מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?

upmarket

New member
מה זה RTM? והאם שווה להצטרף לשיגעון?

(RTM -(REAL TIME MARKETING
הבאזז החדש בעולם השיווק הוא ביצוע מהלכים של RTM כלומר שיווק בזמן אמת. המשמעות שלו היא לקחת סיטואציות אקטואליות ולתת להם פרשנות מותאמת לקמפיין מתוך כוונה להשיג וויראליות ובאמצעותה חשיפה מוגברת למותג.

בימים האחרונים אני שומע את שימוש מוגזם בביטוי, כלומר כולם מנסים להצטרף לחגיגה ולייצר תהליכי RTM וגם מצד הלוקחות עולות בקשות. אבל כמו כל תחום צריך לעשות הפרדה בין יעילות שבשימוש ובין הניסיון להראות עדכניים.

לדעתי הערך העיקרי בתהליכי RTM מיועד למותגים חזקים המבצעים תהליכי ברנדינג לאורך כל השנה. אם אתם עסק קטן שמעוניין להשיג חשיפה ומנסים לרכב על הגל, אני ממליץ לעזוב את ה RTM ולהתרכז אך ורק בתוצאות. אין דבר יותר מביך ממידע אודות הברנד שלכם ברשת כשהוא מתקשר לסיטואציה שנשכחה בהיסטוריה ולקוחות מוצאים אתכם בתוצאות החיפוש עם מודעה מוזרה.

תתרכזו בהגברת היעלות ושיפור התוצאות. תזכרו שלעיתים שמות של מהלכים שיווקים היא עוד דרך של חברות שיווק להגדיל הכנסות מלקוחות קיימים במכירת מוצרים נוספים ולא בהכרח הדרך הנכונה עבור המוצר שלכם.
 

upmarket

New member
דגומה לשיווק בזמן אמת

צרפתי כאן תמונה שעשתה חברת דורקס כפרסומת לאחד המוצרים שלהם אחרי הזכיה של נטע בארוויזיון.

 
למעלה