בעייה בגישה מקשת "ארץ נהדרת"

איש אש

New member
בעייה בגישה מקשת "ארץ נהדרת"

בעוונותי, אני מורה. רציתי להקרין לתלמידים קטע מארץ נהדרת - המערכון עם המסעדה הערבית והחיילים (אקי אבני), בנושא סדנת תרבויות - הכרת השונה: התמודדות עם דוברי ערבית בארץ. הנושא לא קל להעברה והמערכון מאיר אותו מזווית חביבה, וסוגר פינות בקשר לידע. לא הצלחתי לאתר אותו ןפניתי טלפונית לקשת, שבישרו לי שתמורת 300 ש"ח ושבועיים המתנה הארכיון ינסה לאתר אותו. הבחורה לא העבירה אותי הלאה וחסמה אותי משם. עד כמה שראיתי את ארץ נהדרת, יש לה מידי פעם יציאות חינוכיות ופוליטיות שיש אמירה מאחוריהן. חבל שבניגוד לזה - בקשת לא רואים ערך חינוכי, אלא רק בצע כסף.
 

SuperKeren

New member
באמת חבל... אבל

קודם כל חשוב להגיד שאין לפורום הזה קשר לכל מה שתיארתי כי זה פורום חברתי לדיבור על תכני "ארץ נהדרת" והוא לא מטעמה של "קשת" או "מאקו". התלונה שכתבת פה לא מגיעה לגורמים שאתה רוצה להגיע אליהם אלא רק לגולשים של הפורום. בכל מקרה לגבי מה שכתבת ממש נשמע לי מוזר. יכול להיות שהעבירו אותך באופן ביורוקרטי למי שמתעסק בארכיון "קשת"? חבל שלא בדקת קודם כל במקום הראשון לחפש בו - "מאקו". ניתן לראות את כל הקטעים ופרקים מלאים של כל העונות באתר "מאקו->ארץ נהדרת-> כל הקטעים" או ב"מאקוVOD" ששם ניתן לראות פרקים מלאים מכל העונות. הצלחת למצוא?
 

איש אש

New member
לא.

לא העבירו ביורוקטית. זו הבחורה, זו החברה, זו הגישה. גרידים ציניים, נקודה. כמובן שהמקום הראשון בו בדקתי היה שם. במיוחד מנוע החיפוש הפנימי באתר, לא יעיל. אם אתה יודע בדיוק באיזה פרק, עונה וסצינה מדובר, אפשר למצוא. אבל לאתר את זה כך צריך לצפות ידנית בכמה עשרות פרקים. לא מתאים. כל קטע שיהיה ביוטיוב הורד בידי רשת בשל זכויות יוצרים ולא ניתן לצפייה ואיתור משם. אני בטוח שמסר, גם כאן, יגיע לאן שצריך.
 
למעלה