי נושאים כאלה יפה נפש אז אני שמחה שיש כאן הרבה "יפיי נפש" זו לא קללה זו רגישות!
 

PopPy

New member
../images/Emo124.gifהנושא עלה לסקר!

יש סקר חדש בפורום שעוסק בנושא המערכון על רבין. מי שמצביע משפיע..
 

noname202

New member
אני אוהבת את ארץ נהדרת..

מאוד...אבל לדעתי באמת היה פה משהו לא ממש לעניין..לפחות הפתיח של המערכון...
 

PopPy

New member
../images/Emo124.gifאני מזכירה לכולם -

אנא שימרו על תרבות דיבור נאותה והימנעו מלהיכנס לוויכוחים פוליטיים, אחרת הודעותיכם יימחקו!
 

lihay

New member
מערכון ענק ! אחד החזקים שלהם עד

עכשיו .. מכל העונות... מי שלא מבין שזה סאטירה ... אם כבר זה פוגע בציבור הימני לאומי.. אבל לא משנה..
 
אני מהמתלבטים.....

גם לי כאבה הבטן כשראיתי את המערכון וזה מה שחשבתי בעקבותיו.... אבל אני חייבת לציין שגם מה שכתבו לי שם וגם מה שקראתי פה גורם לי לחשוב עוד קצת. האמת? אני עדין מתלבטת...
 

roni1988

New member
מצאתי ולדעתי אתם טועים בביקורת שלכם

הרי ידוע שכל אחד ואחד ממשתתפי ארץ נהדרת הוא שמאלני ושהם בהחלט לא רוצים בחילול זכרו של רבין. הם ניסו להדגיש כמה אבסורדי ונוראי זה לעשות מחזמר על רבין. זו הייתה סאטירה לגיטימית לחלוטין כדי להראות שלא ייתכן שיעשה מחזמר מסיפור עמוק ומסובך כזה! בואו בהמוניכם לכיכר ביום שבת ה-12.11.05..
 

brock lesnar 2

New member
ככה להתחיל עונה??

האם זו הדרך להתחיל עונה לסדרה מצחיקה שמשעשעת מאות אלפי ישראלים שבינהם קרובים של רבין? האם דרך הפגיעה הסדרה תצליח? אולי להתחיל עם מערכון של עוזי כהן ולובה אבל להתחיל את העונה עם בדיחה על רצח ראש הממשלה? ובקשר לפרק: רק הקטע עם המאבטח והעבריין היו מצחיקים.
 
מה עם הקרובים של המאבטחים הרוסים../images/Emo35.gif

וכלה קרובים של יעל בר זוהר
שלא דנבר על קרוביהם של רגע ודודלי.. זו אל פעם ראשונה שיש מערכון שמדר על הרצח, זכור המערכון שהיה כאילו קדימון לרצח שרון... לא רוצים, אל תראו.
 

Jerichoholic

New member
לא מתאים

אני לא צוחק על מוות של איש אחר. לכל דבר יש גבול - לדעתי הם חצו אותו. במיוחד בתאריך הזה.
 
למעלה