שרשור פרק 3 - הערב בשעה 21:15(אחרי האח הגדול)

SuperKeren

New member
שרשור פרק 3 - הערב בשעה 21:15(אחרי האח הגדול)

לקראת הפרק שישודר הערב עלו כמה שאלות: 1. שוחררה תמונה מהסט: רועי בר-נתן ויובל סמו בתור התימניות מ"המירוץ למיליון". לפי הרקע של התמונה, האם יכול להיות שהן הגיעו לארוחה בבית אשכנזי? נטול ח' וטעם? :-O 2. אסד, השורד היחידי מהמהומות בסוריה, מתארח באולפן. מה יש לו להגיד להגנתו? 3. תכירו את הגן של ענן? אומממ... 4. ברלד מחופש ליונת השלום? הא?!
הערב אחרי האח הגדול תגלו את כל התשובות
ניפגש פה אחרי הפרק להעלות חוויות ורשמים: מהו המערכון המוצלח של הערב? מי הדמות האהובה? איזה קטע לא אהבתם?
 

איתי96

New member
פרק 3..

היה ממש ממש ממש ממש ממש טטטוווווובבבבב!!! הייתי על הרצפה במערכון של סברי מרנן.. ברלד גדול עם היונה!! התגעגעתי לחיקוי של פרידמן לחלי!!!! פשוט תכנית מעולה!!!! אחת התכניות הטובות והמצחיקות בעונות האחרונות!
 

aשרון

New member
לא נהנתי מהפרק.....

היה חלש מאוד, לא צחקתי אפילו לשנייה וגם הרגשת ההתרוממות הנפשית לאחר קומדיה טובה לא נכנסה בי. בקיצור תכנית בינונית . איפה המערכון על תגלית ? קצת ביקורת מיהדות ארה"ב ואתם מתקפלים, אל תתנו לאף אחד לסתום לכם את הפה .
 

dj shalom1

New member
ארץ נהדרת ההתנעה הצליחה

השבוע באתי למסך בצעדים מהוססים . לא ממש הכנתי תקרובת של פיצוחים וסף ציפיותי לא היה כל כך גבוה . לאחר שבוע שעבר , היה נדמה לי כי אנחנו הולכים לעונה לא ממש , איך אומרים.....עדיף לשתוק. התישבתי בהיסוס מול המסך ויצאתי לדרך לא נודעת . ומה לעשות לא הפסקתי (כמעט לצחוק ) החברה יודעים לעבוד . ומלבד כמה רגעים קצת מביכים (מה נסגר עם היונה.... ומה פתאום הוציאו לביבי פיגלין מהבטן - לא מצחיק ) היה כייף . היה מצחיק ואם שמתם לב , היו מעט פרסומות . יותר טוב . בפעם הבאה אכין את התקרובת והשתיה לפני השידור .
 

SuperKeren

New member
לכל מי שפספס - צפייה בפרק המלא


למדתם למבחן?
נרדמתם מוקדם?
חגגתם יום הולדת?
או כל סיבה שלא תהיה...
פספסתם? לא נורא!
בואו לצפות עכשיו בתוכנית המלאה ששודרה אמש: פרק 3!
 

shirangut1

New member
הקטע עם הדתי הרג אותי מצחוק!

רק שימשיכו עם זה כל עונה הדמות של סמו היא הצלחה!!
 

aשרון

New member
אז ככה....

הדמות של יובל סמו כאדם מן הרחוב שנכנס לדברים של אנשים היא מאוד משעממת, סתם בזבוז של זמן שידור לדעתי . המערכון הזה לא מצחיק, הוא לא אומר שום דבר על החיים במדינה או על המגזר הדתי שהוא מתיימר ללגלג עליו, הדמות פשוט רוכבת על גב האנשים שהיא פוגשת ברחוב וכאילו מתראיינים לטלוויזיה. כל זה ממש לא מצחיק אותי .
 
למעלה