פוליטיקה בספורט?

bmat

New member
אני מוכן לשמוע כל דעה

אבל אני לא מסכים עם הניסיון להצדיק את מעשיהם, או להציגם כלא פוגעים בנו. העובדה שהם אחר כך יסבירו לנו שהם לא רצו לפגוע בנו לא תצליח להלבין את הפגיעה. אלה שפועלים "לחימום האווירה" (בין המארגנים לאדידס) אכן מחפשים מטרות נוחות לפגיעה. שיטת עבודתם היא במפורש פגיעה בנו הרצים (במקרה זה) ע"מ ליצור דעת קהל ולחץ, ובכך להשיג את מטרותיהם. לא כתבתי שהמטרה שלהם הוא לפגוע בנו, אבל הם בודאי משתמשים בפגיעה ככלי להשגת מטרותיהם. אין לי ספק שעצם המעשה אכן יפגע: או בכך שהמארגנים ישנו את המסלול למשהו מאולתר ולא מתוכנן כפי שהמסלול המקורי היה (הרי במסלול המקורי הושקעו מאמצי ארגון רבים), או שייאבד ספונסור משמעותי ובמקרה הטוב המארגנים יצליחו לאלתר חלופה. כרגע כל הנושא מתבשל על אש קטנה, אבל בימים הקרובים כתבי אחת ממהדורות החדשות המרכזיות יחפשו נושא למילוי כמה דקות מתות, וידביקו כותרת יותר מחממת מארוע "מתחממים", ואדידס תתקשה לרדת מהעץ עליה טיפסה. אין לי מושג איך זה יגמר, אבל אני מקווה לטוב.
 

אריק106

New member
ברוך צודק.

הפולטיקאים לא ישבו ותכננו לפגוע ברצים.הם תפסו טרמפ על מרתון ירושלים ולא אכפת להם ש"על הדרך" ייפגעו הרצים מביטולו. העיקר הרייטינג.
 

gsys

New member
מועצת האו"ם שהחליטה על הקמת המדינה

זו לא בושה לקרוא כמה עובדות היסטוריות בין צעקה דמגוגית אחת לשניה
 

oikeroi

New member
אני מבקש לא להמשיך את הדיון שלי ושלך

מכמה סיבות. 1. אני יותר מידי מכבד אותך מכדי להתנצח כאן בפורום הזה. 2. הזכרתי את כ"י- צ"י רק בגלל שגם הם "נמחקו" מהמפות של גרמין. אני חושב שעצם "המחיקה" שלהם דוקה מחזקת את הטענה שלי (הם הרי ממערב לקו הירוק). 3. כתבתי להם מכתב. משום מה לא נראה לי שאקבל תשובה. אשמח להיווכח אני טועה. 4. המחאה שלי מסתפקת בזה שאפסיק להשתמש בתוכנה. 5. "החוק הבין לאומי" נחקק על ידי מדינות שחלקן (חלקן) אינן מכירות במדינת ישראל כבית יהודי. זה במקרה הטוב, כן? 6. אותן מדינות מוצאות לנכון להתעלם מהחוק הבין לאומי כאשר זה נוח להם. 7. אני מעריך אותך יותר מידי מכדי להתנצח כאן בפורום הזה (או בכל פורום ברשת). אורי
 

ranbr10

New member
עוד סיבה מצוינת, למי שיכול,

לרוץ את מרתון ירושלים. למרות שגם מרתון ת"א זה נחמד.
 

gsys

New member
כל הכבוד !

מילים כדורבנות. אני מניח שאתה הולך לממן את המרתון במקום חברת אדידס שעל החסות שלה אתה מוותר בכזאת קלות. כל הכבוד על היוזמה ועל המימון, כן ירבו פילנטרופים כמוך. חוץ ממקור המימון אתה משאיר את הכל כמו שהיה ? או שאתה מתכוון להוסיף או להוריד תחנות שתייה ? אתה תספק ג'לים ? אם יש אפשרות שבחלק מהתחנות יהיו גם בננות או תמרים אז לדעתי זה מאד משדרג את המרתון, לתשומת ליבך
 

oikeroi

New member
פשששש... תשובה כהלכה

אענה לך באותה מידה של תחכום שבה שאלת את השאלות שלך. פניתי כבר לניר ברקת בהצעה לממן את המרתו מכיסי האישי. אמכור את הדירה שלי, ואחרי שאסגור את המשכנתא, נראה לי שישאר לי חצי מליון ש"ח לתת למרתון. במידה ומימון אדידס היה בסכום נמוך יותר אני מתחייב ל: יריעות ברזנט לאורך המסלול כדי לחסום את הרוח, שירות סגואי למתקשים בעליות (עוד לא פטרתי את הסוגיה איך הסגואי יחזור לנקודת ההתחלה, אבל יש לי עוד מספיק זמן כדי לחשוב על זה). מעודדות בלבוש מינימלי לאורך השכונות החילוניות, להקת אופ שמייחס ליד השכונות החרדיות ולהקת אל מוכתר א-סולטאן ליד השכונות הערביות (השארנו את המסלול כפי שהוא היה מתוכנן, כן?) אבל תמרים ובננות לא יהיו, כי אני פשוט לא סובל את הדברים האלו. תביאו מהבית. ג'לים כן, אבל רק עם מים באותה תחנה. אני משתמש ב GU רוקטן. אם מישהו רוצה משהו אחר אז להודיע לי מראש איזוטוני, של איזו פרו אגב, כי הם מיוצרים בארץ. כמובן בתחנות שבהן אין ג'לים. בנוסף (!!!!) בנקודה הקרובה ביותר לכותל ימתינו לרצים חניכי בני עקיבה עם פתקים ריקים ועטים. אנא השתמשו בהם כדי לכתוב את בקשותיכם. החניכים יהיו עם נעלי ספורט ומכנסי ריצה כדי שיוכלו א. לרוץ ליידכם בזמן שאתם כותבים את הפתק ב. לתת ספרינט לכותל ולתחוב את הפתק בטרם תאבדו זמן יקר. אוהל ענקי בנקודת הסיום לרצי המרתון שיכלול עיסוי (עד שש ידיים), ג'אקוזי, סאונה (יבשה ורטובה), שירות פתיחת שרוכי נעליים, ביגוד חם מתנת חברת north face ועוד פינוקים שאינני יכול לפרט כאן. אני מקווה שהצלחתי לענות לך ברמה שווה להודעה שלך. ובכל זאת כדי שנשאיר בהודעה הזו טיפת רצינות. לא אדידס? נחפש, ואולי גם נמצא, מישהו אחר. אני יודע שמה שאני אגיד עכשיו זה בבחינת "צלם בהיכל" אבל, במאבקינו מול הדה לגיטימיזציה של ישראל\ירושלים כבירת ישראל\ בית יהודי כאן, המרתון הוא משני בחשיבותו. ואני מצטער על החלק הראשון של ההודעה שלי.
 

arielgreisas

New member
יש בעיה בתוכנית שלך

אף אחד לא ייתן לבחורי בני עקיבא להתקרב לכותל עם מכנסיים קצרים, זה לא צנוע.. ולנקודה עצמה - אף אחד לא עשה דה לגיטימציה לירושלים כבירת ישראל או לישראל עצמה. עובדה שאדידס מממנת מירוץ שעובר בירושלים שהיא בירת ישראל. אדידס לא רוצה לממן מירוץ שעובר בשטחים שהם שנויים במחלוקת ומעבר לקו הירוק. מבחינתך ומבחינת הרבה ישראלים זה חלק אינטגרלי מירושלים, מבחינת 99 אחוז מהעולם זה לא, אפילו שישראל סיפחה אותם. תאהב את זה או לא, זה המצב.
 

Amir Shvoong

New member
רעיון מצויין

זה רעיון טוב מה שכתבת, אבל בהרגשה האישית הפנימית והלא מקצועית שלי זה לא יקרה. למה? שוב, הרגשה אישית. אמיר
 

IאצI

New member
הפוך גוטה ... הפוך

יש מספיק ספונסרים. ואם לא... אז לא.
 
ב-25.3.11 יתקיים מרתון ירושלים כסדרו

לכל חברי הפורום ולאמיר מנהל הפורום, ברצוני להודיע באופן הברור והחד ביותר כי מרתון ירושלים יתקיים ב- 25.3.11 והוא יהיה מרתון עוצר נשימה תרתי משמע בחסות חברת אדידס. מסלול המרתון יעבור כאמור בעיר העתיקה של ירושלים , הר הצופים, טיילת ארמון הנציב בואך תלפיות. תיקונים במסלול המרתון גם אם יהיו, יהיו שוליים ולא ישפיעו כהוא זה על המסלול המדהים של המרתון , עליו התעקשה עיריית ירושלים. בקרוב יקבלו כולם בשורות משמחות בנוגע להרשמה למרתון ירושלים. עומדת לרשותכם כהרגלי בקודש, אורית מרתון ירושלים www.jerusalem-marathon.co.il
 

Amir Shvoong

New member
../images/Emo127.gifתודה על התשובה הזריזה

הי אורית, תודה על התשובה הזריזה. אין צורך להזכיר את שמי אני סתם אחד ששואל שאלה. אמיר :)
 

uriler

New member
לצערי אני מאמין שהמסלול ישתנה, כי עיריית

ירושלים לא תוכל (או תרצה) לוותר על החסות מאדידס. לדעתי האישית, הטענה הזו מגוחכת מסיבה פשוטה - עיסאוויה ושייח ג'ראח מקבלות שירותים מעיריית ירושלים (גם אם לטענתן לא מספיק) ואין שום גבול פיזי ברור בין השכונות הנ"ל לשכונות ש"מחוץ לשטחים הכבושים". לדעתי, המצב בדיוק הפוך - דווקא מרתון שעובר בשכונות האלו יסב תשומת לב עולמית ואם הטענות שלהם על הבדלים ביחס של העירייה נכונות - זה יהיה מאוד בולט לעיניים זרות, כולל תקשורת א-פוליטית (שתבוא לסקר את המרתון, שאמור להיות אירוע ראשון ומיוחד). מעניין אם "פעיל השמאל" או נציגי מר"צ בעירייה (עד עכשיו מאוד חיבבתי את מעשיו של פפה אללו, עכשיו כבר לא) טרחו לדבר עם תושבי האזור ולסקור את הנושא לחלוטין לפני הפנייה הזו.
 
למעלה