לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1821418,214 עוקבים אודות עסקים

פורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום שיווק דיגיטלי

הפורום הזה מהווה מקום מפגש לכל מי שתחום השיווק, שיווק דיגיטלי והפרסום מעניין אותו ונוגע לו, החל מאנשי מקצוע, סטודנטים וסתם מתעניינים. הרעיון הוא ליצור קהילה שבה ניתן להחליף דעות לבקר, לרכל, לגנוב רעיונות ובקיצור להגיד בפנים כל מה שבא וקשור לנושא והכי חשוב בצורה אנונימית.
x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'לא מצליח להרוויח באדסנס'
לא מצליח להרוויח באדסנס
07/01/2019 | 12:46
4
23
יש לי אתר תוכן, נקראו בו בחודש האחרון 5,500 דפים (כ-2 פרסומות לדף). מתוכם הרווחתי דרך אדסנס רק 25 שקלים. ברור לי שהפרסומות לא מתאימות לתוכן של האתר. אילו עוד אלטרנטיבות למוניטיזציה על האתר פרט לאדסנס יש לי?
שיווק דיגיטלי >>
לצפיה ב-'מוניטזציה לאדסנס'
מוניטזציה לאדסנס
( לעמוד שלי בתפוז )
07/01/2019 | 16:52
3
15
הי גל, אחלק את התשובה לשניים:
1. אני מניח שאתה מתכוון ל 5500 דפים נצפים. ממספר כזה קשה מאוד להרוויח כסף מאדסנס - כיוון שמדובר בכמות קטנה של גולשים. אם התוכן שלך הוא כללי אז רווח של 5  ש"ח ל- CPM - כלומר ל1000 חשיפות אלו ביצועים סבירים. אם יש לך תוכן מאוד יחודי ומאוד תחרותי תוכל להרוויח יותר.
 
2. מוניטזציה לאדסנס נעשית במספר אופנים:
א. תוכן איכותי באתר - כלומר אני רוצה שבאתר יהיו תכנים שהם יש תחרות על מילות מפתח. לדוגמה - אתר שעוסק במשחקים לילדים או במתכונים - ההכנסה תהיה נמוכה משמעותית מאתר שעוסק במידע על עורכי דין לגירושים. אומנם קל יותר לייצר תוכן מתכונים, אבל הרווח פר הקלקה נמוך משמעותית.
 
ב. מיקום הבאנרים - גוגל מספק מספר גדלים וסוגי באנרים, אתה צריך לערוך מחקר באתר שלך לראות היכן נמצאים מיקומי וסוגי הבאנרים האפקטיבים ביותר.
ג. התאמת הבאנרים לאתר מבחינת צבעים וסוג - יש שני סוגי באנרים - טקסטואלים ובאנרים שהם תמונות. כל סוג מתאים לתוכן אחר.
 
ד. על מנת להגדיל הכנסות באתר רצוי להשתמש במערכת הגשת התוכן של גוגל DFP המאפשרת לייצר תחרות על תצוגת הפרסומות. זאת כמובן במידה ויש לך ספקי פרסום אחרים.
 
ממה שאני מבין כרגע אתה נמצא בתחילת הדרך, את המשאבים תשקיע בהגברת טראפיק לאתר על פני מוניטזציה כיוון שבכל מקרה ההכנסות יהיו מאוד נמוכות כרגע.
 
מוזמן לשלוח קישור לאתר שלך ואז התשובות שלי יהיו מתאימות יותר עבורך.
שיווק דיגיטלי >>
לצפיה ב-'מוניטיזציה לאדסנס'
מוניטיזציה לאדסנס
<< ההודעה הנוכחית
08/01/2019 | 20:45
2
5
היי תודה על המענה, 
 
1 - אתה אומר תוכן ייחודי ארוויח יותר בגלל שיכנסו יותר גולשים ואז יותר צפיות או שאדסנס יודעים לזהות תוכן איכותי
 
2 א - לא הבנתי למה
ב - איך אפשר לדעת את זה? 
ג - תוכל להרחיב על גוגל DFP?
 
מאיזה מספר צפיות אתה חושב שאני אתחיל להרוויח, אני שואף לרווח של לפחות 500 ש"ח בחודש
שיווק דיגיטלי >>
לצפיה ב-'מוניטיזציה לאתר'
מוניטיזציה לאתר
( לעמוד שלי בתפוז )
10/01/2019 | 09:15
1
4

הי גל, אני אנסה לענות לשאלות בקצרה כי השאלות הן מורכבות.
1. גוגל הוא מנוע חיפש שיש לו יכולות של סריקת תוכן בדפי אינטרנט ויכולת להבין את אופי התכנים ע"י ניתוח של מילות המפתח העיקריות בדף ובהתאם לכך הוא יודע לקשר בין התוכן הנמצא בדף לתוכן פרסומי.
אם יצא לך לפרסם בגוגל בטח שמת לב שאתה יכול להגדיר את מיקום הפרסום, לקבוע מילות מפתח רלוונטיות וכו' כלומר יש כאן שילוב בין מערכת אוטומטית לבין יכולת ניהול ושליטה בהופעת הפרסום. התפקיד של מערכת הפרסום הוא לקשר בין התוכן הנכון לפרסומת המתאימה ולצורכי הגולש.

לכך תוסיף יכלות מדידה של גוגל לביצועי הפרסום ביחס לתוכן ועוד עשרות פרמטרים שונים – באמצועתם גוגל יודעת להתאים באופן מצויין פרסומת לתוכן.

2. על מנת להעריך סוג תוכן ורווחיות ממנו – אתה יכול להיכנס לממשק הפרסום של גוגל ב adwords  שם תמצא כלי לניתוח מילות מפתח שנותן הערכה של מספר חיפושים בחודש ומחיר להקלקה. הכלי הזה לא מדוייק בלשון המעטה אבל  באמצעותו אפשר להבין פוטנציאל הכנסות מתוכן. שכן תוכן שיש שיש בו מעט חיפושים ועלות קליק גבוה יהווה גם מקום אטרקטיבי למפרסמים שמחפשים לטרגט קהלים לתוכן הרלוונטי.

3. לגבי מיקום הבאנרים – יש מיקום שהם אפקטיביים יותר לאתר, יש צבעים שבאתר שלך יגרמו ליותר גולשים להקליק, מיקומים אפקטיביים, התאמות למובייל או דסקטופ וכו'.
חייבם לנתח את הנתונים באמצעים שונים על מנת להבין היכן למקם את הבאנרים ביחס לתוכן. יש כאן המון ניסוי וטעייה.

4. DFP היא מערכת פרסום מורכבת – אני חושב שתצטרך לפתוח חשבון ולשחק בו ולשאול אותי שאלות ספציפיות יותר.
https://admanager.google.com
5. לגבי ההכנסות מהאתר – אם הבנו שאתה מרוויח 5 שקלים cpm כלומר ל1000 חשיפות באתר שלך. על מנת להרוויח 500 שקלים לחודש תצטרך כ 100,000 חשיפות חודשיות (הנתון כמובן יכול להשתנות בהתאם לתוכן) כלומר כ 15,000 – 25,000 מבקרים בחודש באתר יניבו לך את הסכום הזה כי כל מבקר צופה במספר דפים. יש כמובן שיטות מוניטזציה שונות שיכולות להגביר לך את ההכנסות ולייצר בכמות מבקרים כזו הכנסה גבוהה משמעותית כמו איסוף לידים בתחומים תחרותיים. תמיד טוב לשלב בין מספר שיטות מוניטיציה ותמיד טוב להכניס תכנים עם פוטנציאל רווח גבוה יותר יחד עם מילות חיפוש לפוטנציאל טראפיק גבוה.
 
 
 
שיווק דיגיטלי >>
לצפיה ב-'מוניטיזציה למודעות גוגל'
מוניטיזציה למודעות גוגל
10/01/2019 | 15:04
5
היי, שוב תודה על המענה,
 
1 - את עניין העכביש של גוגל אני מכיר, אתה מתכוון שהוא גם סורק את התחרות שיש במילות החיפוש? חשבתי שאמור לעניין את ה'עכביש' רק פופולאריות התכנים בהתאם לשאילתת החיפוש, בין אם יש על המילה תחרות ובין אם לא כי מה זה משנה בעצם. יכול להיות שאני טועה?
 
2 - לגבי גוגל אדוורס, בעבודתי הקודמת הייתי משתמש בו המון. בפעם האחרונה שניסיתי למצוא את הכלי הזה הוא נעלם, או שלא הייתה אפשרות להשתמש בו לדעתי כי הם הגבילו את זה לבעלי אתרים שיש להם מינימום של כניסות מסוים ולא לכל אחד יש גישה לזה. יכול להיות שזה השתנה?
 
3 - ניתוח תוכן באמצעים שונים, אלו לא נתונים שרק גוגל יכול לראות? איך ניתן לראות האם הפרסומות של גוגל מצליחות ולמה שהם ישתפו אותי במידע הזה. בכל אופן הייתי שמח לדעת באילו אמצעים אני יכול להשתמש על מנת לגלות נתונים אלה בכדי שאכן אוכל לעשות על זה אופטימיזציה מבחינת מיקום, צבע וכו'.
 
4 - יכול להיות שבאמצעות הכלי הזה התכוונת שאוכל לבדוק את המודעות שגוגל שמים ובהתאם לעשות אופטימיזציה? או שגוגל מתכוונת שאבדוק באמצעות זה את המודעות שאני שם באתר?
 
 
סליחה על החפירה�� אלו שאלות שאני פשוט לא מוצא להן תשובות חד משמעיות בשום מקום. 
 
שיהיה סופשבוע טוב ! 

 
שיווק דיגיטלי >>

מנהל/ת הפורום

אודות:
צוות UpMarket עוסק בשיווק אינטרנטי מעל לעשור, וצבר מידע רב, ניסיון יקר ותובנות עמוקות אודות ניהול אסטרטגיות שיווק עבור עסקים אינטרנטיים. הניסיון שלנו
עוד...

הודעות אחרונות

13:03 | 21.01.19 Arielvista
15:57 | 15.01.19 אורחים בפורום
15:42 | 10.01.19 ayalashr
09:18 | 09.01.19 havass
11:46 | 07.01.19 אורחים בפורום
13:27 | 25.12.18 upmarket
14:25 | 03.10.18 אורחים בפורום
13:24 | 02.10.18 מוטי קפלן

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ