שאלון עשה זאת בעצמך XD

../images/Emo216.gif../images/Emo71.gif שאלון עשה זאת בעצמך XD

אז ככה, חשבתי על רעיון חביב. אני מקווה שזה בסדר >< כל אחד כותב איזה.. 10 שאלות מקוריות, ואח"כ, אחרי שכולם כותבים שאלות, מצרפים את כל השאלות ביחד, ונוצר שאלון חדש דנדש שכולם עונים עליו!
נממ, אני מבקשת שלא תכתבו 'אין לי רעיון' או 'אין לי כוח'.. תפעילו קצת את המוח שלכם
תהנו
 

I R i T 94

New member
../images/Emo220.gif גוו נוגע D:

שעה אהובה ביום? מתי התעוררתם היום? אוהבים לישון? מהו השיא שלך בשינה? פעם לא ישנת יום שלם? איזה פלאפון יש לך? של איזו חברה? ממתי הפלאפון? החלפתם פעם? כמה פעמים?
 

Helen77

New member
טוב, אני אנסה להיות מקורית...

1. מאמין בקסמים? 2. אם היית יכול לעשות איזשהו קסם, מה הוא היה? איזה כוח היית רוצה שיהיה לך? 3. מה הדבר הכי משמח שיכול לקרות לך ברגע זה? 4. כלבים\חתולים? 5. איזו חייה היית רוצה להיות? 6. איזה שחקן קולנוע היית רוצה לפגוש? 7. תיק צד או על הגב? 8. לבשל אוכל\להזמין אוכל? 9. אוהב כשיש לך יומולדת? או שימי הולדת דווקא גורמים לך דיכאון? 10. מהו הספר הכי טוב שקראת? 11. היית רוצה להגיע לירח? 12. גרביים תואמים או כל אחד בצבע שונה? טוב, זהו בינתיים :)
 

Rain must fall

New member
קיי מאגניב D: ../images/Emo118.gif

מתי התאהבת לראשונה? יש לך חבר? הלכת לבית ספר היום? קר לך? להקה אהובה: זמר/ת אהוב/ה: חוגג סילבסטר? אם היו אומרים לך להביע 3 משאלות, מה היית אומר? אם היו אומרים לך שכל החיים יהיו עונה אחת. או חורף או קיץ. מה היית מחליט? צבע אהוב עלייך:
 

SPIDER PIG

New member
../images/Emo121.gifנקווה שיצליח ../images/Emo8.gif

אוהבים קרפדות? וצפרדעים? יודעים מה ההבדל בין קרפדות לצפרדעים בכלל? ואילניות, אתם יודעים מה זה אילנית? אוהבים אילניות? אתם יודעים כמה סוגי דו חיים יש לנו בארץ? ואתם יודעים איך קוראים לכל סוג? אם כן - קדימה לפרט: אוהבים שאלות פתוחות? מעדיפים שאלות - פתוחות/אמריקאיות/כן ולא ?
 

anna the best

New member
או.קיי ../images/Emo39.gif../images/Emo105.gif מנסה

1. איך כדאי לי לקרוא למאומצים שלי? 2. עשיתם עבודת שורשים כבר? אם כן, זרקתם אותה אחרי זה או לא? 3. מה הדבר הכי נועז שעשיתם? 4. מה אתם רוצים לעשות אחרי הצבא? 5. מה אתם רוצים לעשות\עשיתם בצבא? 6. מה עדיף: צונאמי, התפרצות הר געש, הוריקן או רעידת אדמה באדץ? 7. מה הדבר הכי נורא שאי פעם איחלתם למישהו (+לפרט)? 8. אוהבים לעצבן אנשים? 9. למה? 10. שלג, גשם חזק או ברד?
 

דנטל

New member
עושה זאת בעצמי

1. הרכבת פעם רהיט בשיטת "עשה זאת בעצמך"? 2. באיזו כתה התחלת ללכת לבד לבית הספר? 3. פעם עשית לעצמך תספורת? 4. אם כן - איך יצא? 5. מה הדבר הראשון שבישלת לבד? 6. איך יצא? 7. יש משהו שלמדת לבד? 8. איזה סוגים של סוליטר שיחקת בחיים שלך? 9. באיזה מהם את/ה הכי טוב/ה? 10. יודע/ת מה מסמלות האותיות D.I.Y?
 

ש י ו ש1

New member
חח ננסה..

היי ! , איך החיים? איזה מוזיקה אתה אוהב? האם יש לך שוקס\שואומי\שין וכדומה? אתה אוהב ים? וחורף? מה עדיף,חורף או קיץ? יש לך חבר\ה? אם כן , כמה זמן אתם ביחד? אם לא,האם היה לך אי פעם ? איך אתה אוהב את הקפה שלך ?^^ כמה זמן בממוצע אתה במלה על המחשב ביום? יש לך מחשב בחדר? בן כמה אתה? איפה אתה גר ? ואיפה היית רוצה לגור כיום? גר עם ההורים ? אממ נראה לי שזהו חח לא עולה לי למוח שאלות.. D:
 

Nataly B

New member
מנסה חח

מה דף הבית שלך? שלושה אנשים אחרונים שקבלתי מהם מסר: 3 אתרים שאתם חייבים לגלוש בהם כל יום: מפחד מטיסות? לאלה שלא סיימו ללמוד- מבחן האחרון שעשיתי: הציון שקיבלתי בו: לאלה שסיימו ללמוד- מבחן שלעולם לא תשכחו: הציון שקיבלתי בו: מוסיקה רועשת או שקטה? נשארים עם הפיג'מה עד מאוחר או ישר מחליפים בגדים? צפון, דרום או מרכז? ימין או שמאל?
 
אמממ .. מתי עונים על השאלות?../images/Emo122.gif

ומנדבת קצת שאלות: יש חיה בבית? אם כן איזה ואיך קוראים לה? אם היית יכול להיוולד בשם אחר איך היית רוצה שיקראו לך? בני כמה הייתם רוצים להיות עכשיו? אוהבים פסטה?
 
../images/Emo15.gifנממ..

אכלת היום בננה? מה צבע האנרק שלך? יש לך קופת חיסכון? האם לדעתך במבה עם שוקולד זה טעים? האם יש בחדר בו אתה נמצא כעת נרות? תופפת אי פעם על דרבוקה? אתה לובש גרביים? אתה אוהב את הלו קיטי? מה שם הבן אדם הראשון שעולה לך בראש? אכלת פעם סופגנייה עם שוקולד?
 
למעלה