חסימת כבישים וחניונים - הודעה חשובה וקריטית

לגבי המפתח ללוקר, ציטוט מאתר המרתון:

"לצורך זיהוי, כל משתתף יקבל צמיד נייר שעליו להציג בכדי לקבל את חפציו בחזרה."
 

Safe ToGo

New member
הבהרות העניין לוקרים ואחסון חפצים - מפי הסוס.

שלום לכולם. למען הסדר הטוב הנה העובדות וההסברים. מרתוניסטים (42.2 ק"מ): אתם מקבלים שירות שמירת חפצים חינם רק שזה לא בלוקרים. כך שאין מגבלת גודל תיק כלל ואין מה לחשוש לא יגמר המקום !!! בקשה אחת קטנה, אל תגיעו דקה לפני הזינוק, אתם לא היחידים שמחכים עד הדקה ה-99 ועלול להווצר תור שיגרום לכם לאחר לזינוק. כל שעליכם להביא לשם זיהוי הינו מס החזה (מב הרץ) שלכם. בהצלחה. כל שאר המשתתפים בכל המקצים שאינם מרתון: האפשרת לרכוש לוקר גדול וXL באתר שוונג נסגר עקב הביקושים הגבוהים- אך אל דאגה יש פתרון לכוווווולם... עדיין ניתן לרכוש בשוונג מיני לוקרים בקישור הבא: http://dev.shvoong.co.il/Regi/pages/Login.aspx?Hap=4145 מי שלא הספיק להזמין לוקר יוכל לקבל שירות אחסון חפצים "קונבנציונאלי" בתשלום במקום. אני מזכיר למי שקנה לוקר בשוונג. נא להצטייד באישור קניה מודפס ותעטדה מזהה שתופקד כנגד המפתח לוקר עד להחזרת המפתח. אשמח לענות על כל שאלה העניין במסרים או במייל [email protected] בהצלחה לכולם. להתראות ביום שישי.
 

urias1

New member
איחסון "קונבנציונאלי"

היות ואני לא מגיע לזינוק עם ארנק מה המחיר לאיחסון תיק גב
 

גיל186

New member
אז מה כל הקטע עם המכירות או ההחלפות

שעושים רצים אחד עם השני אם בפועל לא ניתן לעדכן את שמך כך שבסופו של יום אתה רץ על שם של מישהו אחר, ואחר כך צריך להתחנן שישנו את הפרטים או כפי שאתם כותבים "לתת הסברים"?... תגידו שאי אפשר להחליף וזהו.
 

inigo2

New member
לא מצליח לתפוס את מטה המרתון

מתקשר, עונים יפה, אומרים שיחזרו אלי ולא חוזרים. התקשרתי ביום ראשון ושני. מקווה שהערכה בדרך....
 
פנה אלי במסרים בבקשה

בדקתי עם המטה, הערכות נשלחו. עדכן אותי בסוף היום לפני השעה חמש במסרים ושלח לי את פרטיך המלאים: שם מלא, תז, טלפון. יום טוב, אמיר כהן, מטה מרתון ג'ילט תל אביב
 

av iron

New member
קיבלתי עכשיו ../images/Emo13.gif

שליח הגיע, חולצה איכותית של אדידס, קיבלתי מידה גדולה, אגב, יש אפשרות להחליף ביום המרתון למידה אחרת ? חוץ מזה, איך מחברים את הציפ לנעל ? תודה.
 
צ'יפ+חולצה

הכנסתי בסרטון זה גם הסבר על הצ'יפ. לגבי החולצה: שלח לי את פרטיך במסרים כולל שם מלא + כתובת ואני אעביר זאת למארגנים. יותר פשוט אם משהו ממכירך מגיע לכיכר, הוא יוכל להחליף לך חולצה. את החולצה שברשותך תצטרך להחזיר. עדכון אותי בבקשה, אמיר :)
 

25אג

New member
אפשר גם עם רצועה שמקיפה את הרגל כמו בטריאתלון

ובכלל, מי עושה את מדידת הזמנים ? האם זה 4Sport ? ואם כן האם אפשר להשתמש בציפ הכחול ?
 

roadrunner01

New member
OK. ורק כדי להבהיר את עצמי -

מה שאתה אומר בהחלט יכול להיות, אבל מניסיוני לעיתים כתלות במסלול ו/או שיקולים אחרים זה לא בדיוק המצב אלא פותחים יותר לאט / יותר מהר מהקצב הממוצע ובהמשך מקזזים כך שמסיימים בזמן היעד. אני מניח שבעוד כ-100 שעות אני אגלה אם זה אכן המצב...
 

mdagan

New member
אני הפייסר ל4...

שלחתי אליך אתמול מסר אישי. מוזמן להתקשר 0578121564 מישאל
 

omaopa

New member
רק כדי להוסיף ש....

מישאל הוא מלך!!!! ומי שבחר אותו כפייסר יכול להפסיק מעכשיו לדאוג. הוא פייסר, רץ ובן אדם נפלא! הא מישאל? איך אני בתור אשת יחסי הציבור שלך?
 

mdagan

New member
אחוות ירושלמים רונה ../images/Emo45.gif

עמק רפאים שולטטטטטתתתת!!!11
 
וזה אחרי הפייסור המצוין בטבריה ל 3:45

מישאל, אחרי האולטרה 100 הורדת קצב? הרצים בקצב 5:40, הסתדרתם.
 

danny1974

New member
מישאל המלך

רק אל תבריז לנו הפעם ותעבור להיות פייסר מהיר יותר כמו בטבריה. בהצלחה
 

טוביה99

New member
שרירים הפועלים בריצה וברכיבה

שלום רב! אשמח לקבל תגובה "מדעית"מיודעי דבר על:האם בריצה וברכיבה על אופניים פועלים אותם שרירים?ועם לא מה ההבדל?אשמח לקבל פירוט מעשי ,כלומרףאיזה מתיחות עדיף לעשות לני רכיבה ואיזה לפני ריצה.
 

rimonpn

New member
אין תוכנית ריצה מיוחדת למכתיב קצב

אין טריקים או משהו שתוכל ללמוד ממנו למרבה הצער. התוכנית של מכתיב הקצב היא אישית כמו של כל רץ, בלי קשר אם הוא מכתיב קצב או לא. חלק ממכתיבי הקצב בכלל לא מתאמנים למרתון\חצי מרתון\10K ת"א אלא פשוט משתמשים בו כריצת כיף או ריצת אימון והקצב בהם הם רצים אין לו קשר לקצב בהם ירוצו בתחרות המטרה שלהם. הם בד"כ פשוט רצים טובים אשר מסוגלים בקלות, כמו שאמיר אמר, לעמוד בקצב קבוע אשר מתבקש מהם. ד"א, חלק מהמאמנים של מכתיבי הקצב גובים לא מעט עבור התוכניות שלהם (בלי קשר אם זה מוצדק או לא) כך שהבקשה שלך עלולה להיתקל בתמיהה לא קטנה מצידם:)
 
למעלה