היתבישו לכם.חיללתם את זכר רבין זאת

pgprince

New member
לסטירה לא צריך להיות גבול

ובטח שלא צריכה להיות צנזורה במדינה דמוקרטית.
 

avnerg7

New member
מחזמר על רבין זה בסדר וסטירה לא?

לכל מי שמצקצק בלשונו בגלל קטע הפתיחה כדאי לו לחשוב שוב האם זה בסדר להעלות את הראל סקעת כ"רבין הצעיר" במחזמר "מי שחלם" שניסה לנגן על נימי הרגש הלאומי כדי למכור כרטיסים, אבל אסור לגחח על הרביניזציה של ישראל זו משמעותה של הסטירה ומי שרוצה איזון פוליטיקלי קורקט ובידור שלא מרגיז אף אחד שיגביל עצמו ליאיר לפיד
 
חאלאס!!!!!!!

אתה עושה את עצמך או שאתה באמת כזה אטום?!?! איך אתה משווה בכלל די כבר דיייייייייי אין לי כח עפילו להסביר לך את העניין ואת הנקודה שאתה מפספס . אתה יהודי ריבונו של עולם,רצחו לך את הראש הממשלה!!! רצחו את הדמוקרטיה!!! אותה דמוקרטיה שאתה מדבר עליה ועל החופש שלה רצחו אותה בדיוק לפני 10 שנים.!!! תן כבוד ראבאק.
 

pgprince

New member
מספיק כבר עם הדמגוגיה הזולה הזאת

רצחו את הדמוקרטיה? תגיד לי עוד שאתה נמצא עדיין בטראומה ממה שהיה לפני 10 שנים.. די כבר עם זה.
 
אולי אני

לא בטראומה אבל אני אכן בבושה ואני נותן את כל הכבוד שראוי לדבר. רצח של ראש ממשלה לפי דעתי אכן דרוש לו כבוד עליו אני מדבר ,תקרא לכבוד הזה טראומה או תקרא לזה איך שתקרא.
 

pgprince

New member
יש לו את הכבוד ביום הזכרון הממלכתי

מעבר לזה לא צריך להגזים.
 

Rakbeisrael

New member
אפשר לחשוב!!

רבין ממש מתהפך בקבר אחרי הקטע הזה הא? כנראה שלא, אז להרגיע. זה הרבה יותר בושה לראות שרוצח מתנהל מהכלא כמו סלבריטי במדינה הזאת, מקים משפחה והמשפחה שלו מאשימה את המדינה ותומכת בו.
 

EDI666

New member
לכל יפי הנפש

תפקידה של סאטירה הוא לצחוק על הכל ללא הבדלים לשחוט כל פרה קדושה שקיימת גם אם זה מוצא חן וגם אם לא אני לא רואה אותכם נזעקים על מערכונים ש"פוגעים" בצד הימני של המפה וזה מה שנקרא צביעות אתם לא יכולים לדרוש דבר אחד בלי לקבל את האחר וזו הרי מהותה של דמוקרטיה לא??? אין כזה דבר מוגזם מידי נפגעתם? זכותכם להעביר ערוץ אף אחד לא מכריח אותכם לצפות. ולסיום: מערכון כזה במועד כזה הינו הדבר המתבקש ביותר כי אם לא הצלחתם להבין שמהות המערכון היא על נושא "פסטיבלי רבין" ושנמאס מהם ושיעזבו אותו בשקט ולא על רצח רבין אז כנראה שאתם לא יודעים סאטירה מהי הרי בקלות כותבי התוכנית יכלו לעשות משהו פוגע אבל זו לא היתה מטרתם
 

miamor18

New member
אתה מפספס פה את הנקודה המרכזית.

זה ה4.11 - יום השנה (במקרה גם עשור) להירצחו של רבין. בכל זמן אחר- הסאטירה מתקבלת והיו עוד מלא סאטירות על המחזמר "מי שחלם", ואותי אישית זה הצחיק. זה התחיל להציק ברגע שהסאטירה מועברת בתאריך הזה - שכל היום אנחנו קוראים על זיכרו ורואים שידורים מיוחדים לאזכרתו. אז דוקא ביום הזה...היום היחיד אולי שבאמת צריך לעזוב את הסאטירה בצד, באים ומציגים לנו בשיא של הפריים טריים את הקטע הזה. זו סאטירה מצוינת במקום הנכון- רק לא בזמן הנכון. זה הכל. זה כמו שישימו את הסאטירה עם אושוויץ (למיטב זכרוני זה היה בעונה שעברה) ביום השואה.
 
איפה עובר הגבול בין הטעם הטוב לרע?

לפי דעתי הפתיח או הסטירה על רצח רבין ממש ואבל ממש לא במקום עוד ביום השנה לרצח רבין... ובנוסף למה מביאים במה לרוצח ראש ממשלה..... דעתי היא שהתוכנית תתנצל בפומבי כל הפתיח הלא מקובל ואף לא מצחיק בכלל של התוכנית הראשונה...
 

miamor18

New member
כולכם מפספסים פה את הנקודה....

הקטע הוא לא הסאטירה על המחזמר. אתם מנסים להסביר למה לעשות סאטירה על המחזמר זה בסדר וכל זה - ברור שזה בסדר! המחזמר "מי שחלם" או אבסורדי לגמרי ועדיף שיהיו פארודיות על זה. אבל התאריך- התאריךךךך אנשים... למה ב4.11? למה ביום השנה להירצחו? בעשור להירצחו? פעם הבאה נספר בדיחות על אנה פראנק מיד שיתחיל יום השואה, ויהיה מצחיק! (ורק בשביל הרקורד: בדיחות שחורות על השואה יכולות להיות מצחיקות.)
 
../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif../images/Emo10.gif

צודקת... וזה גם חוסר טאקט
 
תגיד אתה בכלל ראית את זה?

איך אתה מסוגל להגיד שצחקו רק על ההצגה??? ראית את הקטע העלוב של ההכרזה על המוות?!?! על שילוב ההכרזה בתוך קטע זמר עלוב ?!!?
 

G e o r g i a

New member
הם לא צחקו לא על זה ולא על זה.

תראו את התגובה שלי להודעה הראשית של השיחה.
 
גועל נפש!!!!!!

בחיים שלי לא ראיתי כזו רמה נמוכה. אני איני שמאלני,ההפך הוא הנכון-אני ימיני מובהק! אבל מה שהיה אתמול היה פשוט גועל נפש! התביישתי לראות את "הפארודיה" העלובה הזו על המחזמר מי שחלם. כמה שאני ימיני אני נפגשעתי והתביישתי וכלרגע התפללתי שזה ייגמר כבר. אז נכון,זו פארודיה וסאטירה והכל נאמר בהומור ,אבל לו הישראלים יש קו אדום שאותו אנו לא חוצים,גם אם מדובר בקו אדום,זה המשהו הזה שמבדיל אותנו מכל העמים האחרים והארצות האחרות שעושות פארודיות. זה היה מבייש לראות שצוחקים בכזו רמה נמוכה לצלילי מוזיקה שמחה ביום הרצחו של ראש הממשלה!!!!!!!!!!!!! עד כמה נמוך אפשר לרדת.אני חולה על ארץ נהדרת אבל הדבר הזה הדבר העלוב הזה גרם לי להרגיש כזה נמוך ושפל . בושה בושה בושה.אני דורש שיתנצלו בפררק הבא.
 

G e o r g i a

New member
למה אתם לא מבינים שזו לא פארודיה על

המחזמר "מי שחלם"? השם כן לקוח משם, כי יש כזה מחזמר, אבל הפארודיה כאן היא על תומכי יגאל עמיר למיניהם.
 
למעלה