פירסום תוצאות מרוץ הלילה של נייקי

Human Race

New member
פירסום תוצאות מרוץ הלילה של נייקי

אנו מודעים עד כאב לכך שקשה עד בלתי אפשרי לראות את התוצאות מהמרוץ. אנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת לשפר את האתר התוצאות שקרס עקב ריבוי הכניסות. הבעיה אמורה להיפתר עד מחר בבוקר. אנחנו מבטיחים שצורת הצגת התוצאות תהיה פיצוי הולם ואף יותר מכך. הסבר קצר: מעבר לטבלה הסטנדרטית המוכרת לרובנו מהמרוצים ניתן ללחוץ על אייקון מצלמה הנמצא מימין לשם. לחיצה על האייקון תעביר אותכם להצגה גרפית של ריצתכם הכוללת את זמן הריצה, קצב וזמן ההגעה לנקודות על המסלול (ספליטים). הצגה גרפית זאת דומה לתצוגה הגרפית אותה תוכלו לקבל בריצה עם Nike+. אם לא די בכך, ניתן יהיה לראות וידאו אישי שלכם מהמרוץ ע"י לחיצה על נקודות המסלול המופיעות בחלקו הימני של הגרף. לא מספיק טוב? יש גם וידאו של המרוץ להנאתכם. There is no finish line
 
אכן כן אך..

אכן כן הצלחתי לראות כל מה שציינת ותודה רבה על כך , אך לדעתי , היכן שרשום 2.5 ק"מ , צריך להיות רשום 2 ק"מ , וכן המיקום בריצה צריך להיות עפ"י הזמן האישי ולא עפ"י זמן הזנקת המרוץ הראשון. תודה
 

zinman

New member
לא קשה אלא בלתי אפשרי

חלפו כבר 48 שעות מהמרוץ אני תוהה מתי אם בכלל זה יעבוד
 

gsa

New member
עם כל הכבוד לגימיקים - הכי חשוב זה התוצאה!

ניסתי אין ספור פעמים להכנס - בלתי אפשרי. במקום להציג את התוצאות באופן מעניין - פשוט תציגו אותם, זה יספיק!
 

kramim

New member
כל הכבוד ! אהבתי את העיצוב

ממש יפה, כל העניין עם הפלאש והסטטיסטיקה מוצג בצורה פשוט מדימה והווידיואים! פשוט מדהים מי שלא מבין בזה אז שלא יגיב על זה בתכלס זה לא הם אשמים שזה קורס בגלל "הגימיק" אלא בגלל שיש עומס של אנשים שנכנסים וזה לא משנה גם אם לא יהיה את הגימיק הזה.. כנראה מחר יעלו את זה לשרת של ניקי שרת יותר חזק ואז כולנו ניהיה שמחים אהבתי כל הכבוד!
 
רוצים תוצאות פשוטות.

רבקום חברים מה הבעיה לתת פשוט תוצאות ברשימה. הזיגזג הזה בין חמישה אתרים ודפים כדי להגיע לרשימת תוצות נראה לא מקצועי. מה ההפתעה מהקריסה?
 

sefin

New member
מישהו יכול להסביר לי למה המיון הוא לפי זמן

תוצאה ולא לפי זמן אישי?
 

sefin

New member
זמן תוצאה הוא

זמן הריצה מהזינוק הראשון, מהרגע שהרץ הראשון זינק. זמן אישי הוא התוצאה האמיתית שלך. אם זינקת במקצה השני אז ההבדל ביניהם הוא לפחות 10 דק, ההבדל אצלי הוא 15 דק. העניין הוא שמיון שמראה באיזה מקום אתה ביחס לאחרים הוא לפי זמן התוצאה ולא לפי הזמן האישי.
 

dudu213

New member
יש לדרג על פי זמן אישי

הבעיה היא לא רק בין מקצים אלא גם באותו מקצה - אם זינקת דקה אחרי הראשון שזינק במקצה שלך ורצתם בדיוק באותו זמן אישי - אז בזמן תוצאה אתה איטי ממנו בדקה. עדיף באמת למיין על פי זמן אישי ולא זמן תוצאה - אני מבין שזמן התוצאה הוא הרלוונטי עבור קטעי הוידאו אבל מעוות קצת את הדירוג - אישית סיימתי על פי זמן התוצאה במקום ה535 הכללי אבל לפי זמני האישי 46:31 ראיתי שהיו די הרבה אנשים לפניי (מבחינת זמן תוצאה) עם זמן אישי פחות טוב ומנגד היו מספר רצים אחריי עם זמן תוצאה רע יותר וזמן אישי טוב יותר. בכל אופן שאפו גדול על כל הארגון, האוירה ואופן הצגת התוצאות, מאוד מאוד נהניתי מן המירוץ.
 

sefin

New member
אתה בוכה על מקום 535? אני מקווה שמיון

עפ"י זמן אישי יקדם אותי ממקום 4600 למקום 4000 !!!
 

oferba

New member
לא מדוייק

זמן תוצאה מתייחס לזמן הזינוק במקצה שלך ולא במקצה הראשון (אם למשל רצת במקצה השני). הזמן האישי מתייחס רק להבדל בין הזמן שלקח לך להגיע לקו הזינוק מרגע הזינוק הרשמי של המקצה בו השתתפת.
 

Human Race

New member
אם כבר לבד\החברים של נטאשה

ולא כמו בעבר ולא כמו שדובר הכל עומד לא זז. עצב גשם אהבה, לא משנים דבר משהו מת, משהו נגמר. אהבה רחוקה ברכבת תחתית שחוצה בלונדון איזושהי כיכר, לי כותבת "קצת קר עכשיו, מתי אתה בא?" מיליוני אנשים לבד, ואם כבר לבד אז שיהיה בתנועה, שנתחמם, שלא נקפא, שלא נשתגע. זה משתנה אבל לאט ומשנה כל כך מעט איפה אני ואיפה את? את לא כאן את בראש את ברכבת תחתית ואולי את בכלל לא אמיתית והמצאתי ש... קר וש... איכפת לך מתי אני בא. מיליוני אנשים... אם כבר לבד\החברים של נטאשה מה הקשר למרוץ? אין קשר. אבל אם כבר לחכות לתוצאות, לפחות תתאמנו על המילים של השיר הכי יפה שיש
 
מיקומים הריצת הלילה

המיקומים בקטגוריה והמיקום הכללי צריך להתמיין ע"פ הזמן האישי ולא ע"פ הזמן הכללי
 
למעלה