קניית נעליים בדיוטי פרי...

crazyan2

New member
קניית נעליים בדיוטי פרי...

מישהו שטס לאחרונה לחו"ל יכול להמליץ על נעליים האם המחירים באמת שווים לקנות(אני מדבר על נעלי נייקי) בכמה המחירים זולים יותר ממה שמוכרים פה בארץ? תודה מראש לעונים.
 
יותר זולים. נעל שראיתי בחנות בהרצליה

ב-790 ש"ח נמכרה בדיוטי פרי ב- 114$. קח בחשבון שבדיוטי פרי מעדכנים את הדולר על בסיס שעתי. כשהוא יורד המחיר בדולרים עולה וזאת על מנת שהם לא יפסידו על שינוי בשער הדולר. המלצה שלי- ללכת לחנות בהרצליה, לבדוק מחירים ודגמים ואז להגיע לדיוטי פרי. בדיוטי פרי לא באמת ידעו לתת לך הסבר מקצועי איזה נעל מתאימה לך.
 
אתמול היה מבצע של 25% הנחה

על כל הנעלים של נייק במול הים באילת. קניתי פגסוס ב - 350 ש"ח !
 

ע מ י ת ב

New member
תודה על המידע - כאילתי - שווה !!!

קניתי עכשיו VOMERO3 ב389 שח במקום 520 שח באילת . מחירים מדהימים על הכל .
 

ohad1co

New member
סליחה להרוס את החגיגה

אבל משהו מריח לא טוב מהמכירה באילת. אני באמת רוצה שתבדקו שלא מכרו לכם דגמים ישנים. מחירה של נעל פגסוס חדשה 2008/2007: 549 ש"ח לאחר 25% הנחה זה יוצא 411 ש"ח. מחירה של וומרו חדשה עומד על 649 ש"ח (אני לא בטוח במחיר המדוייק. עשוי לעלות 699) לאחר 25% הנחה זה יוצא 486 ש"ח. גם אם תוסיפו מע"מ למחיר זה ייצא לא הגיוני. המחירים לנעליים של נייקי ריצה הינם אחידים לכל הארץ. הכוונה לנייקי ריצה היא לנעלי הריצה המקצועיות שלהם. אהד.
 

ע מ י ת ב

New member
הנעליים מחנות נייק . זה לא הנעל הראשונה שלי

זה חנות נייק מותג בקניון מול הים , לא עובדים עלנו , כאילתי ואחד שרץ הרבה הכל אמיתי . באילת - מחיר וומרו 3 - 520 שח . על זה 25% הנחה - עלה 389 שח . צר לי להגיד לך שוומרו באילת אף פעם לא עלתה 649 . וומרו 3 זה דגם חדש אולי יצא גם 4 לא מכיר ויודע אבל לא מטריד , אני רץ עם וומרו 2 נעל מצוינת . הנ"ל בחנות נייק מותג של סקאל הזכיין אני חייב לציין שבחנות נייק מותג של זכיין ונדום המחיר הבסיסי יותר גבוה . מי שרוצה שיקנה ומי שלא לא .
 
לא מוסיפים מע"מ באילת

אלא מורידים מע"מ, כך שהמחיר ההתחלתי לפני 25% הנחה הוא זול יותר. אם בצפון מחיר פגסוס 549 ש"ח הרי שבאילת המחיר נמוך יותר (נדמה לי 480 ש"ח בערך). לדבריך אפילו שילמתי מחיר גבוה מידי כי לא הורידו את המע"מ כראוי. כך שבטוח אין כאן רמאות והחנות היא חנות מוכרת של נייק.
 

ido mazor

New member
איזה חברות נעלי ריצה יש בדיוטי?

חוץ מנייקי? סאקוני? ברוקס? ??
 

אביבק

New member
עידו לשאלתך

שלום עידו בדיוטי פרי מוכרים את נייק,ריבוק,אדידס,סולומון וניו באלאנס מקווה שעזרתי אביב קולין
 
למעלה