בחירות 2019 וההשפעה על תקציבי הפרסום שלכם באינטרנט בישראל

upmarket

New member
בחירות 2019 וההשפעה על תקציבי הפרסום שלכם באינטרנט בישראל

לפני כשעתיים הודיעו על הקדמת הבחירות הכלליות לאפריל 2019, המשמעות הישירה למפרסמים הישראלים היא עליה במחירי הפרסום בפייסבוק ובגוגל. ולמעשה אפשר כבר עכשיו לחזות שמאמצע מרץ, מחירי הפרסום בישראל יהיו בלתי נסבלים עבור המפרסמים הקטנים.

קחו בחשבון, פסח יחול ב 19 לאפריל 2019 - כלומר עלול להיות נזק משמעותי לאלו המוכרים שירותים לחג - כמו ניקוי ספות, ניקוי דירות, צביעת בתים, רשתות מזון, חברות וחוניות למתנות וכדומה.

לכן כבר עכשיו מומלץ לבנות קבוצות טירגוט כדי לייצר רימרקטינג שיהיה זול יחסית, לאסוף לידים, וליצור חומרי מדיה אטרקטייבים על מנת להנות מחשיפה גבוהה יותר באופן יראלי ולתכנן פרומואים אפקטיבים שיתגברו על הספאם של המפלגות. אם העסק שלכם הוא מהעסקים שהפעילות יורדת בו משמעותית בחג. תכננו את התקציבים שלכם כך שתמנעו ככל האפשר מפרסום במהלך אפריל ואפילו מאמצע מרץ.

יש לכם עוד שיטות כדי לייצר פעילות שיווקית אפקטיבית לפני החג?
 
למעלה