רשמים מהפרק הראשון

גליזה

New member
רשמים מהפרק הראשון


שתפו אותנו ברשמים מהפרק הראשון של העונה החדשה!
 

droriko

New member
תני לי לנחש

בטח משהו על "הפטריוטיות המזוייפת של הפרוייקט" או על "התדמית המזוייפת של ישראל שמנסים למכור לאלה מחול". אני בטוח שביום למחרת הם היו הכי מגניבים בבראסרי ......
 

איתי96

New member
הכל היה טוב!

גלעד שליט היה מצחיק מאוד! הילד עם שלל האורחים היה גם מצחיק מאוד! "דה ווייס" כנ"ל הקטעים של קיציס גם חדים ומעולים! תגלית.. פחות אהבתי אבל גם צחקתי! בייחוד מברלד בסוף!
 

How I Disappear

New member
החיקוי של רמי קליינשטיין הרג אותי


וגם המערכון עם תגלית היה מצחיק והילד ההוא שרצה להיות ראש ממשלה/חרדי/חבר כנסת וכו' היה משעשע זה נראה כאילו שהם רוצים להפוך את המערכון של תגלית למערכון שכולם יאהבו (כמו ליטל מעתוק, בת מצווש, המקפלות וכד') אבל לא ניראה לי שזה יהיה .. הם צריכים להתאמץ עוד קצת ולהביא משהו יותר מצחיק
 
תוכנית מעוותת שעבר זמנה

אוסף של אנשי שמאל קיצוני שמחפשים לרדת על יהודים לאומיים,חרדים ודתיים ומציגים ערבים בצורה אוהדת.התוכנית לא הצחיקה אותי כלל רק עוררה בי גיחוך קל לנוכח בדיחות הקרש של הכותבים והרמה הירודה של כתיבתם.אני מייחל להורדת התוכנית מעל המסך ועלייתה של לאטמה במקומה.
 

גליזה

New member
לא הייתי מגזימה...

מותר לתת ביקורת, ויכול להיות שבאמת היא לא הייתה כ"כ מצחיקה כמו בעונות הקודמות, אבל מכאן ועד לאחל לירידת הסדרה?
בכל מקרה, לא נראה לי שיש פלח אוכלוסיה חסין ב"ארץ נהדרת", וגם על חילונים יורדים, עם כל החבורה של "לא את" והבת מיצווש. העניין הוא להעביר את האבסורד שיש בחלק מהדברים, ולשם כך ההקצנה. בכל מקרה... אם אתה לא נהנה מהתוכנית, אתה יכול פשוט לא לצפות
 
זו תוכנית מסיתה ובעלת תכנים אנטי ציוניים

התוכנית מקדשת את מדינת ת"א ובזה לכל השאר.בנוסף לא צריך לתת במה להסתה פרועה כלפי המתנחלים ולכן יש להוריד את הזוועה הזאת מהמסך ויפה שעה אחת קודם.
 

elvis18

New member
היו 3 קטעים שבהם צחקתי לעיתים לא קרובות מספיק

1)המצב במספרים שבו הם הציגו את הבעיה האתיופית בצורה סאטירית טובה 2)כשירון ברלד הענק נכנס בתור רני רהב 3)החיקוי של אביב גפן בדה וויס .. בזה זה נגמר , זה לא הכאיב לי ,זה לא גרם לי לחשוב ולא צחקתי רוב התוכנית ,זה היה דיי טיפשי ולא מעניין ,צריך להבין ארץ נהדרת איבדו את הגרוב , תסתכלו על האווירה הצחוק שיש באולפן ב2-3 עונות הראשונות ,וסתכלו על עכשיו ,זה יותר מידי מעובד ועשוי ,אנשים לא צוחקים מהבדיחות של עצמם ,אנ יזוכר בעונות הראשונות קיציס היה נקרע מצחוק ,וככה כל השאר מחיקויים ,היה באמת אדיר ,בשנים האחרונות זה בקושי קורה .. הם עצמם כבר לא ממש צוחקים מהבדיחות שלהם ,והאנרגיה הרדומה שלהם מרדימה גם א תהקהל בבית - אין אווירה מצחיקה אם תרצו דוגמא הפוכה , לתוכנית שכן יש בה אווירה של צחוק ,אפשר לקחת את בובה של לילה ,שהם באמת מתפרעים ומתחרעים ,הם כל הזמן נקרעים מצחוק כל הצוות וגם הקהל ,והם מושפעים מזה ..יש שמה דינמיקה של צחוק ,מה שהיה בארץ בעונות הראשונות וכיום אין ...זה דיי מבאס ,דווקא ציפיתי לזה ,אבל מבחינתי הם פשוט לא מצליחים להחזיר את הכיף לעבודה ,הם לא נראים נהנים וצוחקים וככה גם הקהל בבית מגיב . הדבר שהכי הצחיק אותי לאורך כל המערכון זה הגיבו"ר אבל זה בגלל חוויות מידע אישי ולא בגלל מערכון מוצלח במיוחד ..
 

שומרתלב

New member
הקטע עם גלעד שליט היה מוגזם ולא במקום

אהבתי את הקטע של אנסטסיה מיכאלי וטיבי
 

Megalomaniac911

New member
אתם צריכים קצת להשתחרר

זאת תוכנית סאטירה, מן הסתם שיהיו שם דברים שיעשו עליהם ביקורת כמו הקטע עם גלעד והשמאלניים. די להיות כבדים כל הזמן זה היה פרק ענק! במיוחד הקטע עם אביבית.
 

מישהו 2

New member
אם הייתה מטרה

לגרום לצופים להתבייש ולהתאכזב, אז כן הפרק הראשון היה מוצלח
 

sunrize1

New member
התאכזבתי

למעשה,גם בעונה הקודמת לא נהניתי ,חשבתי שהעונה הזאת תהיה מוצלחת יותר ,אבל לצערי זה לא קרה. (למען האמת,הרבה יותר אהבתי את התוכנית של דודו ארז ששודרה אחרי ארץ נהדרת)
 
למעלה