חייב עזרה אצל מי ללמוד

asik35

New member
חייב עזרה אצל מי ללמוד

יש פה אנשים שעוסקים בשיווק שותפים?

אני רוצה לדעת אצל מי ללכת ללמוד שהוא גם אמין מקצועי מאוד ויש לו תוצאות מהירות ולא מחרטט אותי וגונב ממני את הכסף כי יש המון שרלטנים בתחום הזה

תודה למגיבים
 

upmarket

New member
אני הולך להכיר לך את המנטור הכי טוב בתחום... ובחינם

המקום הכי טוב ללמוד ממנו איך להיות אפיליאט מוצלח הוא כנראה יוטיוב - יש אין ספור סרטונים אינפורמטיביים מאלפי משתמשים מסביב לעולם שמכסים כל ז'אנר אפשרי בתחום.
המגבלה של רוב הישראלים בתחום היא האנגלית - לכן מי שלא יודע אנגלית דבר ראשון הייתי ממליץ לו ללמוד אנגלית ע"י קריאה ולימוד עצמי.
הדבר השני הוא לחפש חומרים - הרשת מוצפת בחומרים בלי סוף - מהסיבה שכולם רוצים לבלוט. אין יותר סודות בתחום כל אחד יכול לגלות את כל ההזדמנויות שיש. צריך רק להקדיש זמן ללימוד עצמי - מי שלא יכול ללמוד לבד - לא יצליח כאפיליאט. ברמות המתקדמות זה ניסוי וטעייה.
אחרי שתצבור ניסיון תוכל להעזר גם בפורומים מקצועים כמו warriorforum.com ולהרחיב את הידע בתחום.
באופן כללי אני ללא ממליץ ללכת למנטור לפני שלמדת את הנושא - כי את חומרי הבסיס אין בעיה לקבל בחינם. ו... אם אין לך בסיס המנטור יכול לחרטט אותך. אם יש לך בסיס טוב תוכל לבקש את הכסף חזרה :)

ממליץ לקורא את המאמר הבא שכתבתי בנושא על תוכנית שותפים
 

freehappylife

New member
הקורס הכי מקיף מקצועי וזול בעברית שיש

מניסיון אישי, יש המון מידע בתחום ולא מומלץ להתפזר ולהתבלבל מכל אובר המידע. צריך להצמד תחילה לקורס מובנה וברור שמסביר את היסודות וההמשך.

ממליצה מאוד על אלכס פרידמן, פרויקט בטראלייף, הוא גם מאוד מקצועי, מסודר, הקורס מאוד מובנה וברור וגם הוא אישיות שחיה את מה שמלמד ומרויח מיליונים.
הקורס עצמו בחינם, תמורת הצטרפות בתשלום של פחות מכוס קפה בקופיקס ליום לתוכנה שגם ככה צריך כמשווק, ללא התחייבות. ללא תשלומי אלפי שקלים. סופר מומלץ.
https://www.betralife.com?a_aid=ZbSaxiQ049
 
למעלה