שאלה? ריצה בגשם -מה דעתכם ?

tgoat

New member
שאלה? ריצה בגשם -מה דעתכם ?

אתם הרצים, מהם הפתרונות בימי גשם ? ממשיכים לרוץ, כי אנחנו לא עשויים מסוכר, או מחפשים פתרונות נוחים יותר כמו הליכונים ביתיים או חדרי כושר ?
 

paris2

New member
אם הגשם ../images/Emo22.gif

לא רציני רצים בחוץ (כמו היום..
) אך במידה ויורד גשם זלעפות רצים על מסילה בחדר הכושר8 -{ או מחכים עד יעבור זעם
ואז יוצאים החוצה...
 

shohat

New member
עוד מחוויות מועדון ארוחת הבוקר

בוקר מיוחד במינו, לפחות בהתחשב באקלים הארצישראלי, עבר על מועדון ארוחת הבוקר הירושלמי, בהרכב מורחב (בעצם, כשאני חושב על זה, חיים ואלחנן עדיין שם, משלימים את הריצה הארוכה). מה שהחל כגשם נחמד ומרענן הפך למתקפת ברד ממושכת וכואבת (כמעט חצי שעה רצופה) במהלכה צעקנו, ייללנו, צהלנו, התבדחנו, הגברנו קצב, עצרנו, המשכנו, טבענו, נרטבנו לחלוטין, התלהבנו, קצת פחדנו, נדהמנו ובעיקר חייכנו וצחקנו (בקבוקי המים שהשארנו בנק. ההתחלה נסחפו בינתיים בזרימה שהחלה בואדי). מעבר לכל התחרויות, השיאים, אימוני האיכות וחישובי הזמנים, ריצות כמו הריצה של הבוקר הן החוויות האמיתיות ביותר, אלה שנזכור בעוד שנים ארוכות, אלה שמזכירות לנו שאנחנו בחיים, וכמה שזה יכול להרגיש נפלא. אז להחליף חוויה כזו בשעה וחצי מייגעת על מסילה חשמלית?
 

paris2

New member
לא יודעת אם שמת לב

אבל ליד המשפט "לרוץ על מסילה" היה אמור להיות פרצופון ירוק של גועל נפש.." מסכימה על כל משפט שלך בנוגע לחוויה..גם אני צהלתי ושמחתי היום בגשם ואכן אין כמו הריצות של הבוקר!!
 

tgoat

New member
מהתגובות שלכם אני מבין

שאין שום דבר פזיולוגי/אימוני בעייתי עם הגשם וכדאי פשוט להתמכר לחוויה ?
 
אני עם שוחט....

הריצה שנחרטה בזכרוני טוב יותר מכל אחת אחרת הייתה יום לפני שמלאו לי 23. יצאתי בשמש אביבית עם גופיית ליקרה שווה וחדשה שחבר הביא לי יום קודם משוויץ ואחרי 20 ק"מ החל לרדת גשם מעורב בברד. נותרו לי שמונה ק"מ להגיע הביתה מתוכם חמשה של טיפוס (למי שמכיר העלייה מקיבוץ משמר העמק לקיבוץ עין השופט) ועוד כשלושה ק"מ הביתה במגמת ירידה. האמצע העלייה הפך הגשם לברד מכאיב ובסיום הריצה נראייתי כמו חולה אדמת. המקלחת שלאחר הריצה הייתה לא פחות כואבת אך הכל היה שווה את תחושת הסיפוק שבניצחון הרוח על איתני הטבע ויותר מכך רחמיה והערצתה של האישה שהמתינה בבית היו המבוא לפינוק שהעניקה לי....הזיכרון מאותו פינוק היה מקדם המוטיבציה של אימוני חורף רבים וטובים בשנים הבאות. וטיפ - בהתחשב בכבישי ארץ זבת עדיף לוותר על רכיבות אופניים בימי הגשם הראשונים (ותמיד בגשם אחרי הפפסקה של מספר ימים). ריצה של שעה שווה הרבה יותר בתרומתה לכושר מרכיבה של שעתיים. ויש גם רולר וטריינר. לצאת ביום גשם ראשון זה הימור המשול לזריקת קוביות עבור מושתלת של הקזינו.
 
מועדון גן סאקר מצטרף לאמור

אנחנו רצנו אחרי הברד והיו זרזיפים מרעננים, פשוט תענוג. בשלב מסוים היו 10 דקות של גשם שוטף שפשוט לא הפריע, למרות הגופיה. מזל שזה היה לקראת הסוף, כי לרוץ 32 ק"מ עם נעליים רטובות זה תענוג מפוקפק. בשנה שעברה, יצא שרוב הריצות הארוכות שלי (ביום שישי) נפלו על גשם שוטף. עם ביגוד נכון (כולל חולצה טרמית) ובגדים זמינים להחלפה, זה פשוט מעולה.אפילו ממכר. אני מסכים עם נחשון שאלה חוויות בלתי נשכחות.
 
ואני

עשיתי את שישי בבוקר בחדר המדרגות הממוזג של עזריאלי... נה, נה, נה, נה, נה! ...טוב נו, האמת אחרי רק עשר קומות כשהשרירים הארבע ראשיים שלי אמרו לי "אולי בכל זאת מעלית?!" לא הייתי מתנגד להחליף את החוויה בריצת גשם כל זמן שהיא הייתה נערכת במישור.
 
בקשר לנעליים רטובות (גם של רכיבה)

תשמור את עיתוני השבת. תדחוס קרעי עיתונים מעוכים לתוך הנעל. כל 10-15 דקות תחליף את העיתונים. תלוי בלחות שיש בחדר אבל נעלי ריצה מתייבשות מהר מאוד. נעלי רכיבה? אחרי ההחלפה השלישית או הרביעית אםשר להשאיר את העיתונים לכמה שעות. לפני שהולכים לישון להוציא שוב ובבוקר הן יהיו יבשות. בנעלי ריצה יש חשיבות רבה לייבוש בשיטה הזו. השיטה מאריכה את חייהם של בולמי הזעזועים אשר ברטיבות והתייבשות חוזרים נוטים להישחק מהר יותר. זה עוד נתון שיצרני הנעליים לא מתים שנדע. בכל מקרה אם שואלים אותכם לא אני גיליתי את זה (העו"ד שלי אמר לי להוסיך את זה
)
 

aaronweingart

New member
בידוד לנעליים

מנסיון מרתון טבריה שעבר : לובשים 2 זוגות גרבי ריצה דקות, כאשר מעל הגרב הראשונה מלפפים "ניילונית לסנדביצים" ומהדקים יפה - עד 10 ס"מ מעל הקרסול. מעל לניילונית - גורבים את הגרב השניה.
 
חחחח רעיון נחמד מאד

אני כרגע מושבת כי יש לי פצע בבוהן שנוצר מזה שהלכתי הרבה עם כפכפי אצבע וומרוב חיכוך נוצר לי פצע אז אני לא יכול לרוץ כהוא יעבור בגשם הראשון אני יוצא לרוץ ומנסה מה שאמרת תודה
 

ItsikH

Member
בתור רוכב אופניים - לרוץ בגשם../images/Emo45.gif בניגוד לרכיבה (כביש לפחות) שהיא מאוד לא בטיחותית בגשם, וגם לא נעימה כי המהירות בצירוף הרטיבות גורמים לקור קיצוני, ריצה בגשם היא בטוחה ולטעמי כיף לא נורמלי, אלא אם הגשם ממש חזק ויש שלוליות עמוקות. למעשה הסיבה היחידה שבגללה אני רץ היא הגשם בחורף../images/Emo9.gif
 
כנס

יפה מאוד שאתה רץ! אבל.. אני לא רוכב מחר בחוץ... אבל קיבלתי במקום אימון ממש תענוג שעתיים הפוגות על הטריינר
בזמן שאתם תרוצו אני אבכה למה יורד גשם בחוץ ואני תקוע בבית משלטט ומחפש איזה סרט טוב...
 
למעלה