5 הצעות לפרסום באינטרנט

5 הצעות לפרסום באינטרנט

בעלי אתרים/עסקים,
אני מניח שהשקעתם לא מעט משאבים בהקמת אתר לתפארת ואינכם רואים תוצאות לעמלכם ?!
אתר מקודם בגוגל הינו עדיין כלי השיווק הממוקד והיעיל ביותר לגיוס לקוחות לעסק שלכם … פייסבוק הורידו מאד את מידת החשיפה לפוסטים בדף העסק כך שכרגע הקידום בפייסבוק ללא פרסום הפך להיות קשה.
אני יודע שלרובכם אין הזמן והידע להשקיע בקידום אורגני בגוגל אך למרות זאת אני רוצה לתת לכם פה סדרה של טיפים שישמשו אתכם לקידום האתר שלכם.
אם אתם בתחילת הדרך או שתקציבכם אינו מאפשר השקעת משאבי קידום אורגני בגוגל אז כדאי לאמץ וליישם טיפים אלו …
יחד עם המגבלות שלכם שציינתי קודם צריך לגייס קצת רצון וקצת יכולת (וגם זמן …) כמאמר הפתגם "עם קצת רצון וקצת יכולת – גם פיל יכול לרכוב על תרנגולת" , אז הנה הטיפים וההמלצות :
1. ראשית, אם טרם הקמתם אתר, אז אני מציע לכם לשקול היטב הקמת אתר בפלטפורמה של wordpress וזאת מכיוון שפלטפורמה זו הינה מאד ידידותית למשתמש בעדכונים ובניהול האתר שלכם. בנוסף לכך זו פלטפורמה מאד ידידותית לשם קידום אורגני בגוגל ואין לי מילים אחרות לומר מלבד זו שגוגל אוהב אותה. כמו כן ישנם הרבה תוספי wordpress חלקם חינמיים שיוכלו לעזור לנראות ולקידום של אתרכם. אני ממליץ לכם על התוספים הבאים :
WordPress SEO , W3 Total Cache,WP-Optimize
התוסף הראשון משמאל יעזור לכם במילוי התגים הנחוצים לקידום האתר בכל דפי האתר וינתח עבורכם את המצב לאור הדרישות של גוגל, ו-2 התוספים הראשונים ידאגו לאופטימיזציה של מבנה האתר ושיפור מהירות של הגלישה והתגובה באתר שלכם כאשר אתם עוסקים בתהליך של פרסום בגוגל.
2. בצעו מחקר מילות מפתח ראשוני לאתר שלכם ובחרו את מילות המפתח האופטימליות בהן תקדמו את דפי האתר שלכם. מחקר מילות מפתח ראשוני תוכלו לבצע על ידי איתור 2 פרמטרים לכל מילת מפתח . הראשון, כמות החיפושים החודשית (דרך הכלי החינמי של גוגל – מתכנן מילות המפתח) והשני מידת התחרותיות שאותה תאתרו באמצעות חיפוש מילת המפתח בגוגל בין גרשיים (למשל "קידום בגוגל") ואיתור כמות התוצאות לכל מילת מפתח. אתם צריכים לתת עדיפות למילות מפתח עם כמות חיפושים סבירה (מעל 100 בחודש ) ומצד שני כמות תוצאות לא גדולה מדי …
3. אם האתר עלה כבר לאוויר אני מציע לכם לרשום את האתר שלכם ב- 2 כלים חשובים : האחד google analytics אשר דרכו תוכלו לנטר ולפקח אחר מקורות הכניסה והגולשים באתרכם והשני כלי ניהול האתרים google webmaster tools אשר דרכו תוכלו לקבל המון מידע על האתר שלכם … אגב שני הכלים הינם של גוגל וכמובן חינמיים. ממליץ לכם ללמוד אותם היטב לתועלתכם.
4. בכל אחד מדפי האתר שלכם ישנם כמה תגי מטה חשובים שעליהם צריך להקפיד. 2 החשובים ביותר הינם תג כותרת (title) ותג התאור (description) הקפידו בבקשה לעדכן תוכן שיווקי עם שימוש במילת המפתח של הדף ל-2 התגים הללו בכל דפי האתר שלכם. שימו לב שהם יהיו יחודיים לכל דף ואל תשכפלו אותם… הקפידו שבכותרת – title לא יהיו יותר מ-70 תווים ובתאור – description לא תעברו את סף ה-156 תווים.
5. כאשר מדברים על פרסום בגוגל לאתרכם דאגו לכך שבאתר יהיה בלוג (דף מאמרים וטיפים בתחום בו אתם עוסקים) … גוגל לא אוהב את המילה "מאמרים". הוסיפו תכנים לבלוג בתדירות שלפחות 1-2 פעמים בחודש. זה מעודד את עכבישי גוגל לבוא ולסרוק את אתרכם בתדירות גבוהה. כתבו בבלוג מאמרים עם ערך מוסף לגולש מחד ושיווקים מאידך – התוכן הפך להיות ה"מלך" בקידום אתרים בגוגל ותרומתו לקידום האתר שלכם התגברה לאחר העדכונים האחרונים של גוגל. אם אתם לא כ"כ אוהבים לכתוב , פשוט התחילו ,הקציבו לכם כמה שעות בחודש ותראו שהשד לא כ"כ נורא. חשוב כי המאמרים יהיו מקוריים משלכם , לכן אל תעתיקו ממקורות אחרים. גם אם קשה לכם לכתוב ואתם רוכשים שרות כתיבת תוכן – הקפידו שאתם מקבלים מאמר מקורי שלא הועתק בשלמותו או בחלקו ממקור אחר. ניתן לוודא זאת באמצעות תוכנה הנקראת copyscape בעלות מזערית של 10$ ל-200 שימושים. שלבו בצורה מושכלת בתכנים שלכם את מילות המפתח שבחרתם (או מילים נרדפות או דומות להן) במסגרת מחקר מילות מפתח וקשרו באמצעותם (קישורי עוגן – anchor ) לדפי האתר המתאימים אותם ברצונכם לקדם. זכרו כל כתיבת של מאמר/תוכן נוסף לאתר שלכם תתרום לסמכותיות שלכם בעיני גוגל וממילא תסייע בקידום האורגני בגוגל של אתרכם. מידת הסמכותיות שגוגל מעניקה לכם נובעת מביצוע של authorship לדפי האתר שלכם.
תוכלו להוסיף את ה-authorship לדפי האתר שלכם באמצעות חשבון הגוגל פלוס (google plus ) שלכם ואם עדיין אין לכם חשבון ברשת חברתית זו של גוגל , אני ממליץ מאד לפתוח – זה תורם לתהליך קידום אורגני של האתר שלכם. כמובן שפנייה אל חברת פרסום מקצועית העוסקת בתחום מיתוג העסק ובניית אתרים עם צוות מקדמים אורגניים מקצועיים יעזרו לתהליך זה לקרות מהר עוד יותר.
 
למעלה