פצעים פנימיים בפנים - טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית RF

פצעים פנימיים בפנים - טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית RF

בהסתייגות שלא ראיתי ולא אבחנתי את מצבך, על פי תיאורך יתכן ואתה סובל מאקנה ציסטי בין אם כרוני או זמני, שהוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה והם לא מגיבים בד"כ לקרמים המיועדים למריחה על העור.

ההנחה היא שההתפרצויות מושפעות מפעילות הורמונאלית. מסיבות לא ידועות, בלוטת השומן בעור נעשות סופר-רגישות לשטף הזה של הורמונים, ומגיבות בייצור יתר של סבום (שומן). השומן המיוצר הוא כה רב, עד שלמעשה בלוטת השומן עצמה נעשית "דחוסה" ותפוחה, ומוקשית כאשר כמות השומן רבה. בגלל שהיא לא מסוגלת לדחוף את השומן העודף לתוך הריפוד של זקיק השערה (המוביל לפני שטח העור דרך הנקבוביות), בלוטת השומן "מתבקעת" ומתפרצת מתחת לעור. זה גורם לזיהום אקוטי וגירוי, ומוביל לאדמומיות וכאב של אקנה ציסטי. ההרס הזה מתחיל עמוק בעור – בדרמיס - ומסיבה זאת הוא מסתיים הרבה פעמים בצלקות.

הרבה דרמטולוגים רואים אקנה ציסטי כסוג החמור ביותר של אקנה מזיק, ומודים שהאופציות הטיפוליות מוגבלות לתרופות אורליות כמו רואקוטן או אנטיביוטיקות הצד השלילי הוא שתרופות מרשם אלה מלוות בתופעות לוואי ולכן בד"כ ניתנות במינון נמוך. כמו כן הן מיועדות לשימוש ארוך טווח, וההשלכה העיקרית שצריכה להילקח בחשבון היא התפתחות עמידות של החיידק, מה שיגרום לאקנה לחזור.

ישנם מוצרי-מדף רבים לטיפול באקנה, וגם תרופות מרשם לא מעטות. המבחר מבלבל, ואין תוכנית טיפול אחת שתתאים לכל אחד. לצערנו, לפעמים יש ללמוד מהי השיטה או שילוב השיטות הטוב ביותר עבורנו - דרך תהליך של ניסוי וטעייה.

וכמומחית לטיפולי אקנה בבני נוער ובמבוגרים ולאחר כל השנים עם כל הניסיונות ועם כל התכשירים שלא הועילו, הייתי ממליצה לך על טיפול פוטותרפי בטכנולוגית IPL - קרן אור, בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו RF טיפול המומלץ ע"י רופאים, ההורס את החיידקים בצורה סלקטיבית.

טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות ללא תופעות לוואי - ללא בדיקות דם - ללא פגיעה בכבד...!

כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי . ולשאלות הנך מוזמן ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337





 
למעלה