חסימת כבישים וחניונים - הודעה חשובה וקריטית

rimonpn

New member
לא נראה לי:)

לא הבנתי מדוע אתה אומר שאני טועה, אבל אני מקווה שישנה בינינו הבנה. אני בטוח שאם תכננת לך מטרה של 4 שעות למרתון ופעלת ע"פ תוכנית, והתנדבת להיות מכתיב קצב - אז אתה מכתיב קצב ואכן יש לך תוכנית. לא כל-כך ברור לי איך תוכנית יכולה להיות מיוחדת למכתיב קצב או זה מה שאתה מתכוון באומרך שאני טועה. מכיר לא מעט רצים, כולל את עצמי, שכל תוצאה בחצי ברתון\ 10K ואפילו המרתון לא תאלץ אותם להתאמן במיוחד. בנוסף, דיברתי עם לא מעט מכתיבי קצב בעבר והתגובה הייתה - "סתם עושה לכיף" או "אימון נחמד לחצי איש ברזל במאי" או "מקווה שהרכיבה של ה3 שעות אתמול הערב לא תהרוג אותי בעליות בפרויד"... מקווה שהבהרתי את עצמי. בעיני מכתיב קצב אמור לתת קצב קבוע בדיוק לכל ק"מ כמו שאמיר אמר, וכך הוא נותן מדד טוב למי שרץ איתו ורוצה לרוץ קצת יותר טוב או קצת פחות טוב. הבעיה כפי שהוצגה למעלה, היא שהרבה מכתיבי קצב מזייפים מעט ומתחילים מהר מדי או לאט מדי. אין זה מרמז שהייתה להם תוכנית מסויימת.
 

שחר2005

New member
לי נראה שאתה טועה מאוד

קח לדוגמא את רצי השפלה. לקחו על עצמם להיות מכתיבי קצב והתאמנו לזה במשך שבועות, כולל אימונים חוזרים ונישנים על מסלול המירוץ כדי לוודא שהם מסוגלים לשמור על קצב קבוע (או מותאם לתנאי המסלול, תלוי במירוץ) גם בהמולה של המרוץ. אם אתה מעוניין בתוכנית ייעודית לפייסר צור איתם קשר. אני לא אומר שאין מכתיבי קצב שמזייפים, אבל להציג את כולם כך זה לעשות עוול לאלה שלוקחים את העניין ברצינות.
 
אני יכול גם לפנות אלייך?!

או שמספיק שאני מבקש כאן ועכשיו שבשישי תביא יתך ת'אמפי טעון ומלא ערוך ומוכן להרעיש עולמות?!
 

omaopa

New member
ב"להרעיש עולמות" התכוונת לחוה אלברשטיין?../images/Emo8.gif

 

omaopa

New member
תגידו לי, מה קרה לכם אתם?

כשרוצים לקבל מרץ בריצה, רצים עם שרים כאלה..... WHEN LOVE TAKES OVER ובמילות השיר: It's complicated It always is It's just the way it goes I have waited so long for this I wonder if it shows Head under water No I can't breathe It never felt so good Cause I can feel it comin' over me I wouldn't stop it if I could When loves takes over Yeah You know you can't deny וכן, הכוונה לריצה.....
 

זקס11

New member
שובבה, הורדת את הפלייליסט שלי?

דרך אגב, השגתי לפלייליסט אישור מעובדיה יוסף: "בזה השיר, לא תתקל בקיר"
 
זה נשמע כמו "ברכת הפלייליסט"

בזה הטרק, לא תחליק על דרעק בזה השיר, לא ייתפס השריר
 
שימי לב, רונה, יש בברכת הפלייליסט

שורה אחת שרלבנטית ביותר אליך ואלי, ודי לחכימא ברמיזא
 

omaopa

New member
נמצאתי מבינה../images/Emo8.gif לגבי חכמה אני לא בטוחה.....

 
כמה שינויים הוא כבר יכול לעשות???

איזה תוכנית אתה כבר חושב לקבל? מבינה שאתה חרד לקראת, אבל פייסר של 4 שעות רץ בקצב של 10.2? כמה ינוע בין הקצבים הוא לא יתחיל במהירות של 8 קמ"ש ויעלה לקצב 14 קמ"ש!!! וחוזר חלילה..אם זה הזמן שלך, תצמד אליו ויאללה רוץ.אם לשם התאמנת. זה ראלי. אם לא אז לא! שום תוכנית סודית לא תעזור לך. ..בהצלחה.
 
חסימת כבישים וחניונים - הודעה חשובה וקריטית

בעמוד מפת הגעה וחניונים ישנה טבלה ומפה המחולקת לאזורי חניה A-G. בטבלה מפורטים החניונים העיקריים לפי רחובותיהם, ולפי אזורים המופיעים במפה שמתחת לטבלה.. בנוסף, בטבלה מצויין המרחק מחניון נבחר ועד גן צ'רלס קלור. כמו כן, ממליץ בחום להגיע עד שעה 05:15 לאזור החניה הנבחר. מומלץ להגיע מוקדם ולתכנן מראש היכן חונים. בעמוד מפת הגעה וחניונים ישנו תו תנועה אשר יסייע לשוטרים לזהות אתכם ולא לעקב אתכם. הדפיסו את תו התנועה.
מי שיעיין במפת הגעה וחניונים יקל על ועשוי לחסוך עמידה מיותרת בפקקים ביום המרתון.
אמיר כהן, מטה מרתון תל אביב
 
יש בעיות? נא לפנות אלי במסרים בלבד ../images/Emo91.gif

לא כל בעיה מענייינת את חברי הפורום, בוא נתחשב בהם. תודה, אמיר
 
קיבלתי את הערכה

אני רשומה ל10 K במקצה רביעי, באתר המרתון יש רק 3 מיקצים והרביעי של צה"ל מתי אני מזנקת? תודה על תשובה
 
10 קלומטר

אני ממש ישמח לקנות ערכה ספייר ניסיתי להירשם בזמן ולא אפשרו לי יעקב 0528938921
 
למעלה