שיווק גימיק שיווקי למוצר קיים

em2244

New member
שיווק גימיק שיווקי למוצר קיים

שלום וברכה ותודה על הפורום המחכים... רציתי לשאול, עלה במוחי רעיון על גימיק שיווקי למוצר שקיים בשוק כבר שנים ונמצא בכל בית ובכל משרד והגימיק הנ"ליקדם את שיווק המוצר היות ויש תחרות מידי שנה בשיפור ועיצוב המוצר בין החברות, רשמתי את הרעיון במשרד פטנטים מוכר ובנתיים זה בשלבי הצעה לחברות בעולם, שאלתי היא איך ניתן לפנות לחברות בדרך עצמאית או להשיג חברה או אדם שיעשה זאת כי אין לי אנגלית וגישה להגיע ולנהל דו שיח עם חברות היצור בחו"ל, המשרד רוצה הרבה כסף על כל פניה לחברה וזאת בנוסף לאחוזים שיקבל במידה ותסגר עיסקה בעז"ה... שאלתי היא האם יש חברה שלוקחת את הרעיון ומשווקת אותו?
 
אני ממליץ לך להתייעץ עם מי שמתמחה בפטנטים, מעבר לרישום...

והגנה על זכויותיך שזה הכי חשוב מבחינה משפטית בתחילת הדרך, אני מניח שיש חברות שעוסקות בשיווק ומיסחור הרעיון לכסף, יתכן שמי שרשם לך את הפטנט, מניח שעו"ד יוכל לייעץ לך.
בכל מקרה אני מניח שכל גורם בהפצה של הפטנט למוצר וליישום,ידרוש תשלום ו/או עמלה. נסה לסרוק באינטרנט לפי מילות מפתח אני מניח שתמצא לא מעט, ואז תנסה להשוות בינהם, לשמוע הצעות והמלצות ואז להתקדם.
דרך נוספת היא פשוט ל]פנות לאותם חברות שיש לפטנט שלך ערך עבורם, ולנסות לעניין אותם, כמובן שתמיד תדאג להגן על עצמך מבחינה משפטית/הסכמי סודיות וכדומה, וכמובן בהגנה שנותן לך רישום הפטנט.
 

dandai1

New member
ייעוץ שיווקי

אהלן,
במקרה כזה ההצעה הטובה ביותר עבורך תהיה לפנות לחברת ייעוץ שיווקי ולספר להם בדיוק מה שאמרת פה ואף לפרט בנושא יותר, הם יוכלו לעזור לך.
אם אתה לא מכיר, ממליץ בחום עליהם: ייעוץ שיווקי, הם שיווקו בעבר המון מוצרים של החברה שלי ועשו עבודה יוצאת מן הכלל.
 
dandai1 נא להימנע מפרסום משרדים בפורום. בכל מקרה תמיד....

מומלץ לעשות סקר שוק.
 
למעלה