תגידו שאלה לי אליכם

roy gabay

New member
תגידו שאלה לי אליכם

לא מוגזם כל הקטע הזה של החיקויים ש- עזאם עזאם - ושם סגן ראש עיריית רעננה0ברח לי השם שלו) אפשר לצחוק אבל עד גבול מסויים
 

Rakbeisrael

New member
זה לא ממש חוצה גבולות...

כל חיקוי צוחק על הרבה דברים ואין ממש גבולות בקטע הזה. הרבה אנשים לוקחים בסבבה (ציפי שביט) ואחרים נעלבים ועושים סצנות (אודטה!) ו.. אני במקומך הייתי מנצל את השעה 4 בבוקר לשינה, הא?
 

saritkm

New member
אודטה לא נעלבה......

זה הרי מביא פרסום לערוץ 10!
 

Rakbeisrael

New member
חחח התגובה של אודטה זה משעשע...

אחרי שעשו את החיקוי ראיינו אותה ב-Ynet והיא אמרה שהיא ראתה את החיקוי וששום דבר לא נכון, וכדי להחביא את העובדה שהתגובה שלה לחיקוי היא על סף בכי, היא התעקשה שהיא שמחה שמפרסמים את ערוץ 10. בריאיון לגיא פינס היא בכלל הכחישה שהיא ראתה את החיקוי
שתלמד לקחת בסבבה כי אחרי הכל החיקוי זה ממש איך שהיא מתנהגת בתוכנית שלה...
(טוב, אולי הצמיגים בבטן זה קצת מרושע אבל מצחיק לאללה)
 

PopPy

New member
החיקוי של ציפי שביט לא מעליב.

הוא מדויק מאוד, אבל הוא לא מעליב ומציג אותה באור של טיפשה או מטומטמת, והיא אדם כל כך קריקטוריסטי, שכמעט ואין מה להחצין בה..
 

PopPy

New member
החיקוי של עוזי כהן באמת די

מעליב, אבל היי, אם הוא נהנה מזה.. בסך הכל, יש תפיסה כזו שאומרת שכל פרסום הוא חיובי. לא משנה אם זה פרסום חיובי או שלילי, הוא הופך את האדם למפורסם (או מפורסם יותר) והופך אותו לנושא חם.. שזה גם משהו.
 
אכן הם מגזימים לפעמים..

אבל ההגזמה באה לעצבן,לרגש ולהצחיק גם יחד. אחרי המערכון עם המורה יצאתי קצת מזועזעת,אבל אחר -כך חשבתי על זה והגעתי למסקנה שאם הם עושים את המערכון בכוונה להצחיק והולכים אחר-כך לשתות כוס קפה אז אין סיבה שאני אתעצבן. כל העניין זה לקחת את המערכונים ברוח טובה כי בינינו-חסר שליליות במדינה שלנו?
 

מלאכית16

New member
אני חושבת ש...../images/Emo110.gif../images/Emo186.gif

החיקוי של עוזי כהן הוא לא במקום. מילא לצחוק על אנשים בסבבה כשאין להם שום בעיה.. אבל עוזי כהן מדבר ככה כי הוא כבד שמיעה. אני לא חושבת שזה יפה לצחוק על אנשים שכאלו...לוידעת..זה מפריע לי.. אני מזמן הפסקתי לכבד החיקוי של עוזי כהן (ואת אלי פיניש בגללו...)
 

Human Nature

New member
הממ.

חיקויים זו תמיד הקצנה של תכונה מיוחדת אצל אנשים. אני חושב שהתמקדות בעניין הדיבור בחיקוי של פיניש היא התמקדות קטנונית וטיפשית. הרי לא צוחקים על כהן מפני שהוא כבד שמיעה, אלא מפני שהוא קופיף ליכודניק טיפוסי. הוא בא ליצג איזשהו עוול חברתי, של מישהו, בור לחלוטין, שמתקדם מעלה מעלה, ומסדר בדרך ג'ובים לאלו שהעלו אותו. ומהכרות אישית עם מפלגת הליכוד - תמונת המצב שמוצגת באנ"ה לא רחוקה ממה שקורה שם באמת.
 

Rakbeisrael

New member
../images/Emo45.gif בדיוק ככה...

כדי שהדמות 'תתפוס' הם צוחקים על איך שהוא נראה ועל האופן שהוא מדבר. אבל מאחורי הדמות באים להעביר את המסר שאנשים בורים כמוהו, שמסדרים ג'ובים ופרוטקציות מאפיינים את מרכז הליכוד.
 

לוּבּה

New member
מסכימה עם אבי..

ועצם זה שעוזי כהן באמת כ"כ מפרגן לחיקוי שלו וכל הזמן מזכיר את זה בכל מיני אירועים תקשורתיים, זה קצת עצוב.
 

Gizmo16

New member
אתם מה זה לא בסדר...../images/Emo28.gif

אודטה לוקחת את החיקוי קשה- אתם יורדים עליה. עוזי לוקח אותו בסדר- אתם יורדים עליו. מה אתם רוצים
שהוא יזעם ויתבע את התכנית
הוא דווקא בנאדם הרבה יותר הגיוני מאנשים אחרים, במובן הזה, של לקחת את החיקוי בקלות, כי זה ברור שזה הקצנה, ואם הוא ייקח את זה קשה הוא סתם יצא אדיוט וזה לא יביא לו כלום... הוא לא מתרגז לא מטיפשותם של אחרים ולא מטיפשותו שלו
 

Rakbeisrael

New member
הוא אדיוט נקודה...

זה לא קשור בכלל לאיך שהוא לוקח את החיקוי, עצם החיקוי בא להראות על זה שהוא פרוטקציונר, מנצל את המעמד שלו לטובות אישיות ומסדר ג'ובים לקרובי משפחה שלו. הוא לוקח את זה בקלות כי לדעתי הוא לא ממש מבין בעצמו מה המסר של החיקוי... אודטה היא דבילית ממוצעת, פשוט איך שהיא הגיבה לחיקוי זה עלוב - היא נעלבה ופגועה לאללה, אבל אומרת שהיא שמחה והכל בסדר.
 

מלאכית16

New member
בסדר..../images/Emo110.gif../images/Emo186.gif

תגיד מה שאתה רוצה, אני עדיין חושבת שזה ממש לא במקום. ממש אבל. אין לי מה להגיד לך, אולי אני נורא שלילית לגבי זה בגלל שאני גם מאוד מחוברת לעיניין החרשים-אילמים ואלי זה סתם בגלל הזלזול שאלי פיניש מפגין כלפי עוזי כהן גם מאחורי הקלעים, והסילוף המתמיד שלו של דבריו של עוזי כהן... לוידעת, אבל החיקוי הזה עושה לי צביטה בלב כל פעם שאני רואה אותו, ולא נותן לי להנות ממנו...
 

לוּבּה

New member
המ.

גם לי יש קשר די [ואף, מאוד] קרוב לחרשים-אילמים [וגם עיוורים, אבל זה פחות קשור
]. ומההיכרות הבאמת מאוד קצרה שלי עם אלי, לא נראה לי שהוא עושה את זה בכוונה כדי לפגוע בו. אבל לא משנה, כל אחד בדעתו יחיה.
 

saritkm

New member
עוזי כהן יפרסם את סנו

בלעדי: סגן ראש עיריית רעננה מנהל משא ומתן מתקדם כדי להשתתף בפרסומת לשלושה מוצרים חדשים של החברה
 

Rakbeisrael

New member
רק שתדעי שעוזי כהן אוהב את החיקוי

ולא נעלב ממנו בכלל, ואפילו ההפך. הוא לוקח את זה הכי באיזי שאפשר וזה מצחיק אותו.
 

Human Nature

New member
וזה רק מדגיש עד כמה מושאי הסאטירה

בארץ ראויים להרבה יותר העלבות ממה שהם זוכים לו...
 

LoLo16

New member
יכול להיות, אבל אין לזה מקום באנ"ה.

ד"א- שלום
נעלמת
 

Human Nature

New member
../images/Emo24.gif

אני חושב שדווקא יש לזה מקום. חבל שנבחרי הציבור שאותם מבקרים לוקחים את זה ברוח *יותר מדי טובה*, במקום לנסות ולהבין מדוע מחקים אותם ומציגים אותם בצורה כזאת. בסדר; ממילא לרובם אין את השכל לעשות את זה.
 
למעלה