האם אתם עושים SEO לאתר שלכם?

upmarket

New member
האם אתם עושים SEO לאתר שלכם?

SEO - Search Engine Optimization
המשמעות הראשונית של SEO הינה התאמת האתר שלכם כך שמנוע החיפוש ידע לסרוק אותו היטב. המשמעות השניה היא בניה של מניפולציות כך שמנוע החיפוש יתן לכם עדיפות בתוצאות החיפוש - כאן לא נעסוק בזה כיוון שהתחום מיועד למקצוענים בלבד.

**אם יש לכם אתר וורדפרס - תתקינו את התוסף הבא שיעזור לכם לבנות את דפי האתר בצורה יעילה למנועי החיפוש :
yoast.com

על מנת לקדם את האתר - צריך להתמקד בבניה נכונה של תוכן האתר, המבנה ההיררכי שלו, קישורים פנימיים, תיוג תמונות, כתיבה של תכנים מעניינים ומשמעותיים מעל ל500 מילים בפוסט וכו'. לטיפול בתוכן האתר - אנחנו קוראים "קידום פנימי".

בנוסף אנחנו צריכים ליצר פעילות קידום חיצונית - כלומר אנחנו מעוניינים לקבל לינקים מאתרים אחרים שמצביעים על התוכן שלנו על מנת שגוגל יגיע אל האתר שלנו (אחת הדרכים) ויבין שהתוכן שלנו מעניין.
דרכים בסיסיות לקבל לינקים - רישום האתר לרשתות חברתיות וניהול עמודים/תוכן ברשתות אלו, פרסום מאמרים באתרים חשובים שעוסקים בתחום שלנו ושיטות נוספות שנרחיב עליהם בהמשך. חשוב להזהיר כאן שניהול הלינקים שמצביעים אל האתר שלנו צריך להיות קפדני. אנחנו לא יכולים להספים אתרים (כלורמ לזרוק לינקים בפורומים), חשוב שהליניקים יהיו איכותיים ומאתרים שיש להם טראפיק ממשי ובתחום שלנו. בטח לא לקנות לינקים משירותים מפוקפקים, לקנות שירות זול מפייבר וכו'.

ההמלצה שלי היא תמיד לעשות את ההתאמה של האתר למנועי החיפוש מבחינת המבנה – ולהקפיד על התוכן כך שיהיה איכותי. רק פעולה זו מספיקה כדי לגרום לכם לקבל תנועה איכותית ממנועי החיפוש. אם תלמדו את עקרונות ה SEO אפילו באופן בסיסי, תגלו שאתם מקבלים מגוגול כניסות אפילו אלפי כניסות לחודש – רק בגלל שהתאמצתם מעט. המשמעות של 1000 כניסות לחודש בתחום מסחרי משלוה לשווי (תלוי בתחום) של בין 1000 ל 10000 שקלים באמצעי פרסום ממוקדים.

הפוסט הזה הוא רק רקע בסיסי לקידום האתר בגוגל – אתם מוזמנים לשאול שאלות כדי שאוכל להרחיב את המענה ולסייע לכם לקדם את עצמכם חינם.
 
למעלה