המלצה ללימודי קורס דיגיטלי

ronenrii

New member
המלצה ללימודי קורס דיגיטלי

שלום רב
מעוניין ללמוד שיווק דיגיטלי.
תחום המעניין אותי.
בעבר נסיתי להתקבל לקורס מטעם המדינה דיגעטל טאלנט וכבר בשלב הראשון לא עברתי.
אני כרגע עם בעיה רפואית לא נעימה ואיני עובד מס חודשים.
1.האם יש מקום פרטי,מטעם המדינה שניתן ללמוד ללא עלות או סבסוד נמוך?
2.האם ניתן דרך האינטרנט ללמוד ללא עלות?
3.האם יש חברות השמה שניתן להתקבל לתפקידים דרכם ללא נסיון לתפקידי גוניור? ואם יש לך מיילים שלהם?
בברכה רוני
 

upmarket

New member
קורס און ליין לשיווק דיגיטלי

הי רוני,
לפני שאמליץ על מקומות ללמוד שיווק דיגיטלי חינם או במחיר ממש נמוך אני רוצה להסביר את נושא.
שיווק דיגיטלי הוא עולם ומלואו - הוא כולל בתוכו אין ספור אספקטים שרק את חלקתם אזכיר - ניהול נוכחות ברשתות חברתיות, קידום אתר במנועי חיפוש, קניית מדיה ברשתות פרסום, קניית מדיה PPC בגוגל או בפייסבוק, שיווק באמצעות פייסבוק או אינסטגרם, בניית פאנלים, בניית אתר, ניהול מוצר, דרופשיפיינג והרשימה עוד ארוכה.

ככל שאנחנו מתקדמים עם השנים התחום נהיה מורכב מאוד ואפילו מבלבל ולכן ההמלצה שלי היא פשוטה. להתחיל ללמוד נושא אחד ולהתמקצע בו. על מנת להבין זאת אתה צריך להחליט מה מטרת הלימוד ואז למצוא את הכלים שיעזרו לך. מצד שני לא לפחד, אם לומדים באופן מסודר ומתודי - מתנסים על פרוייקטים אישים או שעוזרים לחברים כדי לצבור ניסיון - אפשר ללמוד את התחום ולהצליח בו.
עכשיו לשאלתך - כנראה שהמקום הכי טוב להתחיל ללמוד שיווק ולקבל רעיונות הוא יו-טיוב ובמקביל לקרוא באתרים של משווקים בישראל. יש ביוטיוב תוכן רחב מאוד בכל נושא וחלקו הוא המקצועי ביותר – כיוון שהאינטרס של החברות כמו גוגל הוא להנגיש את הידע. ולכן הן מייצרות תכנים איכותיים ולימודיים. רוב התכנים הם באנגלית אבל יש גם הרצאות בעברית.

בנוסף יש את udemy באמצעותו ניתן ללמוד כמעט כל תחום בשיווק דיגיטלי הקורסים עולים לרוב בין 10$ ל 300$ והם ברמה מקצועית מצויינת. אתה כמובן יכול לקרוא את הביקורת.

אם האנגלית שלך לא מספיק טובה – הייתי ממליץ לך דוווקא להתחיל בתרגול השפה באמצעות האתר italki לתרגל את השפה במחירים ממש נוחים עם מורים מסביב לעולם.

אתה כמובן מוזמן להיכנס לפורום כאן ולהתייעץ בכל נושא בתחום. הלימוד הכי טוב הוא באמצעות התנסות עצמית על פרויקט שלך.

לגבי עבודה בתחום, לדעתי האישית גם ג'ונייר בימינו צריך לבוא עם רקע מסויים. כמעסיק אני יכול להגיד לך שזה די מתסכל להכשיר עובד מההתחלה ואז הוא מגלה שהתחום לא מתאים לו כלל או שקשה לו להתחבר לתחום כי הוא דימיין עולם שונה לחלוטין של עבודה.
אם תצבור ניסיון ותוכל לספק שירות ללקוחות כג'ונייר אתה יכול לעבוד מהבית באמצעות xplace.

בהצלחה
 
למעלה