איך לבנות קהלי יעד

upmarket

New member
איך לבנות קהלי יעד

רבים מהמשווקים מחפשים שיטות לבנות קהלי יעד - המטרה בבניית קהל יעד היא היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במוצר.

יש לנו שתי שיטות מרכזיות לייצירת קהל יעד:
1. שימוש בהגדרות הדמוגרפיות לחיפוש אחר הלקוח + תחומי עניין. לדוגמה אם אני רוצה למכור אופנה לצעירות בישראל - אני אגדיר - מדינת יעד (מאוד חשוב), גיל של הלקוחות לדוגמא 18-30 (רצויי טווחים רחבים יותר בקמפיין ראשוני). ותחומי עיניין - כמו אופנה, שמות של מותגים וכו'.

אחרי שהגדרנו את קבוצת היעד לרוב נקבל מספר גדול של מתעניינים פוטנציאלים -אנחנו מריצים את הקמפיין ורואים מי היו המתעניינים ובהתאם לתצאות אנחנו משפרים מדייקים את הקמפיין לאוכלסיית היעד הספצפית.

2. האופציה השניה היא להעלות קמפיין עם סרטון/כתבה וכו' לעשות טירגט של גס ולבחון מי המתעניינים שצפו לדוגמה בלפחות 50% מהסרטון או שקראו את הכתבה וכו' .

בשני המקרים בונים קהל מתוך המתעניינים במוצר וניתן להרחיב את המתעניינים באמצעות בניית קהל לוקלייק - כלומר קהל שפייסבוק או גוגול יכולים לנבא שיהיה דומה למתעניינים במוצר שלנו שהגיבו לקמפיין.
 
למעלה