חוצה ישראל- כתבה בערוץ הראשון פספוס גדול

yevenram

New member
חוצה ישראל- כתבה בערוץ הראשון פספוס גדול

אתמול שודרה בערוץ הראשון כתבה על מרוץ חוצה ישראל . הכתבה , לדעתי היתה פספוס והחמצה של הרעיון מאחורי המרוץ. עם כל הכבוד למקצי השליחים שזה היה שם הכתבה "מרוץ השליחים הגדול בישראל" , אז תיקון אחד קטן זה לא היה הגדול ביותר , מרוץ מהר לעמק ארוך יותר ומספר המשתתפים היה רב יותר. כמי שרץ 60 ק"מ , ליבת המרוץ היא הריצה למרחק של 100 מייל הראשון בישראל והפעם השנייה מרחק של 100 ק"מ. במקום להתמקד בכתבה ברצים למרחקים אלה , דיברו הרבה על רצי השליחים , שעם כל הכבוד להן ולהם, המאמץ הפיזי הקשה ביותר היה לרצים הבודדים למרחקים אלה. עד שעושים כתבה ב- PRIME TIME , חבל שלא הראו והתמקדו ברצים אלה, לדוגמה , היה כדאי ללוות רץ או רצה לאורך המסלול , זה היה מראה יותר את התחושה של המאמץ שהושקע על ידי יחידי סגולה אלה.אני לא יודע אם לראובן היה שותף להכנת הכתבה, אם כן ההחמצה כפולה ומכופלת.
 

night runner

New member
הכי גדול או לא הכי גדול, מה זה משנה באמת?

מדהים לראות כל פעם מחדש (וגם אתה) כמה רצים יורדים לפרטים הקטנים ונתפסים עליהם כאילו מדובר במשהו אקוטי. היה כתבה, היתה חשיפה, היה מרגש. כמה אפשר לבקר את כל העולם. מילים, מילים, מילים... היה צריך ככה והיה צריך ככה... כולם הופכים להיות מבקר המדינה, מארגן אירועים, תחקירן חדשות ועוד וכל זאת רק במילים. ממליצה שתתחילו לעבור למעשים במקום כל היום לקטור ולהתלונן.
 

25אג

New member
פספוס ? ממש לא

לצערי "שכחתי" לראות את הכתבה בטלביזה ואז קלתי כמה טלפונים מחברים שראו וזכרו שגם אני הייתי שם. אז נכון שהפורם מלא בכביסה מלוכללת, שכנאה לא תצליח להתכבס ומספר כתמים ישארו בה, אבל כלפי חוץ, עבור אלו שלא רצים ביום יום ובטח לא משתתפים בפרוייקטים גדולים כאלו וזאת היתה כתבה מדהימה (בסוף ראיתי ברשת). תחשבו על זה, היה שם סיפור אנושי, הייתה אישה, עטרה את גדולה, היה נכה והיו הרבה תמונות של חברה שרצים. תחשבו מה ה"נורמלים" רואים ותהייו מאושרים מהחשיפה. הולך להריץ את 1:03 שוב (מי שלא הבין זה תחילת הכתבה ביומן)
 

recamel

New member
לפי דעתי הכתבה ממש מדהימה ומרגשת!

בהחלט מעביר את המסר והם מדברים המון המון לא על השליחים!
 

yuvalhets

New member
כל חשיפה הינה לטובה (כל עוד הינה חיובית) ../images/Emo41.gif

ראשית - אתחיל מהדברים החיוביים: + יפה שסיקרו את הארוע במהדורת שישי + גם צילום ולא רק איזכור + גם יותר מ-10 שניות + כארוע חברתי ספורטיבי ולא כחלק ממהדורת הספורט שנית - אמשיך בדברים חיוביים נוספים: + נכון שהמקצים המיוחדים היו 160 ו-100 (ו-60 ו- 30 ו.. ו.. ו.. ואני השתתפתי באחד מהם) + המשתתפים הרבים היו דווקא בשליחים. בכל משך ריצתי במסלול הם העלו בי חיוך ומוראל גבוה, ושמחתי בשמחתם והשתתפתי בהתלהבותם ובתחרותיותם. הם מילאו את המסלול, ושמחתי לראות שיש כל כך רבים שבאים להשתתף בארוע ספורטיבי וכולם נחושים ונשוכים בדעתם. + בתור מתחרה לא קבוצתי, לא הבנתי כל כך את המהות של מקצה השליחים ולא התעניינתי בכלל. כשהייתי נוכח בארוע הבנתי, הפנמתי ועכשיו אני מפניץ, זה מקצה משובח וראוי ואני מפרגן לכל ההמונים שהשתתפו בו. עוד כמה דברים חיוביים? יש עוד הרבה. תהנו ממה שיש.
 
למעלה